Hop til indhold

tildetøsen000 - FAKE

Featured Replies

Skrevet

Denne annonce er bigtime fake: tildetøsen000

Blev bedt om at køre til sommerhusområde.

Der ventede to fyre, men jeg nåede at hoppe i bilen og komme væk.

Skrevet

Og profilen er allerede slettet ...... gad vide hvilket nyt brugernavn hun så dukker op under.

Skrevet
Pogo skrev, for 10 timer siden:

Og profilen er allerede slettet ...... gad vide hvilket nyt brugernavn hun så dukker op under.

Her ville det være dejligt om nogen havde et screen-dump e.lign., så vi bedre kunne gennemskue en lignende annonce - og en anmeldelse til sugardating.dk og politiet kunne også være på sin plads.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

en anmeldelse til sugardating.dk og politiet kunne også være på sin plads.

Fordi en mand støder på to andre mænd i et sommerhusområde ? Jeg håber, at politiet prioriterer deres få ressourcer noget skarpere end det.

Skrevet
Casten skrev, for 10 minutter siden:

Fordi en mand støder på to andre mænd i et sommerhusområde ? Jeg håber, at politiet prioriterer deres få ressourcer noget skarpere end det.

Den dag de virkelig får held af at afpresse nogen, ville det være en fordel i efterforskningen, om politiet allerede havde en rapport liggende - og bare at politiet sendte en patruljevogn ud i området, vil forhåbentlig virke afskrækkende og få de 2 fyre til at vælge en mere givtig indtægskilde i det lange løb i form af fast arbejde ;-)

Skrevet

Dette er mit mareridt nr 1 ved sugardating.

Hvilket område taler vi om?

Jeg har tit tænkt på dette skrækscenarie. Faktisk var min anden sugardate netop i et afsides sommerhusområde. Om vinteren.

Gudskelov var min aftale reel nok, og hun var en god oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.