Hop til indhold
Guest Pophair

Episoder med overfald i Flensborg

Recommended Posts

Gæst

Ja, flere og flere uskyldige borgere mærker konsekvenserne af den muslimske indvandring.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 27 minutter siden:

Ja, flere og flere uskyldige borgere mærker konsekvenserne af den muslimske indvandring.

Kan du ikke holde dine racistiske udfald til det politiske forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

Kan du ikke holde dine racistiske udfald til det politiske forum.

Hvis du ikke kan tåle, at folk har andre holdninger end dig, så skal du nok ikke været på et debat-forum på internettet. 

Det du kalder racisme, er hvad vi andre kalder virkeligheden, men fortsæt du bare din naivitet. 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 36 minutter siden:

Det du kalder racisme, er hvad nogle andre kalder virkeligheden, men fortsæt du bare dit verdenssyn.

Ikke desto mindre, det hører ikke til her. Ned i politik-forummet med din angst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
EksilKøbenhavner skrev, for 8 minutter siden:

Ikke desto mindre, det hører ikke til her. Ned i politik-forummet med din angst.

Jo, det vedrører artiklen.
Ned i hullet med din virkelighedsfjerne opfattelse af verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 13 minutter siden:

Skal det forstås sådan at du ikke ville være angst for at få et hug af en maschete, når du står og er liderlig og regner med at du skal have sex? 

Eller er du bare endnu en af dem, der ønsker at bort censurer virkeligheden? 

Der står i øvrigt om dette forum: 

Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til.

Det er vel meget relevant at der er prostitutions kunder der er blevet groft overfaldet eller hvad? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 46 minutter siden:

Jo, det vedrører artiklen.
Ned i hullet med din virkelighedsfjerne opfattelse af verden.

Ah nationalitet, religion mm. Har ikke ret meget med artiklen at gøre... Den handler om røveri som jeg forstå den.

Hopper ned i hullet, når du er kommet op... du fylder lidt for meget ;)

Prinz skrev, for 40 minutter siden:

Skal det forstås sådan at du ikke ville være angst for at få et hug af en maschete, når du står og er liderlig og regner med at du skal have sex? 

Nej det er ikke det jeg går og er bange for helt generelt, særligt ikke i forbindelse med sex køb. Det der gør mig bange er når bange mennesker begynder at prædike had.

Prinz skrev, for 42 minutter siden:

Eller er du bare endnu en af dem, der ønsker at bort censurer virkeligheden? 

Hvis jeg var det, ville jeg ikke svarer dig - men censurere dig væk ;)

Prinz skrev, for 43 minutter siden:

Det er vel meget relevant at der er prostitutions kunder der er blevet groft overfaldet eller hvad? 

Absolut - i modsætning til overfaldes mændenes etniske ophav.

God jul :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo ganske overordentlig absurd, med disse infame islamofobiske kommentarer, når der står at den ene af mændene er tysker! Og mht bosniere; de er godt nok muslimer mange af dem, selvom de ligeså vel kan være etniske kroater eller serbere. Og de (en hel del) "muslimske" bosniere, jeg har mødt i Danmark er ikke mere muslimske end hovedparten af danskerne er kristne. Tro mig, en rigtig eksjugoslav drikker gladeligt masser af slivovic, uanset religion. 

Klog af skade har jeg holdt mig på lang afstand af det politiske forum siden afslutningen på min eksklusion, fordi stupiditeten og afstumpetheden derinde ikke kender nogle grænser. Og får det værste op i mig selv. Selv en debat om fx bevarelsen af løvfrøer udvikler sig ofte til et korstog mod muslimer :wacko: Jeg har egentlig mest lyst til at anmelde den slags kommentarer. Men sidst jeg gjorde det ifm nogle utilsløret racistiske angreb på kvinder med mellemøstlig baggrund, fik jeg en advarsel og blev bedt om at holde min kæft fremover. Jeg blev bannet fra de pågældende tråde, mens racisten fik lov at fremture. Og så fik jeg da også lige en trussel om et sagsanlæg, hvis jeg skulle finde på at gå til medierne med den slags (hvilket jeg ikke havde truet med).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 20 minutter siden:

fik jeg en advarsel og blev bedt om at holde min kæft fremover.
Og så fik jeg da også lige en trussel om et sagsanlæg, hvis jeg skulle finde på at gå til medierne med den slags (hvilket jeg ikke havde truet med).

