Aarhusbanditten 553 Skrevet 24. December, 2019 Endnu et fantastisk besøg (mit 3.), hos guddommelige Amy:-) https://annoncelight.dk/showad/229074 Hendes billeder yder hende slet ikke ret, for den drømmekvinde som træder ind, så smuk, fræk med den mest sexede krop, sexede bevægelser, kys, kærtegn, frække berøringer, og de øjne der bare siger at hun er klar på narrestreger...., hun er som jeg skriver bare skøn:-) Jeg ankommet og mutter gør sit, ind på værelset det er dejligt oplyst i dag, og der går ikke mange sekunder før Amy kommer ind i en stram sort kjole, meget høje hæle, ingen trusser, og totalt slår benene væk under mig...., tror det første jeg fik fremstammet var “Wow, When are you Going to marry me”, og så grinede vi, fik et kys, hun fik penge for det aftalte, og snart var hun tilbage igen...... Stod længe og kyssede, hendes hænder på mig, og mine på hende, hendes dejligt store bryster, hjulpet, men dog mega bløde, gjorde sig frækt i den stramme kjole, når hun smøg sine ben op af mig, kom den glatte mis til syne......, hun hev tøjet af mig, og da der kun var underbukserne tilbage, gled Amy helt ned og sad i en stilling der virkelig må kræve smidighed...., hendes ansigt var nu lige ud for pikken det var begyndt at vokse, men nej, der blive kælet, slikket kysset boller, skaft for til sidst lod hun pikken glide ind i munden mens hendes smukke øjne bare kiggede og viste hendes frækhed.... Efter lidt var det min tur til at klæde hende af, tog ikke lang tid med kjolen, og holdt hende bagfra, mens hun vrikkede med bagdelen mod min pik, mine hænder på hendes bryster og kys på halsen..., gled ned og kyssede hendes ryg, baller og endte med stjernen der stod så smuk og blank....., banditten her var på vej i himlen......., vendte Amy om på ryggen, hun trak benene op, og til syne kom den mest pikante smukke mis, der er så fin og lille, at jeg slet ikke kunne forestille mig, hun kunne klare de helt store (der er jeg ikke), hun smagte skønt og dejligt..... Sexen fortsatte, med gensidige slikkerier, bryster, kys, boller, 69 og alt godt med denne skønhed, inden pikken var ved at sprænges..., gummi på, og Amy på ryggen..., og se pikken forsvinde op i hendes fine lille fisse..., mens hendes ansigt bare viste hun nød det....., gutter det er sex på et skønt plan, med så meget intensitet og nydelse......., kunne ikke holde mig længe så trak mig ud og kom ud over hendes store bryster....... Der var kun gået 20 minutter, og Amy spurgte om jeg ville have massage, ummm meget gerne, og det var hvad jeg ville kalde en helkropsmassage, hvor hun brugte bøde hænder, arme og sine dejlige bryster...... Se så blev det jul igen, og julegaven til mig selv blev givet...., det gode ved den er, at den bliver hængende i kroppen, og kan gentages igen og igen..... Glædelig jul til jer alle:-) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 24. December, 2019 Ikke tosset :) Hvordan slipper du for lige den obligatoriske tur under bruseren? Har besøgt Engtoften tre gange nu, ved to forskellige piger, og efter pengene har skiftet hænder har jeg skulle i bad hvergang. Ved ankomst er jeg ren, velsoigneret og i pænt rent tøj. Synes det er frækt at blive afklædt, men gider ikke tage tøjet på lige efter et bad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 553 Skrevet 24. December, 2019 Havde også lige været i bad, men fik sprittet hænder som altid hos Amy:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 498 Skrevet 24. December, 2019 hi hi du sidder jo næsten fast det sted. Endeløs række af lækre piger ??? mm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 4. Januar, 2020 Er det Aimee som var der for noget tid siden? Eller er det en helt ny pige?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 4. Januar, 2020 Amy og Aimee er to forskellige piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 234 Skrevet 4. Januar, 2020 "Skøn" er det helt rigtige ord Sidste arbejdsdag er i morgen. I morgen aften ankommer Victoria og Kristina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikenike 7 Skrevet 5. Januar, 2020 Brandmand: siger du Kristina snart er at finde i Århus igen??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 5. Januar, 2020 Nikenike skrev, for 35 minutter siden: Brandmand: siger du Kristina snart er at finde i Århus igen??? Iflg. dette link ankommer hun indlæg med Victoria: https://annoncelight.dk/showad/265606 /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 5. Januar, 2020 Tutankhamon skrev, 1 time siden: Iflg. dette link ankommer hun indlæg med Victoria: https://annoncelight.dk/showad/265606 /Tutankhamon Hov - autokorrekturen lavede vist lidt rod der. Der skulle stå i dag, ikke indlæg... /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 234 Skrevet 5. Januar, 2020 Tutankhamon skrev, for 5 timer siden: Iflg. dette link ankommer hun indlæg med Victoria: https://annoncelight.dk/showad/265606 /Tutankhamon Så vidt jeg forstod, skulle de ankomme ved 8-tiden, så jeg ved ikke, om de når at arbejde før i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 5. Januar, 2020 Jeg var på besøg på Engtoften i eftermiddag og besøgte Amy for første gang. Og kors hvor er hun fræk og lækker. De mest perfekte bryster og i det hele taget utrolig veldrejet og sød. Bestilte en halv time for 800 kr og eneste klagepunkt var, at der ikke var gensidig fransk med. Og det undrede jeg mig lidt over, da der jo står at priden inkluderer 69. Hun sagde noget om at jeg jo skulle have "kiss" som ekstra, hvis jeg ville slikke hende. Og så var hun lige gavmild nok med glidecremen. Men det til trods var det en god oplevelse med en rigtig fræk babe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg