Gerrard 1218 Skrevet 21. December, 2019 Hvad siger I kvinder? Skal vi mænd droppe skulderpuderne i jakken? https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/kvinder-finder-ikke-brede-skuldre-saa-attraktive-som-maend-gaar-og-tror Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7073 Skrevet 21. December, 2019 (edited) Gerrard skrev, for 45 minutter siden: Hvad siger I kvinder? Skal vi mænd droppe skulderpuderne i jakken? https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/kvinder-finder-ikke-brede-skuldre-saa-attraktive-som-maend-gaar-og-tror Kære Gerrad - - jeg GÅR i det tøj jeg befinder mig bedst i, så har jeg det godt, og det er jeg fordi jeg er autentisk - sådan som jeg er!! På den måde er der " en rød tråd" gennem min mentalitet og tanker og holdninger - gøre og laden og den beklædning jeg har på. Dvs jeg er hvad andre ser. I sengen altid nøgen - på arbejde det tøj der er passende til mit arbejde - i fritiden det som nu passer til situationen - til selskab aldrig jakkesæt (jeg skal fandeme ikke ligne en pingvin eller en nykonfirmeret knægt på 14 år ) Og fra morgen til jeg atter ligger i sengen - klædt meget afslappet og praktisk og alligevel stræber jeg efter at det er moderne og stylish ( for guds skyld ikke ligne en "der sidder hele dagen på en bænk ovre i parken med en kasse øl på på hver sider) Om jeg har brede skuldre??? - jeg har lige kigget i spejlet - tja det har jeg vistnok; men det rager mig en skid. Brede skuldre?? - det lade pigerne afgøre. Derfor ingen og aldrig ej heller nogensinde før skulderpuder hos "Nye tider" Mange hilsner Nye tider Redigeret 21. December, 2019 af Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 21. December, 2019 Nu er det ikke fordi, jeg selv er typen, der går op meget op i den slags Jeg synes bare, det er lidt sjovt at se det fra "den anden side". Især herinde er der et ekstremt fokus på kvindekroppen, hvor alt fra fisser til fusser jævnligt debatteres. Er bare lidt nysgerrig efter, hvad kvinderne herinde opfatter som en ideal mandekrop. Godt nok er kvinder heldigvis ikke nær så visuelt fokuserede som vi er, men helt uden betydning er det vel ikke? Om de så tør svare er en anden sag. De skulle jo nødig skræmme mænd væk, der har hentehår og velfærdsvom 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2816 Skrevet 21. December, 2019 Gerrard skrev, for 21 minutter siden: Nu er det ikke fordi, jeg selv er typen, der går op meget op i den slags Jeg synes bare, det er lidt sjovt at se det fra "den anden side". Især herinde er der et ekstremt fokus på kvindekroppen, hvor alt fra fisser til fusser jævnligt debatteres. Er bare lidt nysgerrig efter, hvad kvinderne herinde opfatter som en ideal mandekrop. Godt nok er kvinder heldigvis ikke nær så visuelt fokuserede som vi er, men helt uden betydning er det vel ikke? Om de så tør svare er en anden sag. De skulle jo nødig skræmme mænd væk, der har hentehår og velfærdsvom nok svært at få pigernes 100% ærlige mening, om det så er brede skuldre,eller stor/lille pik- osv. de har jo en forretning at passe,og skulle nødigt skræmme nogen gæster væk. så svarene vil være bredtomfangende og tildels neutrale. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7073 Skrevet 21. December, 2019 Bamsen skrev, 1 time siden: FARKROP - - og hvor gammel ???????????????????????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. December, 2019 Jeg tænder helt klart på en maskulin krop og på en personlighed som hviler i sig selv. Jeg har selv en højde på 176, manden må gerne være højere end mig, en krop der er passet på. Elsker og finder en brystkasse som er behåret. Brede skulder ja tak og en fast bagdel, gode benmuskler. Nyder synet af velklædte mænd og særligt mænd der også dufter lidt. Et levende godt glimt i øjet og et smil. Jeg har også set glatte overkroppe som er ganske maskuline. Nu sidder jeg og små savler ved tanken om lækre mandekroppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 21. December, 2019 Jeg tænder på intelligens og humor - det er det absolut primære for mig selvsikkerhed, hvilen i sig selv, en afslappet væremåde - alt sammen plus point. Når vi så kommer til det med kroppe - jeg er selv "over da hill" og derfor er jeg ikke krævende - men det idéelle - som jeg jo så heller ikke selv lever op til - er en høj fyr, brede - men ikke for brede - skuldre, markeret brystkasse, flad mave - sådan a la græsk facon med det der sexede V - mmmmmmm - og så selvfølgelig en god, stram røv, muskuløse ben... senede underarme, store hænder... en medium til stor pik... uhhhhhhhh... og jeg foretrækker et glat mandebryst! