Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal til Chiang Mai i midten av januar. Jeg skal bo noen netter på Royal Lanna Hotel på 199 Loi Kroh Rd.

Er det noen forslag til morsomme steder i nærheten av hotellet?

Det er min første tur til Thailand

Tullik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går ud fra du mener morsomme steder med P4P ?

Chiang Mai har ikke samme koncentration af sexmarked som eksempelvis Bangkok, Phuket og Pattaya. Det er der flere grunde til:

1) Bystyret har en langsigtet plan om at regulere købesex. 

2) Den enorme koncentration af templer i Chiang Mai's centrum gør det svært at indpasse. Der er ingen købesex i nærheden af et tempel.

Bargirls: Loi Kroh, som du skal bo på (Lanna er et stort hotel i gaden) er en bargade, hvor du kan møde og barfine piger. Udvalget er ikke det bedste, hvis man sammenligner med de andre byer. Og de kan alle slå dig i pool :-) 
Der er også et "entertainment center" lige ved siden af Lanna hotel, med mange barer. De lukker når der er muay thai (thai boxing) et par gange om ugen. Der er bedre muay thai stadions andre steder i byen, men dette er nemt. 

Massage: Loi Kroh, der er fyldt med massagesteder, hvor du kan få HJ, evt BJ. Men pigerne må ikke tage kunder til mere. 
Jeg havde på et tidspunkt en kæreste fra en af massageklinikkerne. Hun måtte stå til regnskab, og jeg skulle møde ejeren, give middag, så vi kunne fortælle at vi havde mødtes over internetdating (hvilket var løgn, men vi var da facebook venner). 

Agogo: Alle tæt ved Loi Kroh: Foxy Lady er den ældste. De er små, forvent ikke det store, men jeg har fået et af mine allerbedste knald med en pige derfra, som jeg tog med på hotellet.
XiX kender jeg ikke rigtigt. 

Soapies: Der er 2-3 soapies i Chiang Mai, hvor ikke-asiater har adgang. Den bedste er Sayuri. Adressen er 2, Wat Ket. Det er på den anden side af floden Nam Ping, du skal over "jernbroen" for enden af Loi Kroh, og så op til Charoen Road, hvorfra det er en sidegade. Det nemmeste er at tage en tuktuk fra Loi Kroh (max. 75 baht). Men du kan også gå (ikke så varmt i Chiang Mai i januar). 
Når du er inde i selve soapien kan du bestille noget at drikke, og kigge på pigerne i fishbowl, og bestille den du synes om. De forskellige farvenumre betyder forskellig pris, og også om der er nuru med eller ej.
Pigerne uden for fishbowl, nede ved kassen er "sideliners" - de er markant dyrere. 
Kald på papasan, og sig pigens nummer, så bliver hun kaldt ud, og du betaler ved kassen. Efter seancen, husk at give pigen tip, hvis det var OK. Efter et par besøg vil du føle dig helt hjemme :-) 

Undgå: Alle stripklubberne på Chang Khlan road, det er scams, eller dyre klubber for asiatiske firmaer. Du bliver flået, og hvis du ikke betaler vil du blive fulgt til en ATM af et par "gorillaer". 

Nyd Chiang Mai, den skønneste by i Thailand, lige på nær sex :-) 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tullik skrev, for 34 minutter siden:

Jeg skal til Chiang Mai i midten av januar. Jeg skal bo noen netter på Royal Lanna Hotel på 199 Loi Kroh Rd.

Er det noen forslag til morsomme steder i nærheten av hotellet?

Det er min første tur til Thailand

Tullik

Nu er det godt nok 4-5 år siden jeg sidst var i Chiangmai
Royal Lanna, ligger det mellem Night bazaren og floden?

Tidligere var der en del barer langs med Loi Kroh. Men de nye magthavere forsøgte at lukke nogle af dem ned.
Vejen er vel et par km lang.

Så min anbefaling går på, at du tager en lille gåtur fra den ene ende til den anden, og sonderer terrænet

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 2 minutter siden:

Jeg går ud fra du mener morsomme steder med P4P ?

Chiang Mai har ikke samme koncentration af sexmarked som eksempelvis Bangkok, Phuket og Pattaya. Det er der flere grunde til:

1) Bystyret har en langsigtet plan om at regulere købesex. 

2) Den enorme koncentration af templer i Chiang Mai's centrum gør det svært at indpasse. Der er ingen købesex i nærheden af et tempel.

Loi Kroh, som du skal bo på (Lanna er et stort hotel i gaden) er en bargade, hvor du kan møde og barfine piger. Udvalget er ikke det bedste, hvis man sammenligner med de andre byer. Og de kan alle slå dig i pool :-) 
Der er også et "entertainment center" lige ved siden af Lanna hotel, med mange barer. De lukker når der er muay thai (thai boxing) et par gange om ugen. Der er bedre muay thai stadions andre steder i byen, men dette er nemt. 

