SEXY JASMIN HERLEV 2985 Skrevet 21. December, 2019 Nu er julen lige rundt om hjørnet og jeg er gået på Juleferie. Derfor vil jeg ønske Alle rigtige lækker Glædelig Jul . 2 blondiner var i skoven for at lede efter et juletræ . Efter et par timer hvor de havde frosset godt og grundigt , siger den ene: -Nu gider jeg fanneme ikke mere, jeg tager sgu det næste træ uanset om det er pyntet eller ej. En lille dreng skrev til julemanden: - Send mig en bror. Julemanden skrev tilbage: - Fint, send mig din mor. Der var julebal i den borgelige, og Anders havde da også fundet en sød pige, som han dansede med flere gange. Midt på aftenen, foreslog hun pludselig at de tog hjem til hende. Udenfor var der både mørkt og tåget. - Det gør ikke noget, sagde Anders og tog en kæmpe lommelygte op af lommen. - Sig mig Anders, har du haft den i lommen hele aftenen? - Ja det har jeg da. - Så kan vi godt gå ind og danse videre. Varme Jule hilsner fra Jasmin 6 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 21. December, 2019 Mange tak og glædelig jul Sexy Jasmin. Glædelig jul og godt nytår alle. Kvindebeundren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 21. December, 2019 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 28 minutter siden: Nu er julen lige rundt om hjørnet og jeg er gået på Juleferie. Derfor vil jeg ønske Alle rigtige lækker Glædelig Jul . 2 blondiner var i skoven for at lede efter et juletræ . Efter et par timer hvor de havde frosset godt og grundigt , siger den ene: -Nu gider jeg fanneme ikke mere, jeg tager sgu det næste træ uanset om det er pyntet eller ej. En lille dreng skrev til julemanden: - Send mig en bror. Julemanden skrev tilbage: - Fint, send mig din mor. Der var julebal i den borgelige, og Anders havde da også fundet en sød pige, som han dansede med flere gange. Midt på aftenen, foreslog hun pludselig at de tog hjem til hende. Udenfor var der både mørkt og tåget. - Det gør ikke noget, sagde Anders og tog en kæmpe lommelygte op af lommen. - Sig mig Anders, har du haft den i lommen hele aftenen? - Ja det har jeg da. - Så kan vi godt gå ind og danse videre. Varme Jule hilsner fra Jasmin Her bliver jeg ganske enkelt nødt til at lokke på Stort glædelig Juleønske til dig, for den du er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. December, 2019 Glædelig jul og godt nytår til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 21. December, 2019 Hej Jasmin Ønsker også dig en rigtig glædelig jul til både dig og dem du har kær. Må glæde og hygge spredes omkring dig. Tak for herlig julekalender og fordi du er en herlig pige. Stort julekram fra Booob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 22. December, 2019 Glædelig jul til dig og et godt frækt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. December, 2019 Kære Jas. takker for dagens sjoveste indslag,,,og ja stakkels Anders Glædelig Jul tilbage til dig Stort juleknus Kærligst Hunter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
popper 20 Skrevet 22. December, 2019 Glædelig jul og godt nytår til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9925 Skrevet 24. December, 2019 En rigtig dejlig jul til dig. Jeg håber sådan at det vil lykkes for mig at besøge dig i det nye år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg