Hop til indhold
MrJ

Felina - manglende respekt for kundens tid

Recommended Posts

Jeg trængte til lidt selskab idag og har her på forum læst godt om Felina, så hende forsøgte jeg at få en aftale i hus med. Jeg har forsøgt mig et par gange tidligere denne uge, men hun er en travl kvinde og ved mine improviserede ture har jeg været for sent ude... 
Idag var jeg mere heldig. Jeg ringede, hvorefter der kom en standard SMS tilbage med adresseinformation. Jeg skrev, at jeg var i området og kunne komme indenfor 15 minutter. Det var dog lige lidt for hurtigt så vi aftalte tid 30 minutter efter - kl 12:00.
11:52 var jeg fremme, og jeg sendte en ny SMS om, at nu var jeg fremme og ville komme og ringe på døren når hun var klar :-D. Så gik jeg lidt rundt i området og ventede... Det gjorde jeg så temmelig længe uden at høre noget. 12:15 valgte jeg at køre igen :-(. Der gik så yderligere et par minutter, hvorefter jeg fik en SMS der undskyldte og spurgte ind til hvor jeg var? Jeg svarede, at jeg var kørt igen, og at jeg ikke synes det er i orden ikke at give besked, hvis hun bliver forsinket. Det er lidt at pisse på mig og min tid. Felina var stor nok til at svare Sorry igen... Det var jeg glad for at læse. (Jeg er tidligere blevet brændt af af "skrupelløse" bordelmuttere som jeg helt holder mig fra når jeg kan gennemskue det er dem. Der kommer der ikke noget svar tilbage når der er blevet dobbeltbooket.)
Jeg er dog stadig træt af, at jeg har brugt tid på at køre ud, vente i området og så køre hjem igen... så desværre en tommelfinger nedad herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At tiden trak ud og hun ikke lige kunne skrive til dig, har jeg faktisk forståelse for....... ikke vildt spændene hvis hun skal sende sms midt i det hele så det var jo nok repekt for den kunde hun havde.

Jeg kan godt følge dig lidt hen af vejen, men alle jobs kan jo tage længere tid end først antaget ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Thai-addict skrev, for 3 minutter siden:

At tiden trak ud og hun ikke lige kunne skrive til dig, har jeg faktisk forståelse for....... ikke vildt spændene hvis hun skal sende sms midt i det hele så det var jo nok repekt for den kunde hun havde.

Jeg kan godt følge dig lidt hen af vejen, men alle jobs kan jo tage længere tid end først antaget ;-)

 

Jeg syntes godt hunne kunne skrive at hun var forsinket, gensidig respek går som bekendt begge veje, er jeg forsinket, skriver jeg det altid, så GP pigen ikke skal sidde og vente. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo men personligt gad jeg ikke spilde min tid med en kvinde der skal skrive sms lige mens jeg har det bedst ;-)

Jeg kunne vist også godt bruge lidt ekstra tid hos hende ........ hun passer fint til mine ønsker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende adskillige gange , og hun har et problem med tid . :blink: ofte venter jeg på hende 10-15 minutter før hun dukker op på værelset. Så man skal ikke kører et for stramt program når hun besøges. :rolleyes: Men ellers er det en rigtig god oplevelse vær eneste gang. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene. Kan godt se, jeg måske er lidt for vrissen over at være blevet sparket til hjørne... Jeg synes bare, at 17 minutters forsinkelse er mange, når der reelt set kun er 30 minutter fra vi aftaler tid til jeg skal være der. Hvis kunden før mig var forsinket, kunne hun jo have skrevet da han er kommet - eller sige til kunden at hun desværre har en anden aftale? Men jeg må give hende et forsøg igen når hun kommer tilbage til DK, og så vide at det med tiden godt kan glide en del for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøg hende 2 gange og begge gange har jeg lige som dig opleve at må lunte rundt inden man kan komme ind og bare stået foran døren og vente. Kan man overlever dette er hun sød kvinde. Dog som anden har nævnt kan sidde på værelset og vente længe så skal ikke have stram tidsplan.

Dog virkende hun lidt træt sidst, som er ca 1 mdr siden. Som om hun ikke havde den samme iver, på man skulle få 2 udløsning. Så jeg ville nok vente til næste gang og giver det et forsøg! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

med "FULD COCKTAIL ALT INKL: 500,-TIME OG 1 TIME 900,- " skal der vel køres et stramt program og selvom man har tid hos lægen kl 12 kommer man sjældent til der. Der skal jo fyldes op i ordrebogen-

Personligt bliver jeg også lidt stram når gæster eller forretnings aftaler møder op før aftalt tid. og så er hun jo latina så tid er lidt mere relativt:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman73 skrev, for 36 minutter siden:

Personligt bliver jeg også lidt stram når gæster eller forretnings aftaler møder op før aftalt tid.

Jeg forventede heller ikke svar før kl 12. Omvendt, hvis hun er klar før, kan det også være en fordel for hende at komme lidt foran i programmet :-). Det virker hos andre GP'ere ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Men tak for jeres svar og kommentarer :). Jeg indser, at min overskrift nok er lidt for hård mod en iøvrigt sød pige... Jeg skulle nok hellere have døbt den noget i retning af: "Et eksempel på kulturelle forskelle i opfattelse af tid og mødeaftaler":unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...