Hop til indhold
skivemd

Fundet guld i Aarhus, Smukogliderlig - En ægte amatør

Recommended Posts

Kære brødre, så er den gal igen i Aarhus :D 

https://annoncelight.dk/showad/288778

Jeg kan lige så godt starte med at sige, at jeg ikke har lyst til at dele min oplevelse med jer andre, for jeg vil helst have guldet for mig selv ;)
, men jeg har lovet pigen, som er ægte amatør forresten, at skrive en anmeldelse... Et sårbart øjeblik efter et lækkert blowjob kan få de hårdeste mænd til at blive meget medgørlige ;) 

Kort intro: 

Det er lang tid siden jeg har besøgt en GP i smilets by, jeg har holdt mig til pigerne på sjælland. Jeg må konstatere, at udvalget er mere appellerende, men det er jo et spørgsmål om smag. Jeg besøger oftes ikke danske piger, men i stedet smukke unge østeuropæiske eller thai piger, som er anmeldt her på Eroguide.dk    

Nå men, 
Jeg var som altid på udkig efter det perfekte blowjob og faldt over overskriften, sendte en høflig mail afsted og søgte videre.. 
Jeg overvejede kraftigt at besøge pigerne på Engtoften, Julie, eller Lærke, men så svarede amatør pigen :D 

Den indledende samtale foregik bedre end jeg før har oplevet, hun var sød, ærlig om hvad hun ville og havde forståelse for at jeg ikke ville dele et billede af mig selv.
Jeg er meget mistroisk og deler aldrig informationer som kan kædes tilbage til mig. Desværre er det big business at afpresse mænd, som leger både ude og hjemme..

Vi lavede en halv aftale til dagen efter, men det hele faldt i hak og jeg fik en adresse, i et lejlighedskompleks - Hjemme hos pigen. 
Hun ville gerne have at jeg stod uden foran lejligheden, hun ville gerne se mig an, da vi måske kendte hinanden, hvis alt var godt ville hun åbne vinduet og give mig sal og dør. 

Her gik alt så galt...

Vi kommunikerede over mail og jeg har på en eller anden måde, besvaret mine egne beskeder i outlook og ikke hendes.. Altså sendt min besked til mig selv.
Så da jeg fortæller hende "nu er jeg her", ja så får hun den ikke! 
Så jeg stod længe ude foran lejlighedskomplekset, med hjertet i halsen, for nu var jeg da først sikker på at jeg blev svindlet..... Efter nogle minutter, hvor jeg er gået lidt frem og tilbage går jeg tilbage til bilen for jeg er overbevidst om at nogen prøver at drille mig eller det der er værre... 

Heldigvis skriver hun til mig, og vi finder ud af at hun ikke vidste jeg havde stået og ventet. Jeg går meget skeptisk tilbage og stiller mig ude foran, kort tid derefter ser jeg en utrolig smuk pige i vinduet. Jeg var totalt mundlam og tænkte et øjeblik at "hun åbner ikke vinduet", men det gjorde hun og stak mig sal og dør :D  WTF!
Drenge jeg lyver ikke, jeg havde det største smil på, og hviskede YES! på vej op ad trapperne som jeg tog i fuld spurt  :D  (Jeg kan stadig ikke forstå mit held, og mit hjerte hamre stadig ved tanken om den episode)

Da døren blev åbnet blev jeg mødt af en lille pige med det dejligste smil, flot enkel makeup med røde læber, hendes hår havde hun lavet lange krøller i og  hun duftede let parfumeret.. Hun var iklædt en kimono med udsigt til nogle dejlige bryster indeunder. Det var tydeligt at hun havde gjort sig lækker til vores møde, jeg var solgt!

For første gang havde jeg en rigtig samtale med pigen inden det seksuelle, ikke bare om løst og fast, men en rigtig samtale med indhold og mening. Alt imens smilede hun så dejligt og nussede mit lår, ikke for meget, men nok til at jeg engang i mellem mistede fokus i samtalen ;) 

Inden hun satte sig på knæ, smed hun kimonoen, dejlig krop som hun gerne viste frem. 
Blowet var lige så godt som resten af min oplevelse. Hun holdt øjnkontakt og smilte mens hun suttede min pik og tog den dybt. 
Meget tålmodigt og uden hast suttede og stønnede hun, omg det var godt!
Jeg havde sagt hun skulle fortælle mig, når jeg skulle kommer og efter 10-15 min begyndte hun at bede efter mit sæd på hendes bryster, hvilket jeg naturligvis med glæde leverede ;) 
Hendes pegefinger gned mit sæd rundt på hendes bryst for lige at tirre mig lidt ekstra :D Det var sindsygt frækt! 

Hun rejste sig, gik ud til et stort spejl og tog et billede af mit mesterværk på hendes bryst :D  ;)  Vi snakkede kort, inden jeg med et kæmpe smil luntede ned i bilen og kørte tilbage på kontoret :D 

Om aftenen fik jeg et billedet tilsendt, det var mit mesterværk, som hun mente jeg skulle have (øjeblikkelig boner) 

Beklager det blev en lang smøre. Men wauw :D 

Normalt besøger jeg ikke den samme pige to gange, det er kun sket med Mia Star og Gip (og begge genbesøg fortrød jeg), Men med denne lækre amatørpige, kunne jeg godt gøre en undtagelse, men som hun fortalte, så gør hun det af lyst og det er ikke til at sige om/hvis hun gør det igen.. I hope so!

Hav en god jul derude, håber i kunne lide min lille fortælling. 
//Skivemd

Redigeret af skivemd
Fjernet detaljeret beskrivelse af pigen, efter hendes ønske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for velskrevet anmeldelse og anbefaling.

Og hvor jeg genkender dine trængsler med Outlook på mobilen. Der er et eller andet ulogisk i det mailprogram, som organiserer mails i samtaler og normalt skal man blot trykke på symbolet for besvar. Det virker - for det meste - fint, men så er man pludselig sat af uden at man ved det - som du netop har erfaret - sender svar til sig selv. Og i en længere række af mails frem og tilbage ligger der pludselig et svar fra vedkommende i Uønsket mail. Jeg har selv hotmailkonto for at holde mig anonym og synes faktisk at det fungerer fint med de amatørpiger, der selv kun benytter mails. Der er jo brugbar netdækning de fleste steder til en hurtig kommunikation den vej omkring. Men det driller og jeg har selv været på kanten af en ufrivillig udeblivelse af den grund. Rimeligt frustrerende. Især når man passer sit besøg ind i en dobbelt stram tidsplan - hendes og sin egen og man mister let fatningen i de afgørende øjeblikke, hvor spændingen er på sit højeste.

Men du var heldig på flere måder. Godt for dig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 7 minutter siden:

Tak for velskrevet anmeldelse og anbefaling.

Og hvor jeg genkender dine trængsler med Outlook på mobilen. Der er et eller andet ulogisk i det mailprogram, som organiserer mails i samtaler og normalt skal man blot trykke på symbolet for besvar. Det virker - for det meste - fint, men så er man pludselig sat af uden at man ved det - som du netop har erfaret - sender svar til sig selv. Og i en længere række af mails frem og tilbage ligger der pludselig et svar fra vedkommende i Uønsket mail. Jeg har selv hotmailkonto for at holde mig anonym og synes faktisk at det fungerer fint med de amatørpiger, der selv kun benytter mails. Der er jo brugbar netdækning de fleste steder til en hurtig kommunikation den vej omkring. Men det driller og jeg har selv været på kanten af en ufrivillig udeblivelse af den grund. Rimeligt frustrerende. Især når man passer sit besøg ind i en dobbelt stram tidsplan - hendes og sin egen og man mister let fatningen i de afgørende øjeblikke, hvor spændingen er på sit højeste.

Men du var heldig på flere måder. Godt for dig! 

Tak :)

Du beskriver det 1 til 1 :D

Naturligvis endte jeg jo med at komme for sent, noget som sjældent er en god start. Men hun var forstående 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en æggende og god anmeldelse. Gud hvor er jeg misundelig. Jeg har ledt efter lige præcis den her slags oplevelse i månedsvis i Aarhus og så tager jeg på juleferie. Jeg håber hun holder ved :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smukogliderlig

Tak for de søde ord Skivemd :wub: lidt sjovt at læse om sig selv på den måde, havde ikke forventet så uddybende en anmeldelse. Tror jeg blev temmelig rød i kinderne, da jeg læste hvad du havde skrevet :rolleyes: Godt at vi fandt ud af det, på trods af lidt problemer med Outlook, og dejligt at du havde en god oplevelse - det havde jeg bestemt også ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en virkelig flot anmeldelse som er værd at læse. Jeg får selv helt lyst til at forsøge mig, om end bj ikke er det som tænder mig mest.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gik på smiley og måden der skrives på...kunne sagtens komme med noget,,,men overflødigt

Redigeret af bonderosen
Slet venligt,,,den profil snyder folk for kr,,,selv prøvet det ,,, men vil i gerne slette mit indslag. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
bonderosen skrev, 1 time siden:

Gik på smiley og måden der skrives på...kunne sagtens komme med noget,,,men overflødigt

Hvad betyder dette??  :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
bonderosen skrev, for 13 timer siden:

Hej Bonderosen 

Du er på dybt vand makker, hvis du beskylder mig for at svindle eller være en falsk bruger. ;)

Tjek lige min bruger ud, inden du fortsætter... :)

God jul 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smukogliderlig skrev, for 18 timer siden:

Tak for de søde ord Skivemd :wub: lidt sjovt at læse om sig selv på den måde, havde ikke forventet så uddybende en anmeldelse. Tror jeg blev temmelig rød i kinderne, da jeg læste hvad du havde skrevet :rolleyes: Godt at vi fandt ud af det, på trods af lidt problemer med Outlook, og dejligt at du havde en god oplevelse - det havde jeg bestemt også ;)

Det er mig som takker for en fræk oplevelse ;)

Og ja, anmeldelsen blev noget lang :D

Pollution skrev, den 22.12.2019 at 03:14:

Tak for en æggende og god anmeldelse. Gud hvor er jeg misundelig. Jeg har ledt efter lige præcis den her slags oplevelse i månedsvis i Aarhus og så tager jeg på juleferie. Jeg håber hun holder ved :)

Mange tak :) Haha jeg kender følelsen ;) Håber du har en god juleferie i det mindste :)

1master skrev, for 16 timer siden:

Det er en virkelig flot anmeldelse som er værd at læse. Jeg får selv helt lyst til at forsøge mig, om end bj ikke er det som tænder mig mest.

Mange tak :)

Jeg kan kun anbefale at holde øje med om hun laver opslag igen :) Jeg ved ikke om hun gør andet.

Personligt er det frække blows jeg søger, men hele oplevelsen med samtale i sofa, billedet hun sendte osv er faktisk det jeg syntes der var det frækkeste. Lidt atypisk besøg må jeg indrømme, men på den gode måde :)

god jul 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smukogliderlig skrev, den 22.12.2019 at 13:50:

Det lyder til at i begge har haften god oplevelse. 

Ved du hvornår du tager imod igen? Tror der er mange, inklusiv mig, der vil besøge dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kurtwaagner skrev, for 2 timer siden:

Det lyder til at i begge har haften god oplevelse. 

Ved du hvornår du tager imod igen? Tror der er mange, inklusiv mig, der vil besøge dig. 

Jeg er helt enig med Kurtwaagner :D Jeg kunne også godt tænkte mig og besøge dig :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holy Jesus boys.

Nu laver hun også gangbangs :D 

https://annoncelight.dk/showad/291619

Jeg har mødtes med hende 3 gange i alt nu og det er bare fantastisk sjovt hver gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smukogliderlig skrev, den 22.12.2019 at 13:50:

Hejsa. Hvordan kontakter jeg dig. Ud over ved at kommentere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansen1979peter skrev, den 7.2.2020 at 20:27:

Hejsa. Hvordan kontakter jeg dig. Ud over ved at kommentere?

Stiller mig også i kø her , har skrevet en mail til dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, den 6/2/2020 at 12:39:

Holy Jesus boys.

Nu laver hun også gangbangs :D

https://annoncelight.dk/showad/291619

Jeg har mødtes med hende 3 gange i alt nu og det er bare fantastisk sjovt hver gang. 

Har en ven der har besøgt hende. Hun er vist ret liderlig og har stor appetit på sex - og elsker at blive brugt af flere mænd samtidig

Del dette indlæg

Link til indlæg
nice guy skrev, for 10 timer siden:

Har en ven der har besøgt hende. Hun er vist ret liderlig og har stor appetit på sex - og elsker at blive brugt af flere mænd samtidig

Var det ikke bare til hendes GB? :-) troede kun man kunne bestille

blow normalt. Men fuck hun lyder dejlig og fræk^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
nice guy skrev, for 11 timer siden:

Annoncen er slettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Halsø

Efter en lang pause herinde fra, hvor jeg engang imellem har fuldt lidt med. Har jeg skrevet med hende igennem længere tid, hvor det har været svært, at finde et tidspunkt hvor vi begge kunne, da hun gør det af lyst og ikke ret tit.

jeg har haft fornøjelse af at besøge hende og kan kun til fulde give andre ret i deres ros af hende. Især  hendes evne ift. At være nærværende og hendes øjenkontakt var noget jeg virkelig nød. 

Besøger hende gerne igen, hvis muligheden byder sig.

Redigeret af Halsø

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smukogliderlig
Halsø skrev, for 9 timer siden:

Efter en lang pause herinde fra, hvor jeg engang imellem har fuldt lidt med. Har jeg skrevet med hende igennem længere tid, hvor det har været svært, at finde et tidspunkt hvor vi begge kunne, da hun gør det af lyst og ikke ret tit.

jeg har haft fornøjelse af at besøge hende og kan kun til fulde give andre ret i deres ros af hende. Især  hendes evne ift. At være nærværende og hendes øjenkontakt var noget jeg virkelig nød. 

Er glad for jeg endelig fik mødt dig, du var rigtig sød ved mig :) og tusind tak for de pæne ord. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Halsø skrev, for 17 timer siden:

Du er heldig. Jeg er ret misundelig ☺️☺️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har for første gang fortrudt at jeg har skrevet en god anmeldelse...  Det er blevet hammer svært at få et møde med den dejlige pige, nu hvor hun bliver spammet med mails :o men sådan er det jo med guldfeber ;) 

Spøg til side, jeg har haft 4 besøg og hver gang bliver det bedre og bedre.  Hun er smuk, sød og med den den værste ;) lige noget for mig :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har for første gang fortrudt at jeg har skrevet en god anmeldelse...  Det er blevet hammer svært at få et møde med den dejlige pige, nu hvor hun bliver spammet med mails :o men sådan er det jo med guldfeber ;)

Spøg til side, jeg har haft 4 besøg og hver gang bliver det bedre og bedre.  Hun er smuk, sød og med den den værste ;) lige noget for mig :D

Bare det var mig !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...