Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Thaipiger er ikke lige min spids kompetence, men ved der er en del experter her ;) ....hvordan ser det ud i Århus, med thaipiger med hår på karamellen (ikke bare en strib, men naturel) - de skal være unge, ikke over 30...er ikke interesseret i massagen overhovedet - kun sexen.

Nogen der kan hjælpe?

Skrevet

Thaipiger er ikke lige min spids kompetence, men ved der er en del experter her ;) ....hvordan ser det ud i Århus, med thaipiger med hår på karamellen (ikke bare en strib, men naturel) - de skal være unge, ikke over 30...er ikke interesseret i massagen overhovedet - kun sexen.

Nogen der kan hjælpe?

Nej slet ikke. Sorry

Skrevet

Generelt synes jeg at thaipigerne er mere behårede end de danske piger. Men om det er fuld manke ligger jeg faktisk ikke mærke til. Dem med reel alder under 30 er sværere at finde. Tror Ohh el. Uhn på Hedemansgade er under 30.

God jagt

Skrevet
  • Author

Generelt synes jeg at thaipigerne er mere behårede end de danske piger. Men om det er fuld manke ligger jeg faktisk ikke mærke til. Dem med reel alder under 30 er sværere at finde. Tror Ohh el. Uhn på Hedemansgade er under 30.

God jagt

Tak for tippet - dem vil jeg prøve af :D

Skrevet

God jagt

PB sendt til dig Oxen

Skrevet

God jagt

@Oxen, den holder ikke. Asiatere har langt mindre behåring, fordi de er designet til et varmere klima. Behåring generelt, under arme, på ben, i skridtet, osv. det er meget få mænd fra Fjernøsten, Thailand, Laos, Cambodja, Kina, Indonesien, m fl som kan få et underligt fuldskæg. Rigtig mange kvinder fra den del af verden, har ikke ret meget andet end en "skygge" i skridtet.

Jeg husker bemærkninger fra Pat Pong i bangkok, mange kvinder fra vesten, som går forbi GoGobarer i Pat Pong kvarteret, mener at pigerne som danser, er mindreårige, formentlig fordi de er mindre behårede end kvinder fra Europa.

Skrevet

@Oxen, den holder ikke. Asiatere har langt mindre behåring, fordi de er designet til et varmere klima. Behåring generelt, under arme, på ben, i skridtet, osv. det er meget få mænd fra Fjernøsten, Thailand, Laos, Cambodja, Kina, Indonesien, m fl som kan få et underligt fuldskæg. Rigtig mange kvinder fra den del af verden, har ikke ret meget andet end en "skygge" i skridtet.

Jeg husker bemærkninger fra Pat Pong i bangkok, mange kvinder fra vesten, som går forbi GoGobarer i Pat Pong kvarteret, mener at pigerne som danser, er mindreårige, formentlig fordi de er mindre behårede end kvinder fra Europa.

Stump

Det mener jeg ikke er korrekt, rigtig mange asiatere har en stor tæt kost, de barbere den dog af, når de kommer til Danmark, men på resten af kroppen har de ikke meget behåring.

De manlige asiater har ikke meget hår på kroppen, f.eks. hår på brystet, som nogle asiatere kan være

fascineret af når de kommer hertil.

Tror ikke det skyldes varmen at de ikke har meget kropsbehåring, tænk på folk fra mellemøsten, de er

ofte hårmæssigt tæt på abestadiet.

-OD

Skrevet

Stump

Det mener jeg ikke er korrekt, rigtig mange asiatere har en stor tæt kost, de barbere den dog af, når de kommer til Danmark, men på resten af kroppen har de ikke meget behåring.

De manlige asiater har ikke meget hår på kroppen, f.eks. hår på brystet, som nogle asiatere kan være

fascineret af når de kommer hertil.

Tror ikke det skyldes varmen at de ikke har meget kropsbehåring, tænk på folk fra mellemøsten, de er

ofte hårmæssigt tæt på abestadiet.

