Hop til indhold
Høvdingen

Jasmine; Aarhus ..... KLASSE

Recommended Posts

Jeg har efterhånden været fast kunde hos Jasmine gennem 3 år, og hun er hele tiden frisk på nye ideer og forslag; og suppleret med hendes frække-naughty mindset; så nyder jeg altid mine stunder hos hende. Inden for det sidste halve år er vi begyndt at lege Mistress & Toyboy - og her må jeg sige, at hun er forbilledlig; og jeg nyder den underdanige rolle mere end jeg havde forestillet mig på forhånd. Selve stedet er meget velholdt, renligt og godt indrettet - og as usual er Jasmine meget empatisk og autentisk; og jeg tror faktisk oprigtig liderlig.

I morgen skal vi lege igen; efter en pause på omkring 1 måned, og sidstnævnte besøg vil jeg hermed skrive om:

Det er altid nemt at kommunikere med Jasmine, og hendes smsér er oftest megafrække - så jeg er godt ´varmet op´ inden ankomst til hendes domicil. Normal når jeg ankommer får vi lige en sludder om ´vind-og-vejr´; men ikke denne gang; lige da jeg er kommet inden for i entreen bliver jeg beordret på gulvet for at kysse hendes frække latex-støvler, lidt senere hiver hun mig op i håret; så jeg kan slikke hendes dildo (strapon); jeg bliver også blindfolded; og hun råber højt og ydmygende, at jeg er under hendes magt er en ussel slave; siger jeg skal vende mig om og tage bukserne af, og få sekunder senere knepper hun mig imens hun griner højlydt - dernæst føres jeg ind i det store lokale og bliver bundet til sengen; jeg kan høre at Jasmine forlader lokalet og der går vel 3 minutter før jeg kan høre at ´nogen´ er på vej - pludselig mærker jeg tydeligt facesitting fra Jasmine side; og bindet fjernes og Jasmine - `min` MISTRESS - har hermed front mod mig; og nu fortæller hun at hun skal se mig drikke, fordi jeg ser meget tørstig ud - dermed får jeg min debut fra hendes gyldne dråber - og PLUDSELIG - kan jeg mærke at jeg nu får fræk økologisk blow; what? - og dermed slår tanken mig, at det jo må være Roxy (Mistress´ slavepige) - det er så wiiiildt frækt at mærke - Jasmine rejser sig op, så jeg kan nyde synet af Roxy; lidt senere får jeg facesitting af Roxy imens Jasmine rider mig - lidt senere beordres jeg op ad væggen af Jasmine, og Roxy overkysser mig, frækt at se hendes i de lange støvler, som gør at hun er højere end mig, hvilket jeg (også) tænder på - lidt senere tager jeg Roxy bagfra, imens Jasmine knepper mig med en dildo; Jasmine følger såmænd bare mine bevægelser; efter nogle frække minutter får jeg et super blowjob af begge ´tøser´; og jeg nærmest eksploderer af fryd …..

Dette var ordene i denne omgang - glædelig jul samt et dejligt erotisk nytår til alle og enhver ´derude´ …..

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...