Guest FrokostUartig Skrevet 21. December, 2019 Længe siden EG hvad sker der så på den uartige front ? Frokost Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2019 FrokostUartig skrev, for 1 minut siden: Længe siden EG hvad sker der så på den uartige front ? Frokost Åh vi har fundet et par nye emner. Sex uden kondom. Fake fotos For høje priser hos danske piger ....og der er vist et par andre helt spritnye emner også. God julsssss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. December, 2019 Jøsses.... man vender ryggen til et øjeblik og så vender I det hele på hovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 21. December, 2019 FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden: Længe siden EG hvad sker der så på den uartige front ? Frokost Hey dit über lækre hunkøn.. Det er satme godt nok længe siden.. Var ved at tro du helt var stoppet.. Men du er vel tilbage i fuld vigør eller?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. December, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Hey dit über lækre hunkøn.. Det er satme godt nok længe siden.. Var ved at tro du helt var stoppet.. Men du er vel tilbage i fuld vigør eller?? Jamen jeg har da været i gang hele tiden... sååååå Ell noget - haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 21. December, 2019 FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden: Jamen jeg har da været i gang hele tiden... sååååå Ell noget - haha Hmm.. Hvordan dælan er det gået min næse forbi.. Synes sq ikke jeg har lagt mærke til din annonce nemlig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. December, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Hmm.. Hvordan dælan er det gået min næse forbi.. Synes sq ikke jeg har lagt mærke til din annonce nemlig.. Jeg er jo kun på AL... så det kan godt være årsagen måske.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 21. December, 2019 FrokostUartig skrev, Lige nu: Jeg er jo kun på AL... så det kan godt være årsagen måske.... I know.. For det sagde du allerede nærmest i vores ALLERFØRSTE beskeder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. December, 2019 Nemlig @Varmemester - good memory å Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 21. December, 2019 FrokostUartig skrev, for 9 minutter siden: Nemlig @Varmemester - good memory å Ja selvom jeg er en gammel støder. Så kan jeg altså godt huske.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg