Hop til indhold
den lykkelige

Amalie gør mig lykkelig - julegaven ​​​​​​​til mig selv

Recommended Posts

Amalie er en sød og smuk pige med en flot krop med faste og naturlige bryster og en fræk bagdel, lige til at tage fat i. Hun har kort hår, der passet perfekt til hendes smukke ansigt og krop. Det bedste er dog hendes personlighed, udstråling og at hun er så glad :)

Min time med Amalie blev en dejlig GFE oplevelse. Amalie gav de lækreste kys, som blev mere lidenskabelig i løbet af vores dejlige møde. Amalies blowjob er lige som jeg kan lide det :P

I dag kunne jeg kun en gang, men Amalie forsøgte virkelig at får mig til at komme anden gang med hendes lækre blowjob. Amalie er god til at lytte til ens behov og hvis man behandler hende godt, vil man få en lykkelig oplevelse :)

 

Vi lå i lang tid i hinandens arme. Jeg lå på ryggen og Amalie lå med sit hoved på min skulder og nussede mine hår på brystet :wub: Det var utroligt dejlig og afstressende. Amalie glemte helt tiden. Det var lige hvad jeg trængte til efter en lang dag med juleindkøb, hvor der var alt for mange mennesker :)

Så en travl dag med juleindkøb sluttede med en fantastisk julegave til mig selv :)

 

I ønskes alle en glædelig jul og et lykkebringende nytår :):)

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :):)

Jeg er så glad og lykkelig :):)

Redigeret af den lykkelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en super-fin anmeldelse @den lykkelige der lige over svarer til min egen oplevelse med Amalie.

At gå ad de klassiske københavner-trapper fra gågadernes forrykte juletravlhed til Amalies lydhøre og fokuserede nærvær på tredje sal er som en tur fra inferno til julehimlen.

Har på baggrund af den overrumplende genkendelighed i din anmeldelse (og min glæde herover) tilladt mig at scrolle lidt tilbage i din profil. Kan se, at du også har overvejet at besøge Ava.

Ved ikke, om det lykkedes, men er du glad for Amalie, vil du rå-elske Ava.

Med ønsket om mere fra din hånd.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
den lykkelige skrev, for 3 timer siden:

Jeg er så glad og lykkelig :):)

Tillykke med din Amalie dåb:biggrin: - JA, hun er skøn, fræk, serviceminded og sød..<3 Expo har været forbi til morgenmad flere gange. Et at de "pict" som står skarpest, er når hun skyder bagdelen i vejret og den farveforskel hun har helt inde omkring cat området.. Det er sku hammer, hammer frækt.. :P

Redigeret af Expo

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gammel rotte så er jeg tilbage fra juleferien :)

Amalies bryster er dejlige naturlige og god håndfuld. Hun skriver selv en størrelse C, hvilket passet fint :P

Jeg håber det bliver muligt at besøge Amalie i 2020 og Ava skal jeg helt sikkert besøge, når hun kommer ultimo februar :P

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :):)

Jeg er så glad og lykkelig :):)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...