-OD

OD, de asiatere jeg har set uden tøj, har jeg i 99.99% af tilfældene set i Asien. Langt de fleste af de trekanter jeg har set, og det er maaaange, er meget mindre end de tilsvarende jeg har været i nærkontakt med.

En del af forklaringen på, at vi oplever det forskelligt, kan det være, at mange af de thaikvinder som sælger sig selv i DK, er nogle halvgamle krikker, som bl a derfor har mere hår mellem benene, end de asiatiske kvinder jeg har set, som har været langt langt yngre, end dem I må nøjes med i DK?

Jeg er ude på lidt dybt vand, det er ikke mit fag, og jeg har ikke skrevet doktorafhandling om emnet, men jeg mener at den tropiske menneskekrop er indrettet til troperne, færre kropshår, mere pegment i huden, flad næse som køler, osv osv. Kan jeg have ret i det?

Jeg mener, findes der oprindelige folkeslag indrettet til områder nør ækvator, som ikke er mørke i løden, og som ikke har flad næse. Og findes der befolkningsgrupper i nærheden af ækvator, som har lige så meget, eller mere kropsbehårings end os med de store næser og den lyse hud, og ikke mindst det kolde klima?

Skrevet

OD, de asiatere jeg har set uden tøj, har jeg i 99.99% af tilfældene set i Asien. Langt de fleste af de trekanter jeg har set, og det er maaaange, er meget mindre end de tilsvarende jeg har været i nærkontakt med.

En del af forklaringen på, at vi oplever det forskelligt, kan det være, at mange af de thaikvinder som sælger sig selv i DK, er nogle halvgamle krikker, som bl a derfor har mere hår mellem benene, end de asiatiske kvinder jeg har set, som har været langt langt yngre, end dem I må nøjes med i DK?

Det er ikke tilfældet, har set piger i starten af 20'erne med stort skæg og (ældre med lidt hår).

Medmindre du taler om helt unge piger. :o

Jeg er ude på lidt dybt vand, det er ikke mit fag, og jeg har ikke skrevet doktorafhandling om emnet, men jeg mener at den tropiske menneskekrop er indrettet til troperne, færre kropshår, mere pegment i huden, flad næse som køler, osv osv. Kan jeg have ret i det?

Jeg mener, findes der oprindelige folkeslag indrettet til områder nør ækvator, som ikke er mørke i løden, og som ikke har flad næse. Og findes der befolkningsgrupper i nærheden af ækvator, som har lige så meget, eller mere kropsbehårings end os med de store næser og den lyse hud, og ikke mindst det kolde klima?

Der er flere teorier omkring den menneskelige behåring.

Hos mennesket er behåringen næsten forsvundet, mens selv de nærmeste slægtninge – menneskeaberne – har bevaret deres.

Andre dyr der lever i de tropiske egne er jo også stadig temmeligt behårede.

Hår beskytter jo både mod sol og kulde.

En af teorierne siger at efter vi blev opretgående, forsvandt håret på kroppen, af flere grunde - se evt link.

Tror det er lidt anderledes når vi taler om behåring omkring kønsorganer, det har også en kosmetisk effekt.

Specielt Japanske piger, har en kraftig hårvækst forneden, og ikke noget på resten af kroppen. 8-)

http://ing.dk/artikel/derfor-er-mennesk ... per-125011

http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/h ... -mennesker.

VH

OD

Skrevet

Tror i snakker om noget andet end jeg.

Danske piger der sælger sex er normalt glatbarberede. Thaipiger i Danmark på thaimassagesteder har normalt, eller oftere, hår på missen.

Det var bare det jeg mente.

Skrevet

Jeg søger også de naturlige piger.... Jeg har flere indlæg om dette herinde :D

Jeg har været på Langenæs i Aarhus, mder skulle efter sine være en med naturlig behåring, men ikke da jeg var der, og spurgte efter hende.

Er der nogle herinde der så ved hvor i Jylland jeg kan finde en sød thaipige, med en naturlig mis?

:P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.