Hop til indhold

Nytårs gave til mig selv :-)

Featured Replies

Skrevet

Det bliver en rigtig kedelig nyårs aften for mig i år, skal på job  til kl 20 og derefter tilkalde vagt til 08:00 næste morgen.

Så hvorfor ikke give mig selv en god gang forkælelse den 1 januar tænker jeg.

Jeg søger en sød, feminin skandinavisk pige, meget gerne petite og helst privat diskret, til en god gang gensidig forkælelse - jeg elsker oral sex og at give blid massage.

Er her nogen piger der regner med at være på vagt den 1/1 ?

Skrevet

Hvis jeg var dig, ville jeg satse på Emmalie. Jeg aner ikke om hun har vagt den dag, og jeg har heller ikke besøgt hende. Men jeg har en tydelig fornemmelse af, at hun er et sympatisk og empatisk menneske vurderet ud fra hendes kommentarer herinde. Og hun er vist et lille studinenips. Træffes i hvert fald på Cassiopeiastars.dk  

Skrevet
  • Author

Tak for rådet, hun ser jo ud til at være sød og så kan hun åbenbart lide massage, men desværre er aldersforskellen nok alt for stor (jeg er fyldt 55 :-( )

Skrevet
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Tak for rådet, hun ser jo ud til at være sød og så kan hun åbenbart lide massage, men desværre er aldersforskellen nok alt for stor (jeg er fyldt 55 :-( )

Jeg er 60, og vil ikke have nogle kvababbelser, hvis det er game med hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.