Hop til indhold
inex84

nybegynder

Recommended Posts

hej :)

 

i må hjælpe mig lidt. Jeg er nybegynder på dette felt, og har kun besøgt glædespiger et par gange.
Men, begge gange har virkelig ikke været en speciel god oplevelse. utrolig ligegyldige og uengageret piger, der virkelig ikke minder om nogen der gider.

Måske da jeg selv er nybegynder, og lidt usikker, ikke er den der har taget det store initiativ til starte festen, men stadigvæk...

Derfor, har i nogle anbefalinger til nogle søder piger, der gerne vil være med til at bidrage til en god stund.

gerne omkring Århus/Vejle/kolding

 

God dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kurtwaagner skrev, for 13 timer siden:

Min anbefaling skal være kun at besøge anmeldte piger/kvinder på eroguide. Det giver lidt en fornemmelse af hvad man kan forvente og deres kvaliteter. 

Tror nu der gemmer sig rigtigt mange søde piger som ikke har anmeldelser... ❤️  

jeg tænker:

1. ring pigen op for aftale i stedet for sms, så du kan mærke om der er bare lidt kemi.. 

2. sig du er ny.. og/eller måske er lidt nervøs... Er sikker på de fleste af os piger, som kan li’ hvad vi laver, ville tage rigtigt godt imod dig...  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
inex84 skrev, for 23 timer siden:

hej :)

 

i må hjælpe mig lidt. Jeg er nybegynder på dette felt, og har kun besøgt glædespiger et par gange.
Men, begge gange har virkelig ikke været en speciel god oplevelse. utrolig ligegyldige og uengageret piger, der virkelig ikke minder om nogen der gider.

Måske da jeg selv er nybegynder, og lidt usikker, ikke er den der har taget det store initiativ til starte festen, men stadigvæk...

Derfor, har i nogle anbefalinger til nogle søder piger, der gerne vil være med til at bidrage til en god stund.

gerne omkring Århus/Vejle/kolding

 

God dag :)

Du er heldig! - du skriver ganske vist Kolding, men gør dig selv den tjeneste at køre lidt længere syd på til Vojens. Her finder du Sandra Sommer som vil være det helt rigtige for en nybegynder. Link til Vojenspigerne: https://www.vojensdream.dk/vagtplan-1    Som du kan se er hun på den 29. december, hvor du så kan "skyde" det nye år ind!!

Du kan også træffe hende andre steder hvis du følger dette link: https://annoncelight.dk/search/sandra sommer?region=DK&type=any  Her opdaterer Sandra jævnligt de steder hun kan træffes.

God fornøjelse og husk at gi en tilbagemelding 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, den 25.12.2019 at 17:00:

Du er heldig! - du skriver ganske vist Kolding, men gør dig selv den tjeneste at køre lidt længere syd på til Vojens. Her finder du Sandra Sommer som vil være det helt rigtige for en nybegynder. Link til Vojenspigerne: https://www.vojensdream.dk/vagtplan-1    Som du kan se er hun på den 29. december, hvor du så kan "skyde" det nye år ind!!

Du kan også træffe hende andre steder hvis du følger dette link: https://annoncelight.dk/search/sandra sommer?region=DK&type=any  Her opdaterer Sandra jævnligt de steder hun kan træffes.

God fornøjelse og husk at gi en tilbagemelding 

Jeg skal nok komme med en tilbagemelding.. tak for dit skriv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
inex84 skrev, den 24.12.2019 at 17:38:

hej :)

 

i må hjælpe mig lidt. Jeg er nybegynder på dette felt, og har kun besøgt glædespiger et par gange.
Men, begge gange har virkelig ikke været en speciel god oplevelse. utrolig ligegyldige og uengageret piger, der virkelig ikke minder om nogen der gider.

Måske da jeg selv er nybegynder, og lidt usikker, ikke er den der har taget det store initiativ til starte festen, men stadigvæk...

Derfor, har i nogle anbefalinger til nogle søder piger, der gerne vil være med til at bidrage til en god stund.

gerne omkring Århus/Vejle/kolding

 

God dag :)

Vil  da give Danske Sandra en stor anbefaling hun skal nok give dig en super oplevelse og tage hånd om løjerne gør hun også så det kan ikke gå galt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har du været hamrende uheldig !!!!

De danske GP’er er der normalt fuld fart over - i hvert fald dem jeg har nødt.

Kender dog ikke en dyt til hvem der gør sig i Jylland - men der har flere gange været et par gæstevisittere i Kbh - og DE har sgu været søde.

Bare fortsæt - du skal nok komme ind i den gode - men noget kostbare vane :-)

Redigeret af Den Gamle Greve
SF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...