Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Første thai besøg.

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Hejsa. I starten af det nye år vil jeg forkæle mig selv hos en thai kvinde. Jeg har ikke prøvet og være hos en før, er der nogen der kan være behjælpelig med hvor man som 1 gangs besøgende kan tage hen. Hvor man får en god behandling? Gerne fuld pakke. Pft og god jul:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede selv med Patty på Rugårdsvej, kunne være et godt valg. 
husk at fortælle at det er din første gang, inden i går igang.

god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Fynfyr86 skrev, for 16 minutter siden:

Hejsa. I starten af det nye år vil jeg forkæle mig selv hos en thai kvinde. Jeg har ikke prøvet og være hos en før, er der nogen der kan være behjælpelig med hvor man som 1 gangs besøgende kan tage hen. Hvor man får en god behandling? Gerne fuld pakke. Pft og god jul:)

Bliver Snuskepigen ikke sur hvis hun læser du skal ud og ha fremmed?????:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Nej hvad skulle hun dog blive sur over?

Redigeret af Fynfyr86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Mr1time skrev, for 9 minutter siden:

Jeg startede selv med Patty på Rugårdsvej, kunne være et godt valg. 
husk at fortælle at det er din første gang, inden i går igang.

god fornøjelse

Er der gode parkeringsmuligheder der? Og hvad pris leje ligger vi i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil igen foreslå Ulai på Fåborgvej. Ring og tal med hende - hun taler dansk - hun er empatisk og vil helt sikkert give den den bedste jomfrutur i dette skønne/skøre univers. Gode parkerings muligheder, diskret indgang, men desværre, for nogen, i den lidt dyre ende af skalaen. Men som tidligere skrevet - kvalitet og gode oplevelser koster som regel lidt mere. Selvom jeg også erfarer at kvalitet findes til en lavere pris.  Kommer du godt fra start med en god oplevelse - så skid da på et par hundrede kroner. Bagefter skal du selv ud og gøre dine erfaringer. Kun du ved hvad der er godt for dig - og hvilke behov du har. Så gælder det bare om at finde den kvinde der veksler dine penge til de ønsker og behov du har. Enkelt ikke ? :) :) NEJ, men det er en spændende  (og dyr) rejse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Månestjerne skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil igen foreslå Ulai på Fåborgvej. Ring og tal med hende - hun taler dansk - hun er empatisk og vil helt sikkert give den den bedste jomfrutur i dette skønne/skøre univers. Gode parkerings muligheder, diskret indgang, men desværre, for nogen, i den lidt dyre ende af skalaen. Men som tidligere skrevet - kvalitet og gode oplevelser koster som regel lidt mere. Selvom jeg også erfarer at kvalitet findes til en lavere pris.  Kommer du godt fra start med en god oplevelse - så skid da på et par hundrede kroner. Bagefter skal du selv ud og gøre dine erfaringer. Kun du ved hvad der er godt for dig - og hvilke behov du har. Så gælder det bare om at finde den kvinde der veksler dine penge til de ønsker og behov du har. Enkelt ikke ? :) :) NEJ, men det er en spændende  (og dyr) rejse.

Er fuldstændig enig. Ulai er ren Luxus at være på besøg hos. Hun er seriøs og proff. massør og sexdelen er ultra nærværende og lækkert - ingen maskinsex der. Og så har hun en veltrænet fit krop med de dejligste bryster - ren forkælelse at nyde. 
 

Prisen er som skrevet i den dyre ende - men hver en krone værd. Mine oplevelser med hende er absolut den bedste og mest seriøse thai jeg har prøvet og det siger ikke så lidt ;-) der bliver leveret hver gang.

https://annoncelight.dk/showad/260865

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
lurik skrev, for 16 minutter siden:

Er fuldstændig enig. Ulai er ren Luxus at være på besøg hos. Hun er seriøs og proff. massør og sexdelen er ultra nærværende og lækkert - ingen maskinsex der. Og så har hun en veltrænet fit krop med de dejligste bryster - ren forkælelse at nyde. 
 

Prisen er som skrevet i den dyre ende - men hver en krone værd. Mine oplevelser med hende er absolut den bedste og mest seriøse thai jeg har prøvet og det siger ikke så lidt ;-) der bliver leveret hver gang.

https://annoncelight.dk/showad/260865

Er det hende på billederne? Der står bare intet om ekstra i hendes annonce? Kunne du sende priserne i pb? Er det øko fransk hun tilbyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ramte du lige sømmet på hovedet. :) Men husk sedlerne - de har en utrolig virkning. Men dog stadig til en vis grænse. Hun kender sig selv og hendes egne grænser. Det giver for mig en langt mere harmonisk pige/oplevelse. I stedet for de piger der sælger ud på alle hylder! Så er der stil over den gamle krampe her :) . ( Hun ved godt jeg mener det positivt )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, den 24.12.2019 at 10:44:

Er der gode parkeringsmuligheder der? Og hvad pris leje ligger vi i?

Masser af p plads, og alm. Odense priser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
sand16 skrev, for 20 timer siden:

Tror ikke du skal regne med noget hos hende, du bliver sendt videre til en af hendes pige B)

Det vil sige at bestiller man tid hos hende man ser i annoncen og man dukker op, og hun ikke finder en attraktiv nok bliver man sendt til den næste som bare skal kneppe revl og krat som hun ikke rigtig har lyst til:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Mr1time skrev, 1 time siden:

Masser af p plads, og alm. Odense priser

Ja nu kommer jeg så ude fra Lars tyndskids marker... hva er begrebet af alm Odense priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 3 timer siden:

Det vil sige at bestiller man tid hos hende man ser i annoncen og man dukker op, og hun ikke finder en attraktiv nok bliver man sendt til den næste som bare skal kneppe revl og krat som hun ikke rigtig har lyst til:angry:

Nej, tror bare hun er stoppet med at give andet end massage, så hvis man ønsker andet er det hos en af de andre piger, men måske tager jeg fejl, det er der andre der siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 52 minutter siden:

Nej, tror bare hun er stoppet med at give andet end massage, så hvis man ønsker andet er det hos en af de andre piger, men måske tager jeg fejl, det er der andre der siger.

Hvad koster en times massage hos hende? Synes min gamle slidte krop trænger til lidt omsorg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Var ikke klar over at det var alm. Odense priser. Så er det da steget noget siden jeg sidst fik massage.... Og det var da så sent som i eftermiddags. :-) 

hvor og pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...