Hop til indhold
Guest Liderbasse

Isadora i Odense

Recommended Posts

Guest Liderbasse

https://annoncelight.dk/showad/287989
 

Gav lige mig selv en julegave. Det var ikke nogen dårlig idé. Billeder og alder passere Lækker og sød, godt tændt, bedste bryster jeg har krammet længe, godt økoblow og jeg skød den af alt for hurtigt, fordi hun virkelig bare var på.

Isadora er spansk/portugisisk, ikke så høj (vil skyde på under 160), har et par diskrete tatoveringer, og hun snakker gerne, men forstår ikke så meget engelsk.

Hvis I keder jer i juleferien, så går I ikke helt forkert her ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bananen

Jeg har også lige besøgt hende og kan istemme. Sød pige der ligner hende på billederne, måske lidt flere kilo. Fik quickie 15m og hun suttede rigtig god pik uden kondom selvom det ikke var noget jeg havde betalt for. Det virkede også til hun havde god tid. 
Taler som nævnt ikke et ord engelsk men det gik fint uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananen skrev, 1 time siden:

Jeg har også lige besøgt hende og kan istemme. Sød pige der ligner hende på billederne, måske lidt flere kilo. Fik quickie 15m og hun suttede rigtig god pik uden kondom selvom det ikke var noget jeg havde betalt for. Det virkede også til hun havde god tid. 
Taler som nævnt ikke et ord engelsk men det gik fint uden. 

Hvordan fandt i ud af en aftale så? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
Sirrossobianco skrev, for 2 timer siden:

Hvordan fandt i ud af en aftale så? :)

Uso de Google

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil støde til med, at jeg havde en eftermiddags aftale med hende til en time. Der er det beklageligt at jeg blev brændt at uden et ord.

Jeg skrev nogle beskeder og ringede en enkelt gang i den halve time jeg stod og ventede. Desværre hørte jeg ikke tilbage. Så jeg tror måske man skal fange hende først på dagen, inden hun bliver kørt træt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Tja, jeg var hos hende sent juleaften, og der trængte hun helt klart til at blive kneppet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 29 minutter siden:

Tja, jeg var hos hende sent juleaften, og der trængte hun helt klart til at blive kneppet ;)

Ha! Ja, det tror jeg gerne. Hun lyder jo glimrende. Så hvis jeg får chancen giver jeg det et skud mere.

Jeg har på fornemmelsen dine fine anmeldelse, gav hende uventet rygvind og lidt mere arbejde end hun har kunne nå :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Isadora i går, og er ikke sikker på at hun brænder af med vilje: Kommunikationen var i sig selv var nemlig katatrofal. Jeg ringede først hvorpå hun på meget svagt engelsk forklarede at jeg skulle SMS, fordi hun ikke talte engelsk. Så skrev hun en SMS, hvor der bare stod "Hi" - sikkert for lige at vise mig, at der var hul igennem. Det var der bare kun den ene vej - for jeg svarede selvfølgelig på den SMS, og skrev flere med yderst relevante spørgsmål som tid og sted - uden at hun svarede tilbage. Her troede jeg egentlig også at hun brændte mig af - men da tiden blev knap ringede jeg igen og fik med besvær opklaret problemet: Hun fik ikke mine SMS'er, simpelthen. (Jeg har slået imessage fra, så det er ikke dét).

Nå, men bortset fra det: Efter alt det besvær med at finde hende og få lavet en aftale blev jeg meget skuffet. Hun er klart tungere end på billederme og har udover en ret stor røv også lidt mave. Brysterne er dog gode og naturlige, og så fejlede hendes økofransk bestemt heller intet. Forholdsvist køn er hun også, men hendes mis var ikke ret frisk og selve sexen var so-so. Jeg fortrød inderligt at jeg ikke havde satset på Catarina (men her var samme problem med SMS, så det gik også i vasken).

