Hop til indhold
Pite

Mistress No. 1 i Esbjerg

Recommended Posts

Det er over 2 år siden jeg sidst mødtes med Mistress så det var med kriller i maven, at jeg i god tid inden Mistress’s besøg i Esbjerg’s nye DarkRoom,  fik en aftale på plads.

Blev modtaget med et stort SMil og et varmt gensyns knus, og lidt smalltalk om hvad der var hændt siden sidst

I oplægget stod der ord som ”støvler”, ”læder” ”afmagt”, ”ydmygelse”, ”urin”, ”anal”  

Fik besked på, at lægge mig på ryggen på gummiadressen, med røven helt ude ved kanten.

Blev fikseret med benene oppe, så der var fri adgang til min slaverøv, men først stillede Mistress sig over mig, så jeg kunne kysse og slikke Mistress støvler rene, kom hele vejen rundt læder, såler, stilethæle og til sidst støvlesnuder, derefter satte Mistress sig ned over mit ansigt, og mens Mistress varmede mine baller, kunne jeg kysse de stamme læderballer og nyde duften, af læder.

Så var det tid til, at slavens røv skulle under nærmer behandling, først med et par finger eller flere, så med diverse dildoer og plugs, så det summede i både røven og i pikken så den drøvlede af bare liderlighed. Mistress smurte sine støvler ind i mine safter, som jeg efterfølgende måtte slikke rene for mine egne safter, mens pluggen summede i min røv.

Så var der igen fokus på slavens røv, denne gange var det Mistress støvler der blev brugt, først en hæl, så to hæle og til sidst hele støvlesnuden der blev presset mod min anus til jeg kom i en anal orgasme. Og igen måtte jeg slikke støvlerne rene, hvorefter Mistress stillede sig lige over mit ansigt, kunne se de SMukke skamlæber der dirrede let inden de første dråber, ramte mine læber og åbne mund, efterhånden mere og mere og til sidst en hel syndflod af Mistress varme dråber ned over min krop og pik.

Mistress fyldte en massageting til pikken med varme dråber, og satte den ned over min pik, varmen og vibrationerne, bragte mig i ex trance, hele mit underliv, var ved at eksplorer da Mistress kneppede mig men en stap-on samtidigt, da jeg kom, fangede Mistress så meget som muligt i sine hænder, som jeg naturligvis måtte slikke rene.

Det hele var krydret med frække ord og masser af spyt både i munden og på kroppen.

Tak for en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...