Hop til indhold

ANNDREA MILKING TABLE MASSAGE

Featured Replies

Skrevet

Altså nu er jeg jo bondepige, -Hvor er spanden? Man kan ikke malke uden en spand :ph34r:

Skrevet
Kysseglade Molly skrev, 1 time siden:

Altså nu er jeg jo bondepige, -Hvor er spanden? Man kan ikke malke uden en spand :ph34r:

Den koster ekstra. ;)

Skrevet
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Altså, hvis du er bondepige, har du garanteret også prøvet at drikke direkte fra “tanken” ... B):D

Skrevet
Snadremanden skrev, for 3 timer siden:

Altså, hvis du er bondepige, har du garanteret også prøvet at drikke direkte fra “tanken” ... B):D

Ja da, mange år siden, inden den første Nokia kom frem :lol: 
Den står dog mest på skummemælk nu, men det hænder da jeg stadig drikker lidt fra “tanken”, man skal jo nødig få skøre knogler af calcium mangel :ph34r:

Skrevet

Jeg kan slet ikke se, at de priser skulle være opskruede. De er de andre udenlandske piger, som er alt for billige i en grad, så det må være pinligt for både dem og gæsterne.

Anyway, så tilbyder selvsamme Anndrea også duo oplevelse med en lækker trans, og dét synes jeg, er voldsomt fristende..!!!

oesterbro-duo-sex-girl-and-trans-massage-relax-erotism-fantasy

Skrevet
  • Author
serviceM skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan slet ikke se, at de priser skulle være opskruede. De er de andre udenlandske piger, som er alt for billige i en grad, så det må være pinligt for både dem og gæsterne.

Anyway, så tilbyder selvsamme Anndrea også duo oplevelse med en lækker trans, og dét synes jeg, er voldsomt fristende..!!!

oesterbro-duo-sex-girl-and-trans-massage-relax-erotism-fantasy

2000 kr for massage med afslutning er opskruede der hvor jeg kommer fra, men kan være jeg bare er nærig :ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.