Hvis man kan lide buttede latinapiger, så er Isadora dog værd at prøve.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 9 timer siden:

Jeg har også besøgt Isadora i går, og er ikke sikker på at hun brænder af med vilje: Kommunikationen var i sig selv var nemlig katatrofal. Jeg ringede først hvorpå hun på meget svagt engelsk forklarede at jeg skulle SMS, fordi hun ikke talte engelsk. Så skrev hun en SMS, hvor der bare stod "Hi" - sikkert for lige at vise mig, at der var hul igennem. Det var der bare kun den ene vej - for jeg svarede selvfølgelig på den SMS, og skrev flere med yderst relevante spørgsmål som tid og sted - uden at hun svarede tilbage. Her troede jeg egentlig også at hun brændte mig af - men da tiden blev knap ringede jeg igen og fik med besvær opklaret problemet: Hun fik ikke mine SMS'er, simpelthen. (Jeg har slået imessage fra, så det er ikke dét).

Nå, men bortset fra det: Efter alt det besvær med at finde hende og få lavet en aftale blev jeg meget skuffet. Hun er klart tungere end på billederme og har udover en ret stor røv også lidt mave. Brysterne er dog gode og naturlige, og så fejlede hendes økofransk bestemt heller intet. Forholdsvist køn er hun også, men hendes mis var ikke ret frisk og selve sexen var so-so. Jeg fortrød inderligt at jeg ikke havde satset på Catarina (men her var samme problem med SMS, så det gik også i vasken).

Hvis man kan lide buttede latinapiger, så er Isadora dog værd at prøve.  

Hej skat, kom og besøg mig, du vil elske

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 11 timer siden:

en ret stor røv

 

Catarina240 skrev, for 1 time siden:

også lidt mave

Den fyldige røv viser billederne da helt klart, og den bløde mave synes jeg egentlig også kan ses, så billederne er vel ret vellignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 12 timer siden:

Hvor ligger stedet cirka, og er det diskret

 

Omkring Skibhusvej og rimeligt diskret, hvis de åbner døren rimeligt hurtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt denne skønhed @Letícia2 ,  kæft hun er lækker. Kommunikationen var nem, og uden besvær, det foregik på sms, fik svar rimelig hurtigt efter.

Kommunikationen gik ellers på translate over telefonen, med indtaling, ikke noget problem. Hun er både sød og sjov.

Hun er helt naturlig, det sidder godt på hende, og bryster er uden "fyld", dem fylder hun helt ud selv :)

Hun er her en uge endnu, men bare rolig, hun lovede at komme tilbage, lige hvornår vidste hun ikke.

Hun er helt sikkert en der skal besøges igen, hun kan blive en dyr en at kende :-)

Stedet er ret diskret, følte mig ikke udsat, og jo der er lidt naboer, men ikke noget jeg ville tage mig af. kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede at få en aftale med hende. 

Vi havde aftalt kl 14. Men da jeg ankommer til adressen er der ingen svar eller reaktion. Efter at have ventet i 15min går jeg, lidt efter får jeg et svar der spørg om jeg kan komme 15.30 istedet. Men havde allerede booket i god tid, og brugt tid på at kører derhen. Så jeg droppede det. 

Hun virker ikke uhøflig, men tydeligt hun forstår nul engelsk eller dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun kan være lidt svær at få en aftale med. Har besøgt hende et par gange, og begge gange med noget skriveri frem og tilbage. Men det var ventetiden værd begge gange. Hun virker meget lidenskabelig og giver sig gerne hen i akten. Jeg stak hende en ekstra "hund" sidste gang som tak, fordi hun var så sød at afbryde sin bytur før tid. Alternativt havde jeg måtte vente til en anden dag. Og det fortrød jeg bestemt ikke. Først et meget pirrende øko-blow der satte gang i blodtilførslen. Dernæst hende op og ride hvor jeg måtte stoppe hende et par gange for ikke at komme med det samme. Jeg fik hende til sidst til at ride mig stående omvendt ude på sengekanten....og hvilket syn da hendes chubby bagdel hoppede op og ned på pikken. Jeg måtte overgive mig og eksploderede i kondomet med et brag. 

Rigtig dejlig oplevelse. Kan varmt anbefales :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Update til de kære han hunde :)

Så er skønheden taget hjem/ferie, men bare rolig hun kommer tilbage til marts, hvis alt går som hun planlægger.

Talte/skrev lidt med hende, så ender tilbage når jeg ved mere.

Så har jeg da heldigvis god tid til at spare op. :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...