Hop til indhold
Gerrard

De bredeste skuldre

Recommended Posts

Gerrard skrev, for 45 minutter siden:

Kære Gerrad:)

- -  jeg GÅR i det tøj jeg befinder mig bedst i, så har jeg det godt, og det er jeg fordi jeg er autentisk - sådan som jeg er!!

På den måde er der " en rød tråd" gennem min mentalitet og tanker og holdninger - gøre og laden og den beklædning jeg har på.  Dvs jeg er hvad andre ser.

I sengen altid nøgen - på arbejde det tøj der er passende til mit arbejde - i fritiden det som nu passer til situationen - til selskab aldrig jakkesæt (jeg skal fandeme ikke ligne en pingvin eller en nykonfirmeret knægt på 14 år ):)

Og fra morgen til jeg atter ligger i sengen - klædt meget afslappet og praktisk og alligevel stræber jeg efter at det er moderne og stylish ( for guds skyld ikke ligne en "der sidder hele dagen på en bænk ovre i parken med en kasse øl på på hver sider)

Om jeg har brede skuldre??? -  jeg har lige kigget i spejlet - tja det har jeg vistnok; men det rager mig en skid. Brede skuldre?? -  det lade pigerne :wub: afgøre.

Derfor ingen og aldrig ej heller nogensinde før skulderpuder hos "Nye tider"

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ikke fordi, jeg selv er typen, der går op meget op i den slags :-) Jeg synes bare, det er lidt sjovt at se det fra "den anden side".  Især herinde er der et ekstremt fokus på kvindekroppen, hvor alt fra fisser til fusser jævnligt debatteres. Er bare lidt nysgerrig efter, hvad kvinderne herinde opfatter som en ideal mandekrop. Godt nok er kvinder heldigvis ikke nær så visuelt fokuserede som vi er, men helt uden betydning er det vel ikke? Om de så tør svare er en anden sag. De skulle jo nødig skræmme mænd væk, der har hentehår og velfærdsvom :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 21 minutter siden:

Nu er det ikke fordi, jeg selv er typen, der går op meget op i den slags :-) Jeg synes bare, det er lidt sjovt at se det fra "den anden side".  Især herinde er der et ekstremt fokus på kvindekroppen, hvor alt fra fisser til fusser jævnligt debatteres. Er bare lidt nysgerrig efter, hvad kvinderne herinde opfatter som en ideal mandekrop. Godt nok er kvinder heldigvis ikke nær så visuelt fokuserede som vi er, men helt uden betydning er det vel ikke? Om de så tør svare er en anden sag. De skulle jo nødig skræmme mænd væk, der har hentehår og velfærdsvom :P

nok svært at få pigernes 100% ærlige mening, om det så er brede skuldre,eller stor/lille pik- osv.

de har jo en forretning at passe,og skulle nødigt skræmme nogen gæster væk.

så svarene vil være bredtomfangende og tildels neutrale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  tænder  helt  klart  på  en maskulin krop og  på  en  personlighed  som  hviler  i  sig selv.

Jeg  har  selv en  højde  på  176, manden  må  gerne  være  højere  end  mig, en  krop  der  er  passet  på.  Elsker  og  finder  en  brystkasse  som  er  behåret.  Brede  skulder ja  tak  og  en  fast  bagdel, gode  benmuskler. 

Nyder  synet  af  velklædte  mænd  og  særligt  mænd  der  også  dufter  lidt.  Et  levende  godt  glimt  i øjet og  et  smil. 

Jeg  har  også  set  glatte  overkroppe som  er  ganske  maskuline.  

Nu  sidder  jeg  og  små  savler  ved  tanken  om  lækre  mandekroppe 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænder på intelligens og humor - det er det absolut primære for mig :) selvsikkerhed, hvilen i sig selv, en afslappet væremåde - alt sammen plus point. Når vi så kommer til det med kroppe - jeg er selv "over da hill" og derfor er jeg ikke krævende - men det idéelle - som jeg jo så heller ikke selv lever op til - er en høj fyr, brede - men ikke for brede - skuldre, markeret brystkasse, flad mave - sådan a la græsk facon med det der sexede V - mmmmmmm - og så selvfølgelig en god, stram røv, muskuløse ben... senede underarme, store hænder...  en medium til stor pik... uhhhhhhhh... og jeg foretrækker et glat mandebryst!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
MizzAnne skrev, for 1 time siden:

Jeg tænder på intelligens og humor - det er det absolut primære for mig :) selvsikkerhed, hvilen i sig selv, en afslappet væremåde - alt sammen plus point. Når vi så kommer til det med kroppe - jeg er selv "over da hill" og derfor er jeg ikke krævende - men det idéelle - som jeg jo så heller ikke selv lever op til - er en høj fyr, brede - men ikke for brede - skuldre, markeret brystkasse, flad mave - sådan a la græsk facon med det der sexede V - mmmmmmm - og så selvfølgelig en god, stram røv, muskuløse ben... senede underarme, store hænder...  en medium til stor pik... uhhhhhhhh... og jeg foretrækker et glat mandebryst!

Så må jeg til,at træne hjernen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
KnudSan skrev, for 30 minutter siden:

@MizzAnne og @Nemtøs der er da flere ting jeg kan leve op til hos jer 2 frække kvinder:D

God jul til jer begge ;)

Lyder interessant.. Jeg  er  ikke  så  overfladisk  at  udseende  betyder  alt.. meen  min  beskrivelse  er  det  mest  optimale.. årrrhhh  ja  er  vild  med  en  markeret  hage  og  kindben, gerne  smalle  læber. 

Glædelig  jul  til  dig også <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

:P

Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Lyder interessant.. Jeg  er  ikke  så  overfladisk  at  udseende  betyder  alt.. meen  min  beskrivelse  er  det  mest  optimale.. årrrhhh  ja  er  vild  med  en  markeret  hage  og  kindben, gerne  smalle  læber. 

Glædelig  jul  til  dig også <3

Jeg ville nyde at slikke og nappe i dine skønne kønslæber.

Men det har jo ikke noget med pude i jakken, som tråden også handler om, men jeg er ikke til pude i jakken, men afslappet påklædning og lige nu fantasi om afklædning. :P

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
KnudSan skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville nyde at slikke og nappe i dine skønne kønslæber.

Men det har jo ikke noget med pude i jakken, som tråden også handler om, men jeg er ikke til pude i jakken, men afslappet påklædning og lige nu fantasi om afklædning. 

Heller  ingen  puder  i jakken  til  mig, eller  en  sammenrullet  sok  i  gylpen.

Den  ægte  varme  vare  - nøgen  hud  mod  hud  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Heller  ingen  puder  i jakken  til  mig, eller  en  sammenrullet  sok  i  gylpen.

Den  ægte  varme  vare  - nøgen  hud  mod  hud  

Enig.

Lige nu har jeg ikke brug for en sammenrullet sok i gylpen :D der er effekt af at tænke på dig og på nydelsen af at nappe i dine ikke små kønslæber.

Jeg må nok lige leje lidt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må trøste mig med at bo på Djævleøen, siden jeg ikke helt lever op til jyske idealer :shock: Men mange tak for jeres åbenhjertighed unge damer. Og hvis jeg skulle komme forbi på jeres kanter, kan I vel bestikkes af en københavnersnude uden six pack og hår på brystet (min gamle far trøstede mig med at forklare min manglende hårpragt skyldtes, at jeg var nået et trin længere væk fra aberne) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Cjan

Min klippe har brede skuldre og trygge puder. Modebranchen kopier et kvindeligt syn og omdanner det til milliard foretagende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...