Hop til indhold
Tricky Dick

ANNDREA MILKING TABLE MASSAGE

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
Kysseglade Molly skrev, 1 time siden:

Altså nu er jeg jo bondepige, -Hvor er spanden? Man kan ikke malke uden en spand :ph34r:

Den koster ekstra. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Altså nu er jeg jo bondepige, -Hvor er spanden? Man kan ikke malke uden en spand :ph34r:

Altså, hvis du er bondepige, har du garanteret også prøvet at drikke direkte fra “tanken” ... B):D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Snadremanden skrev, for 3 timer siden:

Altså, hvis du er bondepige, har du garanteret også prøvet at drikke direkte fra “tanken” ... B):D

Ja da, mange år siden, inden den første Nokia kom frem :lol: 
Den står dog mest på skummemælk nu, men det hænder da jeg stadig drikker lidt fra “tanken”, man skal jo nødig få skøre knogler af calcium mangel :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan slet ikke se, at de priser skulle være opskruede. De er de andre udenlandske piger, som er alt for billige i en grad, så det må være pinligt for både dem og gæsterne.

Anyway, så tilbyder selvsamme Anndrea også duo oplevelse med en lækker trans, og dét synes jeg, er voldsomt fristende..!!!

oesterbro-duo-sex-girl-and-trans-massage-relax-erotism-fantasy

Del dette indlæg

Link til indlæg
serviceM skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan slet ikke se, at de priser skulle være opskruede. De er de andre udenlandske piger, som er alt for billige i en grad, så det må være pinligt for både dem og gæsterne.

Anyway, så tilbyder selvsamme Anndrea også duo oplevelse med en lækker trans, og dét synes jeg, er voldsomt fristende..!!!

oesterbro-duo-sex-girl-and-trans-massage-relax-erotism-fantasy

2000 kr for massage med afslutning er opskruede der hvor jeg kommer fra, men kan være jeg bare er nærig :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...