Af en admin her på EG?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 5 timer siden:

vi vil ikke længere finde os i @Gerrards gentagne historier om hvad han har fået advarsler for på Eroguide. Først ignorerede vi det han skrev, men da han bliver ved med at gentage disse nu i flere tråde, har vi valgt at offentliggøre hvad han har fået en formel advarsel for og i hvilken forbindelse

Den 11/10-2018 : advarsel, begrundelse til bruger : Det er ikke ok at kalde andre herinde nulbon og lignende!

@Gerrard havde skrevet

Den 15/11-2018: advarsel, begrundelse til bruger: Lad være med at tage fejder fra andre tråde op , hvad end du synes om en anden bruger

@Gerrard havde i en efterlysning skrevet til en bruger han lå i konflikt med i andre tråde

Den 26/11-2018: advarsel og karantæne, begrundelse til bruger: Du er ganske enkelt for personlig i din måde at diskutere på, og vi har været efter dig før.

@Gerrard havde i en politisk debat skrevet

Den 14/12-2018: advarsel og yderligere karantæne, begrundelse til bruger : Du vælger stik mod vores regler, at oprette en ny bruger @Chomsky selvom du har karantæne

siden har der ikke været givet advarsler til @Gerrard

@Gerrard har ønsket at vi skulle censurere holdninger han mener er racistiske, vores linje er, at kommer der holdninger man er uenige med, må man gå i rette med vedkommende, han er også blevet bedt om at blive markant mindre personlig, omkring de debatter @Gerrard henviser til tænker jeg at det er den nedenunder, vi censurerer ikke holdninger,  men vi griber ind overfor dem, der ikke kan finde ud af at gå i rette med andres holdninger på en ordentlig måde

https://www.eroguide.dk/forum/topic/94221-racisme-er-acceptabelt-her/?tab=comments#comment-866713

det er korrekt at @Gerrard er blevet bannet af min kollega fra en tråd for at skrive 

han er ikke blevet bannet fra "de pågældende tråde" ellers men han har ikke kunnet finde ud af diskutere ordentlig og det har haft en konsekvens for ham der

sidst @Gerrard kom frem med påstandende ignorerede vi dem, men da han forsætter har vi ikke følt, at vi har haft andet valgt end at vise alt omkring de advarsler

vi har været i dialog med @Gerrard i dag. En kollega til mig har skrevet følgende til ham engang for et godt stykke tid siden og det er den dialog @Gerrard skriver om

min kollega skrev til ham engang i 2018

samt skrev min kollega til ham

dog skal det siges, at bemærkning om et erstatsningssøgsmål  for injurier, det er ikke noget den pågældende moderator kan udtale sig om, det kan kun @Administrator, så det udsagn tages tilbage

det er ikke rigtigt hvad @Gerrard her påstår, hvad han fik advarsler for er noget andet end det han påstår, og hvad han fik en trussel for, som jeg er enig i ikke skulle være givet, men var også givet på et andet grundlag end det han påstår

nu har trådsstarter valgt at skrive tråden her på generel debat, derfor afhold jer alle fra at skrive mere om politik, ellers falder der advarsler

Meget solidt skrevet og argumenteret fra Administrator´s side! - stor respekt og applaus herfra …..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Måske det er en medvirkende årsag til Flensborg er blevet så død. For få år siden, var der alene på fair-girls over 80 piger til rådighed, hver eneste dag i Flensborg. 

Det skal dog siges, at priserne er steget i Flensborg i en periode, hvor de er faldet i det nærliggende område i Danmark. Så det kan betale sig for færre at køre derned. Faldende omsætning giver selvfølgelig færre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...