MasterM 5 Skrevet 22. December, 2019 Denne annonce er bigtime fake: tildetøsen000 Blev bedt om at køre til sommerhusområde. Der ventede to fyre, men jeg nåede at hoppe i bilen og komme væk. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 22. December, 2019 Og profilen er allerede slettet ...... gad vide hvilket nyt brugernavn hun så dukker op under. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 23. December, 2019 Pogo skrev, for 10 timer siden: Og profilen er allerede slettet ...... gad vide hvilket nyt brugernavn hun så dukker op under. Her ville det være dejligt om nogen havde et screen-dump e.lign., så vi bedre kunne gennemskue en lignende annonce - og en anmeldelse til sugardating.dk og politiet kunne også være på sin plads. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 23. December, 2019 Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden: en anmeldelse til sugardating.dk og politiet kunne også være på sin plads. Fordi en mand støder på to andre mænd i et sommerhusområde ? Jeg håber, at politiet prioriterer deres få ressourcer noget skarpere end det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 23. December, 2019 Casten skrev, for 10 minutter siden: Fordi en mand støder på to andre mænd i et sommerhusområde ? Jeg håber, at politiet prioriterer deres få ressourcer noget skarpere end det. Den dag de virkelig får held af at afpresse nogen, ville det være en fordel i efterforskningen, om politiet allerede havde en rapport liggende - og bare at politiet sendte en patruljevogn ud i området, vil forhåbentlig virke afskrækkende og få de 2 fyre til at vælge en mere givtig indtægskilde i det lange løb i form af fast arbejde 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 26. December, 2019 Dette er mit mareridt nr 1 ved sugardating. Hvilket område taler vi om? Jeg har tit tænkt på dette skrækscenarie. Faktisk var min anden sugardate netop i et afsides sommerhusområde. Om vinteren. Gudskelov var min aftale reel nok, og hun var en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg