Hop til indhold
inex84

nybegynder

Recommended Posts

hej :)

 

i må hjælpe mig lidt. Jeg er nybegynder på dette felt, og har kun besøgt glædespiger et par gange.
Men, begge gange har virkelig ikke været en speciel god oplevelse. utrolig ligegyldige og uengageret piger, der virkelig ikke minder om nogen der gider.

Måske da jeg selv er nybegynder, og lidt usikker, ikke er den der har taget det store initiativ til starte festen, men stadigvæk...

Derfor, har i nogle anbefalinger til nogle søder piger, der gerne vil være med til at bidrage til en god stund.

gerne omkring Århus/Vejle/kolding

 

God dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kurtwaagner skrev, for 13 timer siden:

Min anbefaling skal være kun at besøge anmeldte piger/kvinder på eroguide. Det giver lidt en fornemmelse af hvad man kan forvente og deres kvaliteter. 

Tror nu der gemmer sig rigtigt mange søde piger som ikke har anmeldelser... ❤️  

jeg tænker:

1. ring pigen op for aftale i stedet for sms, så du kan mærke om der er bare lidt kemi.. 

2. sig du er ny.. og/eller måske er lidt nervøs... Er sikker på de fleste af os piger, som kan li’ hvad vi laver, ville tage rigtigt godt imod dig...  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
inex84 skrev, for 23 timer siden:

hej :)

 

i må hjælpe mig lidt. Jeg er nybegynder på dette felt, og har kun besøgt glædespiger et par gange.
Men, begge gange har virkelig ikke været en speciel god oplevelse. utrolig ligegyldige og uengageret piger, der virkelig ikke minder om nogen der gider.

Måske da jeg selv er nybegynder, og lidt usikker, ikke er den der har taget det store initiativ til starte festen, men stadigvæk...

Derfor, har i nogle anbefalinger til nogle søder piger, der gerne vil være med til at bidrage til en god stund.

gerne omkring Århus/Vejle/kolding

 

God dag :)