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 21. December, 2019 MizzAnne skrev, for 1 time siden: Jeg tænder på intelligens og humor - det er det absolut primære for mig selvsikkerhed, hvilen i sig selv, en afslappet væremåde - alt sammen plus point. Når vi så kommer til det med kroppe - jeg er selv "over da hill" og derfor er jeg ikke krævende - men det idéelle - som jeg jo så heller ikke selv lever op til - er en høj fyr, brede - men ikke for brede - skuldre, markeret brystkasse, flad mave - sådan a la græsk facon med det der sexede V - mmmmmmm - og så selvfølgelig en god, stram røv, muskuløse ben... senede underarme, store hænder... en medium til stor pik... uhhhhhhhh... og jeg foretrækker et glat mandebryst! Så må jeg til,at træne hjernen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 21. December, 2019 @MizzAnne og @Nemtøs der er da flere ting jeg kan leve op til hos jer 2 frække kvinder God jul til jer begge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. December, 2019 KnudSan skrev, for 30 minutter siden: @MizzAnne og @Nemtøs der er da flere ting jeg kan leve op til hos jer 2 frække kvinder God jul til jer begge Lyder interessant.. Jeg er ikke så overfladisk at udseende betyder alt.. meen min beskrivelse er det mest optimale.. årrrhhh ja er vild med en markeret hage og kindben, gerne smalle læber. Glædelig jul til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 21. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Lyder interessant.. Jeg er ikke så overfladisk at udseende betyder alt.. meen min beskrivelse er det mest optimale.. årrrhhh ja er vild med en markeret hage og kindben, gerne smalle læber. Glædelig jul til dig også Jeg ville nyde at slikke og nappe i dine skønne kønslæber. Men det har jo ikke noget med pude i jakken, som tråden også handler om, men jeg er ikke til pude i jakken, men afslappet påklædning og lige nu fantasi om afklædning. Redigeret 21. December, 2019 af KnudSan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. December, 2019 KnudSan skrev, for 1 minut siden: Jeg ville nyde at slikke og nappe i dine skønne kønslæber. Men det har jo ikke noget med pude i jakken, som tråden også handler om, men jeg er ikke til pude i jakken, men afslappet påklædning og lige nu fantasi om afklædning. Heller ingen puder i jakken til mig, eller en sammenrullet sok i gylpen. Den ægte varme vare - nøgen hud mod hud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 21. December, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Heller ingen puder i jakken til mig, eller en sammenrullet sok i gylpen. Den ægte varme vare - nøgen hud mod hud Enig. Lige nu har jeg ikke brug for en sammenrullet sok i gylpen der er effekt af at tænke på dig og på nydelsen af at nappe i dine ikke små kønslæber. Jeg må nok lige leje lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 21. December, 2019 Jeg må trøste mig med at bo på Djævleøen, siden jeg ikke helt lever op til jyske idealer Men mange tak for jeres åbenhjertighed unge damer. Og hvis jeg skulle komme forbi på jeres kanter, kan I vel bestikkes af en københavnersnude uden six pack og hår på brystet (min gamle far trøstede mig med at forklare min manglende hårpragt skyldtes, at jeg var nået et trin længere væk fra aberne) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Min klippe har brede skuldre og trygge puder. Modebranchen kopier et kvindeligt syn og omdanner det til milliard foretagende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg