Hop til indhold
2cool

Anmelde falske annoncer

Recommended Posts

Ligesom andre, så bruger jeg TinEye til at tjekke en annonce op på om der nu er falske billeder i omløb.

I dette tilfælde har denne annonce https://annoncelight.dk/showad/247143 brugt stjålne billeder, som foriøvrigt også bliver oplyst når du går ind på annoncen.

Jamen jeg anmelder den da bare og fandme ikke om jeg får af vide at jeg før har anmeldt den, hvilket jeg ikke gider og bruge tid på og tænke over hvilke annoncer jeg har anmeldt, så betyder det bare at annoncen kan reklamere videre med stjålne billeder og jeg håber bare at der sidder en anden fyr derude som IKKE har meldt den, anmelder den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Følgende står nu på kvindens annonce, så det må have gjort en forskel, at du har anmeldt

Vær opmærksom på falske billeder:
Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det stod der da jeg trådte ind, så jeg tjekker altid op på billeder om de er forsat falske og det var de. Derfor anmeldte jeg den og der stod at jeg har før anmeldt den og kunne ikke anmelde det igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...