Hop til indhold

Første thai besøg.

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. I starten af det nye år vil jeg forkæle mig selv hos en thai kvinde. Jeg har ikke prøvet og være hos en før, er der nogen der kan være behjælpelig med hvor man som 1 gangs besøgende kan tage hen. Hvor man får en god behandling? Gerne fuld pakke. Pft og god jul:)

Skrevet

Jeg startede selv med Patty på Rugårdsvej, kunne være et godt valg. 
husk at fortælle at det er din første gang, inden i går igang.

god fornøjelse

Skrevet
Fynfyr86 skrev, for 16 minutter siden:

Hejsa. I starten af det nye år vil jeg forkæle mig selv hos en thai kvinde. Jeg har ikke prøvet og være hos en før, er der nogen der kan være behjælpelig med hvor man som 1 gangs besøgende kan tage hen. Hvor man får en god behandling? Gerne fuld pakke. Pft og god jul:)

Bliver Snuskepigen ikke sur hvis hun læser du skal ud og ha fremmed?????:D

Skrevet

Nej hvad skulle hun dog blive sur over?

Redigeret af Fynfyr86

Skrevet
Mr1time skrev, for 9 minutter siden:

Jeg startede selv med Patty på Rugårdsvej, kunne være et godt valg. 
husk at fortælle at det er din første gang, inden i går igang.

god fornøjelse

Er der gode parkeringsmuligheder der? Og hvad pris leje ligger vi i?

Skrevet

Tror ikke du skal regne med noget hos hende, du bliver sendt videre til en af hendes pige B)

Skrevet

Selvfølgelig kan han det. :) Op på hesten :)

Men ved da godt hun kan finde på at sorterer i dem hun gider ligge med :)

Skrevet

Måske.. tror bare han bliver skuffet.. !,p

Skrevet
sand16 skrev, for 14 timer siden:

Måske.. tror bare han bliver skuffet.. !,p

Kommer da an på hvor lækker han er... ;-) 

Skrevet

Der ramte du lige sømmet på hovedet. :) Men husk sedlerne - de har en utrolig virkning. Men dog stadig til en vis grænse. Hun kender sig selv og hendes egne grænser. Det giver for mig en langt mere harmonisk pige/oplevelse. I stedet for de piger der sælger ud på alle hylder! Så er der stil over den gamle krampe her :) . ( Hun ved godt jeg mener det positivt )

Skrevet
Fynfyr86 skrev, den 24.12.2019 at 10:44:

Er der gode parkeringsmuligheder der? Og hvad pris leje ligger vi i?

Masser af p plads, og alm. Odense priser

Skrevet
sand16 skrev, for 20 timer siden:

Tror ikke du skal regne med noget hos hende, du bliver sendt videre til en af hendes pige B)

Det vil sige at bestiller man tid hos hende man ser i annoncen og man dukker op, og hun ikke finder en attraktiv nok bliver man sendt til den næste som bare skal kneppe revl og krat som hun ikke rigtig har lyst til:angry:

Skrevet
Mr1time skrev, 1 time siden:

Masser af p plads, og alm. Odense priser

Ja nu kommer jeg så ude fra Lars tyndskids marker... hva er begrebet af alm Odense priser?

Skrevet
Fynfyr86 skrev, for 3 timer siden:

Det vil sige at bestiller man tid hos hende man ser i annoncen og man dukker op, og hun ikke finder en attraktiv nok bliver man sendt til den næste som bare skal kneppe revl og krat som hun ikke rigtig har lyst til:angry:

Nej, tror bare hun er stoppet med at give andet end massage, så hvis man ønsker andet er det hos en af de andre piger, men måske tager jeg fejl, det er der andre der siger.

Skrevet
sand16 skrev, for 52 minutter siden:

Nej, tror bare hun er stoppet med at give andet end massage, så hvis man ønsker andet er det hos en af de andre piger, men måske tager jeg fejl, det er der andre der siger.

Hvad koster en times massage hos hende? Synes min gamle slidte krop trænger til lidt omsorg.

Skrevet
sand16 skrev, for 4 timer siden:

500

Var ikke klar over at det var alm. Odense priser. Så er det da steget noget siden jeg sidst fik massage.... Og det var da så sent som i eftermiddags. :-) 

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Var ikke klar over at det var alm. Odense priser. Så er det da steget noget siden jeg sidst fik massage.... Og det var da så sent som i eftermiddags. :-) 

hvor og pris

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.