Massage: Loi Kroh, der er fyldt med massagesteder, hvor du kan få HJ, evt BJ. Men pigerne må ikke tage kunder til mere. 
Jeg havde på et tidspunkt en kæreste fra en af massageklinikkerne. Hun måtte stå til regnskab, og jeg skulle møde ejeren, så vi kunne fortælle at vi havde mødtes over internetdating (hvilket var løgn). 

Agogo: Alle tæt ved Loi Kroh: Foxy Lady er den ældste. De er små, forvent ikke det store, men jeg har fået et af mine allerbedste knald med en pige derfra, som jeg tog med på hotellet.
XiX kender jeg ikke rigtigt. 

Soapies: Der er 2-3 soapies i Chiang Mai, hvor ikke-asiater har adgang. Den bedste er Sayuri. Adressen er 2, Wat Ket. Det er på den anden side af floden Nam Ping, du skal over "jernbroen" for enden af Loi Kroh, og så op til Charoen Road, hvorfra det er en sidegade. Det nemmeste er at tage en tuktuk fra Loi Kroh (max. 75 baht). Men du kan også gå (Der er ikke så varmt i Chiang Mai i januar). 
Når du er inde i selve soapien kan de bestille noget at drikke, og kigge på pigerne i fishbowl, og bestille den du synes om. De forskellige farvenumre betyder forskellig pris, og også om der er nuru med eller ej.
Pigerne uden for fishbowl, nede ved kassen er "sideliners" - de er markant dyrere. 
Kald på papasan, og sig pigens nummer, så bliver hun kaldt ud, og du betaler ved kassen. Efter seancen, husk at give pigen tip, hvis det var OK. Efter et par besøg vil du føle dig helt hjemme :-) 

Undgå: Alle stripklubberne på Chang Khlan road, det er scams, eller dyre klubber for asiatiske firmaer. Du bliver flået, og hvis du ikke betaler vil du blive fulgt til en ATM af et par "gorillaer". 

Nyd Chiang Mai, den skønneste by i Thailand, lige på nær sex :-) 

Godt og informativt indlæg.
Dine beskrivelser vækker minder i min aldrende hukommelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget informerende :-)

men for os der ikke har været på de kanten kan vi så få oversat hvad de forskellige steder er ? Soapies.. er det en slags Badeanstalt?

må snart derud af ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 1 time siden:

Royal Lanna, ligger det mellem Night bazaren og floden?

Tidligere var der en del barer langs med Loi Kroh. Men de nye magthavere forsøgte at lukke nogle af dem ned.
Vejen er vel et par km lang.

Du har ret, Royal Lanna ligger i Night Bazar, hen mod Jernbroen. Jeg tænkte på Dusit. Men det er de to største hoteller på Loi Kroh. 

Striben med action / bars er mellem Night Bazar og og the Moat (voldgraven), ialt ca. 400 meter. 

Min favoritbar i Chiang Mai er Bar no. 1. Den ligger i Loi Kroh soi 1, ca. 50 meter nede. De har altid mindst 100 forskellige belgiske øl, serveringspigerne er ualmindeligt søde, og der er fred og ro fra turister oppe på selve Loi Kroh. 
Nogle gange kan man få et BJ ude bagved, hvis de har en ny pige fra Laos eller lignende. Men det er ikke en bargirl bar. 
Her sad jeg med min kone og drak øl den weekend hvor der var valg sidst, og juntaen havde lagt Thailand øde i 3 dage. Politiet kom og raidede den, men personalet beskyttede os få kunder med at smutte ud af bagdøren, og så tog de skraldet selv! Respekt. 

Efter valget gik vi over og betalte vores regning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tullik skrev, for 3 timer siden:

Jeg skal til Chiang Mai i midten av januar. Jeg skal bo noen netter på Royal Lanna Hotel på 199 Loi Kroh Rd.

Er det noen forslag til morsomme steder i nærheten av hotellet?

Det er min første tur til Thailand

Tullik

Som sagt, på Loi Kroh så ender du midt i det hele. Pigerne kræver højere priser her end andre steder i landet og du bliver ofte snydt ala, du aftaler en her nat og efter 10 minutter siger hun at du skal skynde dig at komme, så hun kan komme tilbage til baren igen. På trods af at jeg feks taler Thai så der ingen misforståelser kan være, vil de ofte hårdnakket holde fast i at de ikke forstod at det var aftalen.

