Hop til indhold

Recommended Posts

har  haft flere gode oplevelse med lille thai hun en mega lækker ung kvinde  .god til at give thai massage og hyggeligt samvær har ikke travlt og vi kan hygge med vin og snakke   mobil nummer 50236048

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kender hende ikke, men hun har annoceret de sidst 7 - 8 år, så hun er helt sikkert mere end 25år...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 6 minutter siden:

 

Kender hende ikke, men hun har annoceret de sidst 7 - 8 år, så hun er helt sikkert mere end 25år...

det var hun sikkert allerede for 8 år siden  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Treesome skrev, for 2 timer siden:

Lyder jo hyggeligt, men ca hvor i landet holder skønheden til ?

Evt Link..

Viborg, ser det ud til.
De små thaipiger kan virkelig snyde på alderen - se ud som en på 22 og være i slut 30erne - men små bryster, smal talje og lav højde + godt med makeup kan fordreje selv den mest erfarne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde besøg af hende i Holstebro for et par måneder siden. Sød pige, snakker meget, alder 35 år, hun fortalte at hun var nødt til at skrive 25 for at få flere kunder. Billederne er nok også 10 år gamle, og hun ligner en på 35 år som hun jo også er. Selv ydelsen var middel, ikke særligt meget gang i hende i sengen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

To brugere har fået advarsel og ban da de har afsporet denne anmeldelse med antydninger om snyd

Mistanker skal rapporteres til os så vi kan undersøge det. Ikke skrives i tråd. 
Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft besøg af hende flere gang, hun er rigtig sød og dejlig. Hun har godt tid. Giver 1600 kr for en time i Ikast.
Hun er ikke den der tager teten i sengen, hvilket ikke vigtig for mig. Jeg kan kan godt lide og tage den lidt generte og "uskyldig" pige.
Jeg syndes hendes service er i top.
Det kan godt være hun ikke er 25 mere, men hun stadig ung, slank og sprød krop og et kønt ansigt. Skyder hende til at være i starten af 30erne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...