Hop til indhold
Guest Nemtøs

Fantasier som er udlevet og resultat af disse?

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det  er  et  pænt  men  bestemt  nej  tak  til  at  mødes  med  en, som  ikke  er  mere  diskret  end  du  er. 

ok knus jan 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 22 timer siden:

En  ny  fantasi  der  ikke  vil  fjerne  sig fra  mime  tanker,  er  at  være fikseret  og  så  blive  pirret/pint  med  en  støvsuger  forskellige  steder  på  kroppen. 

Jeg  har  stadig  en  del  fantasier  som  ikke  har  været  mulige  at  udleve,  det  har  jeg  affundet  mig  med  at  de forbliver  fantasier. 

Det kunne jeg faktisk godt tænke mig at prøve med dig. Måske et setup til næste gang vi skal “lege”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik udlevet lidt fantasier på mine seneste besøg. Hos hende hvor jeg gerne ville noget GFE fik jeg lov til at starte med at massere/nusse hende mens hun lå på sengen. Det er selvfølgelig noget jeg har gjort mange gange med min kone og ekskærester, men det virkede ret specielt på mig at gøre det i forbindelse med købesex. På et andet besøg hvor der var lagt op til at jeg måtte være dominerende, fik jeg afprøvet en lille pengeleg hvor jeg efter at have vist hende det aftalte beløb, foldede sedlerne sammen og placerede dem imellem tænderne på hende med besked på at hun havde værsgo og gemme dem væk mens jeg gik i bad. Jeg synes det fik mine lyster til at dominere hende i gang, og jeg følte også at jeg fik brudt lidt med det tabu jeg synes der kan være forbundet med penge. Fik prikket lidt til den der unødvendigt dybe respekt for de kolde kontanter.

Jeg håber lidt på at det næste besøg jeg kommer på bliver hos hende der kan dominere mig, hvor vi har snakket lidt om en scat-leg hvor jeg skal slikke hende ren efter toiletbesøg og have hovedet skyllet i kummen som var jeg et stykke brugt toiletpapir, og nok også have vasket munden med sæbe bagefter hvis jeg skal bruges til noget sex. Det fylder en del i mine fantasier lige for tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 7 timer siden:

Fik prikket lidt til den der unødvendigt dybe respekt for de kolde kontanter.

Jeg håber lidt på at det næste besøg jeg kommer på bliver hos hende der kan dominere mig, hvor vi har snakket lidt om en scat-leg Det fylder en del i mine fantasier lige for tiden.

Respekt  for at  du  udlever  dine fantasier. 

Jeg  har  også  leget  med  penge,  men  min  tålmodighed  forsvinder  når  manden  efter  legen  står  og  fetter med  tegnebogen  og  spørger  efter  hvor  meget  det  nu  var  (der  var  en  klar  aftale på  forhånd).  Det  er  dårlig  stil.

Jeg  er  ikke  lorte-forskrækket, slet  ikke  ved  anal sex,  men  tænder  ikke  på  lort.  Har  været  giver  en  enkelt  gang  og  var  ved  at  flække  af  grin.

Selvom  der  er  meget  forskellige  lyster,  nyder  jeg  at  læse  om  andres  lyster  og  oplevelser.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også udleveret nogle fantasier hvis man kan sige det. Blandt andet:

1. Mit første besøg hos FKK Artemis i Berlin i 2017. Før havde jeg kun læst bl. a. Nilles oplevelser i diverse FKK her i eroguide. At dengang jeg endeligt tog mig selv sammen og rejste til Berlin for at opleve FKK Artemis det var et virkeligt godt oplevelse. Jeg var nået et punkt hvor danske bordeller ikke sagde mig noget mere. Spændingen var næsten helt væk. Og så selv opleve 60-80 nøgne lækre piger(de fleste var lækre, selvfølgeligt var alle pigerne ikke i mit smag) i stiletter i natklub miljø det var hardcore mega nice hehe. Man skal bare opleve det som mand. På min anden dag oplevede jeg bl.a. at spise aftensmad sammen en pige jeg var sammen i den allerførste dag. Nice.

2. Mit første besøg hos FKK Sharks i Darmstadt/Frankfurt i 2019. Det er ren opgradering i forhold til FKK Artemis. Større sted, flere piger, bedre mad, bedre service fra pigerne. At opleve og se 200 unge nøgne piger i stiletter i løbet af en lørdag i et natklub miljø er et oplevelse i sig selv som man aldrig nogensinde vil opleve her i DK. 100 slanke lækre piger som jagte dig for 50 euro/30 min. er et oplevelse i sig selv. Velkommen til mande Paradis. Det er ikke kun natklub miljø, der er også wellness og udendørs arealer når vejret tillader det.

Jeg skal tilbage, forhåbentligt sidst på året. Næste år er mere realistisk pga. coronatider. Så må man håbe stederne ikke lukker undervejs...

Tak til Nille, jeg har ikke hørt/læst fra ham i flere år. Uden hans inspiration havde jeg aldrig opdaget FKK miljøet i Tyskland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...