Skal jeg have noget når jeg er i byen dér, går jeg ofte efter de ældre damer, altså 40+, hvis jeg får fornemmelsen af de ikke har været længe i gamet men bare kigger forbi et par weekender ved siden af deres normale arbejde for at tjene lidt ekstra. De er ikke så kønne, men det er i sådanne situationer jeg har fået den bedste sex i CM. Pigerne i den aldersgruppe er dybt underernærede mht, ømhed, nærhed og sex da ingen Thai mand vil have noget at gøre med dem. Så hvis du giver dig tid i sengen til dem, er sød, nyvasket og hensynsfuld kan du få nogle rigtig gode GFE oplevelser der.

Hvis du er interesseret i massage så må jeg sige at den dårligste massage i CM er den du får på Loi Kroh. Ud af ca 50 massager tror jeg der var én god. vælg et andet sted til det. Jeg tager ofte rundt i sidegaderne når jeg går decideret efter massage og kigger efter de steder der er sultne fordi de ikke har samme antal kunder som turistfælderne på Loi Kroh.

Inden for selve centrum, hvis du kører op ad Ratvithi Rd, ligger der et Bar område med højt musik. Det er som sådan ikke med barpiger men der kommer mange lokale der går i byen og freelancers, pigerne er kønnere her men du kan ikke bare købe som på Loi Kroh. Der kan du hvis du er heldig samle nogen op og min erfaring er at man skal sørge for at opfører sig mere som at det er en scoring. 

Thaiboksningen i barområdet på Loi Kroh er uden undtagelse altid opvisning og helt til grin, jeg betaler aldrig til dem.

Hvis du vil have anbefalinger til et par gode madsteder, så sig til. 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman73 skrev, for 15 minutter siden:

Meget informerende :-)

men for os der ikke har været på de kanten kan vi så få oversat hvad de forskellige steder er ? Soapies.. er det en slags Badeanstalt?

En Soapie er en type af bordel, mest udbredt  i øst/sydøstasien. Det er specielt skabt til at please den asiatiske form for æstetik. 

Pigerne sidder i den såkaldte fishbowl, for det meste på opsatser bag ruder, hvor man kan kigge ind, men de ikke kan kigge ud. De har numre, og man kan vælge sin pige i fred og ro, evt mens man sidder og får lidt at drikke osv. 
Når man har valgt en pige siger man nummeret til til papasan, bliver pigen kaldt op, og kommer ud til kassen. her går man hen og betaler, og pigen tager dig med til et rum.  

Det typiske program er, at hun først bader dig i et kar, hvor hun selvfølgelig også selv er med. Hvis der er nuru med finder hun en slippy madras frem, og giver dig en tur. Derefter går man hen til de faste madrasser og får mere massage, og derefter sex. Herefter igen lidt badning, kælen osv. inden man klæder sig på og forlader stedet. 

Pigerne i Chiang Mai er ofte "semi-amatører" som kommer der nogle få timer om dagen eller aftenen. Det er specielt populært i Chiang Mai for asiater, men der er også vesterlændinge. 
I BKK, hvor der er soapies over det meste af byen, er det nogle gange store steder med 100-150 piger. I Sayuri er der sjældent mere end 30 piger ad gangen - og nogle af dem er optaget.

Hvis man sidder der i længere tid kan man studere de som bliver kaldt ud, og de som kommer tilbage - og så slå til på det rigtige tidspunkt. 

Jeg har brugt Sayuri rimeligt meget i perioder hvor jeg har været i byen. Pigerne er oftest rigtig søde, og vil gå langt for at please. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 20 minutter siden:

Som sagt, på Loi Kroh så ender du midt i det hele. Pigerne kræver højere priser her end andre steder i landet og du bliver ofte snydt ala, du aftaler en her nat og efter 10 minutter siger hun at du skal skynde dig at komme, så hun kan komme tilbage til baren igen. På trods af at jeg feks taler Thai så der ingen misforståelser kan være, vil de ofte hårdnakket holde fast i at de ikke forstod at det var aftalen.
 

Nu spurgte trådstarter specielt til steder i nærheden. Tror ikke der er nogen uenighed om at bargirls i Loi Kroh er under alm standard. Problemet mht. bargirls er, at Chiang Mai er under standard. 

Mht restauranter mm., på nær et par små gode steder i nærheden (tagterassen på Lucky, eks.) spiser vi altid ovre på Nimmanheimen, hvor der er fantastisk Lanna og Issan restauranter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 4 minutter siden:

Nu spurgte trådstarter specielt til steder i nærheden. Tror ikke der er nogen uenighed om at bargirls i Loi Kroh er under alm standard. Problemet mht. bargirls er, at Chiang Mai er under standard. 

 

Ratvithi Rd, er i min verden lige i nærheden af Loi Kroh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tullik skrev, for 5 timer siden:

Jeg skal til Chiang Mai i midten av januar. Jeg skal bo noen netter på Royal Lanna Hotel på 199 Loi Kroh Rd.

Er det noen forslag til morsomme steder i nærheten av hotellet?

Det er min første tur til Thailand

Tullik

Bare det var mig, var der med fruen for 1/2 år siden og mens hun shoppede amok besøgte jeg 2 gange

https://daisuki-massage-by-lolita.business.site/

https://www.chiangmailocator.com/wiki-daisuki-massage-by-lolita-chiang-mai-p101

Havde fornøjelsen af Tangmo første gang og Fa anden gang, ydelserne var Akasuri og Gogonutz efter prislisten på ovennævnte hjemmeside. Når du er høflig og en gentlemand kan yderligere aftales med pigerne individuelt på værelset. Prisliste ydelser betales ved mutter ved indgangen og resten direkte til pigen, hos Daisuki har de aldrig nogle gamle slidte øgler ansat.

God fornøjelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takk for gode innputt.

Autobahn:

Hvor enkelt er det å angi adressen til hvor en skal med Tuk-Tuk? Forstår sjåførene engelsk?

Jeg har googlet litt og sett at det ligger en Soapi nær hotellet, Celebrities shower massage.

 Har du noen erfaring med dette i forhold til  Sayuri.

Diskusprolaps:

daisuki-massage-by-lolita, kan du si noe om forskjellen mellom dette stedet og en soapi?

Redigeret af Tullik
korrigering av tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til tuktuk: De vil normalt kun tale lidt (hotelnavne osv.) engelsk. 
Men du viser bare kortet på din smartphone, eller endnu bedre, tager et af de bykort som findes i hotellets reception. Det vil alle forstå, og de er venlige og ligetil (men smarte til at tage overpriser!).
Det behøves ikke at være den præcise adresse, men eks. et gadehjørne i nærheden. Selve gaden med Sayuri er en stille sidegade, men Sayuri har egen parkeringsplads.
Til Sayuri fra Royal Lanna bør det ikke være mere end 60-75 baht. 

Jeg var en tur på det gamle Celeb for 5-6 år siden (Hills - jeg tror faktisk billedet i dit link er derfra).
Men jeg gik igen, da fishbowl var meget lille og med få piger. Det er en slags soapie som er kombineret med en natklub, nok lidt mere rettet mod farang (vestlige turister). Du kan altid prøve at gå derind, man behøver ikke vælge nogen pige men kan bare gå igen efter at have kigget. 
Priserne bør være i omegnen ca. 1500-2000 (tre prisgrupper). Tager de meget mere (2000-3000), er det fordi du får en "farang-pris"! 

På Sayuri, som er en "rigtig" soapie, var priserne (ikke "farang") - sidst jeg var der - 1200, 1600, 1900 (og noget mere for sideliners), så vidt jeg husker. Hvis du giver kassemesteren 2000,- så lad bare hånden blive fremme indtil han begynder at give returpenge :-)  Eller acceptere at DKK 400,- er OK for rige turister som os. Men det er nok ikke pigen, men stedet, som får differencen! 

Mht. "daisuki-massage-by-lolita" (diskus-prolaps), det er en massageklinik, ikke en soapie. Man betaler den faste pris for massagen/tid hos ejeren. Evt. extras (eks. FS) betaler man derefter direkte til pigen, når man er inde i rummet. 

NB: "Massagen" i en soapie er ikke thaimassage, men "relaxing" - altså forspil ! 

Håber du får en super god tur, med lidt action også :-) 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tullik skrev, den 26.12.2019 at 16:46:

Takk for gode innputt.

Autobahn:

Hvor enkelt er det å angi adressen til hvor en skal med Tuk-Tuk? Forstår sjåførene engelsk?

Jeg har googlet litt og sett at det ligger en Soapi nær hotellet, Celebrities shower massage.

 Har du noen erfaring med dette i forhold til  Sayuri.

Diskusprolaps:

daisuki-massage-by-lolita, kan du si noe om forskjellen mellom dette stedet og en soapi?

Har ikke brugbar erfaring med Soapi, så der må vi støtte os op ad autobahns udemærkede forklaring.

Hos Daisuki kom alle piger, der på det tidspunkt var til rådighed ud i entreen og jeg kunne vælge min massør (Tangmo) faktisk som ved en fishbowl. Anden gang havde jeg bestilt tid med Fa, som var optaget ved første besøg.

Brugte tuktuk fra centrum, bad om at blive sat af ved 7eleven på hjørnet, husker ikke pris for transport, men billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...