Hop til indhold
peter jørgensen

Stor tak til de aktive glædespiger der skriver herinde

Recommended Posts

Der er mange ting der gør EroGuide til et godt og interessant forum......men personligt synes jeg, at noget af det allerbedste, er de piger der aktivt deltager i debatterne herinde......det gør det rigtig interessant, og jeg er helt overbevist om, at de tråde, hvor pigerne deltager, er nok dem der bliver læst allermest. Det er jo også helt tydeligt, at de piger der deltager, er rimelig skarpe, på den gode måde...og engang imellem (slet ikke så sjældent) får vi mænd, jo også en over snuden, når vi er lidt for langt fremme....og det synes jeg er forfriskende.

Ps og så skal man jo heller ikke undervurdere, at den markedsføring det giver de deltagende piger, at skrive herinde.......den tror jeg er uvurderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har så ret.

Jeg er helt ny i dette, men hold da op, hvor man får respekt for de piger der står ved deres meningers mod, og man kan bare i flæng nævne Sisse, Trine Tease, Nikita, Charlotte osv. De står alle på ønskeseddelen efter besøgene herinde.

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter Jørgensen:

Ps og så skal man jo heller ikke undervurdere, at den markedsføring det giver de deltagende piger, at skrive herinde.......den tror jeg er uvurderlig.

Der er ca 2000 tilmeldte bruger på dette site. Der er 100.000-200.000 aktive sexkøbere i DK.

Hvis du så indregner pigernes geografiske placering, og igen sammenholder den med antal brugere såeeee.

Helt ærligt tror jeg ikke at pigernes tilstedeværelse på EG betyder ret meget for deres omsætning.

MEN jeg er rigtig glad - og taknemmelig - for deres tilstedeværelse. De har lært mig meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan man jo bruge statistik til meget......man kunne jo også sige, at der er 2000 brugere på sitet, og vel max 10 piger der skriver.........så kan den snedige jo selv regne på det.....det er slet ikke så dårlige odds :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter Jørgensen

Nu kan man jo bruge statistik til meget......man kunne jo også sige, at der er 2000 brugere på sitet, og vel max 10 piger der skriver.........så kan den snedige jo selv regne på det.....det er slet ikke så dårlige odds :D

Ja, men nu fusker du :) De 10 piger har langt flere end 2000 der kigger på deres hjemmeside.

OG de 2000 brugere kigger på langt flere hjemmesider, en de der tilhører de 10 lyserøde (labre, lækre, savle, savle) piger.

Statistik er meget vanskelig at få noget signifikant ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tusinde tak for de søde ord. det er dejligt at i syntes om at vi er her. det er rigtig sjovt at følge med her inde og deltage - både i de sjove og de alvorlige debatter.

men må desværre skuffe jer. jeg tror det er begrænset hvor meget reklame der er i det. der er muligvis gæster som ellers ikke ville have overvejet end pige som mig som får øjenene op for mig denne vej. men jeg tror nu de fleste er ret sikre på hvad det er for en type af pige de ønsker og vælger at gå den vej. personligt har jeg i hvert fald ikke oplevet et boom af besøg hverken efter positiv omtale i lysthuset eller deltagelse i debatter.

og det gør faktisk ikke noget. for det er ikke derfor jeg er her. og det fornemmer jeg bestemt heller ikke det er for de fleste af de andre aktive piger. jeg er her fordi i er så skide gode til at få gode emner frem - finde spændende artikler om den branche jeg er i - jeg betragter det lidt som en bankmand når han læser børsen :lol: - men selvfølgelig bliver der udvekslet lidt arbejdet også privat. men syntes det er på en god og sober måde og det er også helt okay.

også er folk bare rigtig skide søde her inde. og har taget virkelig godt imod mig. som kvinde der arbejder som glædespige -- ikke glædespige som ikke også er menneske.

sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja osse stor tak her fra til alle pigerne der er godt når vi ander gætter og piger kan opklarer en masser til os :D

forsæt med det piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt ærligt tror jeg ikke at pigernes tilstedeværelse på EG betyder ret meget for deres omsætning.

MEN jeg er rigtig glad - og taknemmelig - for deres tilstedeværelse. De har lært mig meget.

Du har formentlig ret mht betydnigen af synligheden set i det store billede, men jeg må da indrømme at de par piger, jeg har besøgt de seneste 4 år begge har markeret sig i debatterne, af gode grunde ikke på EG før 2012 men på et konkurrende board, og det fangende i den grad min interesse for at møde dem. :idea:

Og jeg er ikke blevet ikke skuffet, tvært i mod. Det er virkelig et par søde, velformulerede kvinder med skarpe meninger, jeg har mødt. Og jeg har meget stor respekt for dem. :D

Og jeg er helt sikker på at deres engagement i debatterne intet har med mulige forretningmuligheder at gøre, de er engagerede og føler for deres erhverv.

Og desuden giver deres debatindlæg jo potentielle gæster en mulighed for måske at 'skyde' sig ind på hvem det er, man vælger at besøge, og det har i hvert tilfælde helt sikkert været noget, jeg har sat pris på og har haft glæde af. Om det er gensidigt ved jeg så ikke. :?

Og som jeg skrev i et andet indlæg så giver deres og selvfølgelig også andre lyserøde kommentarer altid debatstrenge en ekstra og ofte mere nuanceret dimension, hvilket absolut er en ekstrabonus for 'os andre' :!:

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Ja, jeg vil også gerne istemme mig koret der priser pigernes deltagelse herinde :-)

Må dog beklage lidt at det ikke også er repræsentanter fra Thai massage stederne der deltager. Det er klart at der er flere forhold der måske taler for denne beklagelige mangel; sprog, varighed af deres ophold mmv.

Håber dog stadig.. ;)

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Ja, jeg vil også gerne istemme mig koret der priser pigernes deltagelse herinde :-)

Må dog beklage lidt at det ikke også er repræsentanter fra Thai massage stederne der deltager. Det er klart at der er flere forhold der måske taler for denne beklagelige mangel; sprog, varighed af deres ophold mmv.

Håber dog stadig.. ;)

/B

Husk på Bissius, at kun meget, meget få thaisteder tilbyder sex. ;) EG er jo et board for sex osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle har velsagtens også svært ved at skulle deltage i debatter på et fremmed sprog?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk på Bissius, at kun meget, meget få thaisteder tilbyder sex. ;) EG er jo et board for sex osv.

Hej Århuslover,

Jeg vil til dels give dig ret, men mener dog stadig at EroGuide=Erotik og som jeg læser mange steder er nogle af os glade for den erotiske massage, også uden at efterspørge fuld pakke. Når jeg på et tidspunkt får brug for at træde ind på købesex markedet, vil jeg nok vælge en partner der er god til sex, og så undvære massagen :-)

Go' dag!

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...