Hop til indhold
MasterM

tildetøsen000 - FAKE

Recommended Posts

Pogo skrev, for 10 timer siden:

Og profilen er allerede slettet ...... gad vide hvilket nyt brugernavn hun så dukker op under.

Her ville det være dejligt om nogen havde et screen-dump e.lign., så vi bedre kunne gennemskue en lignende annonce - og en anmeldelse til sugardating.dk og politiet kunne også være på sin plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

en anmeldelse til sugardating.dk og politiet kunne også være på sin plads.

Fordi en mand støder på to andre mænd i et sommerhusområde ? Jeg håber, at politiet prioriterer deres få ressourcer noget skarpere end det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 10 minutter siden:

Fordi en mand støder på to andre mænd i et sommerhusområde ? Jeg håber, at politiet prioriterer deres få ressourcer noget skarpere end det.

Den dag de virkelig får held af at afpresse nogen, ville det være en fordel i efterforskningen, om politiet allerede havde en rapport liggende - og bare at politiet sendte en patruljevogn ud i området, vil forhåbentlig virke afskrækkende og få de 2 fyre til at vælge en mere givtig indtægskilde i det lange løb i form af fast arbejde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er mit mareridt nr 1 ved sugardating.

Hvilket område taler vi om?

Jeg har tit tænkt på dette skrækscenarie. Faktisk var min anden sugardate netop i et afsides sommerhusområde. Om vinteren.

Gudskelov var min aftale reel nok, og hun var en god oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...