Hop til indhold
Hedonis

Monica 1 time in Århus ! ❤️❤️ 100% Squirting Kinky Mulat

Recommended Posts

Hvillken overskrift, sikke billeder. Hver dag sine ny fristelser her på annoncelight. Det er hårdt at følge med. 

https://annoncelight.dk/showad/288951

Men er hun mon også så kinky som der står i overskriften?: 

Monica 1 time in Århus ! ❤️❤️ 100% Squirting Kinky Mulat Newer seen before Swallow my Squirt! Lick My BBW Ass And let mee swallow your Cum !

Ingen priser nævnt. Altså, hvis nu nogen har ladet sig friste før mig vil jeg da gerne have et pip fra vedkommende om hvordan det hele er skruet sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og nu vi er ved det, så er der en ny thaipige i Horsens, som også tilbyder vilde ting af den slags mænd nok drømmer om men sjældent møder i virkeligheden.

For godt til at være sandt og måske også lidt risky (hvis det ER sandt hvad hun skriver):

I came Here to get my tight little slutty pussy Satisfitet !! With all u hunry Big danish dicks! If u like u Can put it in mee and fill my pussy with sperm for some extra money so that u Will get a 100% real gfe experience
I love kinky
sex like facesitting real Squirting sex where i make u SWALLOW ewery drop from my wet asian pussy.,,

https://annoncelight.dk/showad/288939

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spænden udseende piger. :-)  Når du nu bor i Århus. kunne du jo tage den mørke for holdet, hvis der ikke kommer tilbagemeldinger fra nogen der har været der!? Jeg mangler een at besøge nytårsaften som en jule-/nytårsgave til mig selv. ;-)  Gætter på at de begge koster omkring en tusse for en time evt. + en "hund" eller to, da det som oftest er prisen for thai og mørke piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 15 timer siden:

like facesitting

fill my pussy with sperm

Min lyst til facesitting bliver pludselig til at overse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Århus22 skrev, den 23.12.2019 at 17:00:

Jeg har lige været hos Monica og gik igen. Det er ikke hende på billederne.

Tak @Århus22. Hvad er din vurdering af den pige du rent faktisk mødte? Gik du kun fordi hun ikke lignede eller var der andet som trak ned?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak @Århus22. Hvad er din vurdering af den pige du rent faktisk mødte? Gik du kun fordi hun ikke lignede eller var der andet som trak ned?

De 27 år skal nok passe. Men hun er en del større end hvad billederne viser. Det var derfor jeg gik igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...