Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Expo

Expo var nød til at tage en aftentur, der var gang i systemet.:D

Anastasia

Blev guidet fra den ene side af vejen til den anden. Anastasia tog imod og modelfoto er et par år gamle - på nær det ene naturlige. Meget jævn, sød nok at se på og tale med.                Er en smule nervøs og ville skåle i rødvin - med det samme. 

Ok, pæn pigekrop, blød bagdel og pæne bryster - men med flere kilo end på pict. Tattoveringer på ryg/side - ikke for meget. Expo i skyller og Anastasia dansede for Expo - sødt nok. Af med tøjet og en cat der smager godt - og er ok pæn. Øko til Expo og herefter Anastasia på toppen, ned på ryggen og herefter bagfra. Hun kan tage det hårdt - det var ok, men heller ikke mere end det.

Anastasia virker ny - selvom jeg ikke tror hun er det. Hun er en smule forskrækket og er tilhænger af overforbrug af servietter - på det ene og andet. Servietter er ikke godt for Expo - og derfor massage i den sidste tid.

Expo - kommer ikke igen - der er smuksakker lige rundt om hjørnet - jeg er på vej pigebørn..:P

KH. Expo

Redigeret af Expo
Stavefejl..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Expo skrev, for 5 timer siden:

Expo var nød til at tage en aftentur, der var gang i systemet.:D

Anastasia

Blev guidet fra den ene side af vejen til den anden. Anastasia tog imod og modelfoto er et par år gamle - på nær det ene naturlige. Meget jævn, sød nok at se på og tale med.                Er en smule nervøs og ville skåle i rødvin - med det samme. 

Ok, pæn pigekrop, blød bagdel og pæne bryster - men med flere kilo end på pict. Tattoveringer på ryg/side - ikke for meget. Expo i skyller og Anastasia dansede for Expo - sødt nok. Af med tøjet og en cat der smager godt - og er ok pæn. Øko til Expo og herefter Anastasia på toppen, ned på ryggen og herefter bagfra. Hun kan tage det hårdt - det var ok, men heller ikke mere end det.

Anastasia virker ny - selvom jeg ikke tror hun er det. Hun er en smule forskrækket og er tilhænger af overforbrug af servietter - på det ene og andet. Servietter er ikke godt for Expo - og derfor massage i den sidste tid.

Expo - kommer ikke igen - der er smuksakker lige rundt om hjørnet - jeg er på vej pigebørn..:P

KH. Expo

Tak for anmeldelse, hun ser ellers lækker og indbydende ud ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
BadGuy skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelse, hun ser ellers lækker og indbydende ud ;-) 

Selv tak - ja hun ser finere ud på pict. Niveauet er ikke - som det pt. kan fåes hos et par af pigerne..:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Gentleman52 skrev, for 45 minutter siden:

Tak for anmeldelse. Er hun fra Poland.

Selv tak - er ikke sikker. Hun talte om en lille by - for min en by i Rusland:D - ikke at hun kommer fra Rusland..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 11 timer siden:

tilhænger af overforbrug af servietter

Vil du forklare lidt nærmere? Er hun en af dem der sutter, men så stopper og bruger serviet inden hun sutter videre? Det er total turn off for mig og virker overraskende, når hun har CIM og swallow (og rimming) på menuen, men menuen er en standard for et af kartellerne, så måske er den ikke tilpasset pigen.

Hvis det bare er serviet før sut og evt igen inden kondom, så kan jeg godt leve med det.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Bebop skrev, for 1 time siden:

Hvis det bare er serviet før sut og evt igen inden kondom, så kan jeg godt leve med det.

Enig - det kan jeg også godt leve med - Tror menuen er standard copy/paste som ikke er hendes favorit. Øko giver hun, men hun tager ikke fat - så følelsen er der faktisk ikke. Hun er en smule berøringsangst omkring cat - og tørrede den af med renseservietter 8 gange imens jeg var der. Da jeg lagde mig ind over hende for at kysse hende - røg begge hænder ned mellem hendes ben - og beskyttede cat. Expo kunne ikke finde på ubeskyttet sport med købepiger - hvilket jeg fortalte flere gange. Men hun var anspændt på dette område. Måske dårlige oplevelser.. Det og servietter - gjorde at den ellers søde pige sikrede Expo en turn off - efter 1 aflevering. Derfor massage for resten. 

Glædelig Jul..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman52 skrev, for 6 timer siden:

Hej Expo. Tak for svaret. Jeg har kommunikeret med hende og hun vil ikke sige hvor hun komme fra . Det må være en grund til at hun skjule dette.

Hvorfor skulle der være det? 

Og  hvad er forskellen på om hun er fra det ene eller andet østeuropæiske land?

Måske hun ikke har lyst til at dele alt med en fremmed på mail.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 22 timer siden:

Tror menuen er standard copy/paste

Tak for forklaringen, det giver mig god information til afvejning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...