Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke besøgt stedet selv. Men tidligere omtale af stedet her i forum tyder på - som man nok kan gætte - at billederne typisk er falske. Telefondame/mutter og pigerne taler angiveligt dårligt engelsk, hvis overhovedet noget. Stedet skulle ligge i et industrikvarter i Tårnby, hvis jeg husker ret.

Tænk hvis de strammede op på den falske markedsføring. Brugte rigtige billeder, af dem, der faktisk kunne mødes. Anførte de rigtige oprindelseslande (ofte Kina, sjældent Japan). Lærte lidt engelsk, så de kunne kommunikere med potentielle kunder. Droppede de usikre ydelser. Måske ville de få flere kunder? Der er faktisk kunder, der gerne vil møde kinesiske piger, men ikke gider at blive snydt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke Ayami som kører det der dukkekoncept? Sad faktisk og kiggede på dem i går, og tror de lige har skiftet billeder fra noget der kunne se realistisk ud: ok kønne kinesiske kvinder i 30-40 års alderen. Har aldrig været der selv, men tror der er tre lignende steder der konkurrerer mod hinanden med samme ydelser: Daisy Club (Sydhavn-ish), Yumi (Nørrebro) og Ayami (tror Amager):

-900/1300-1400 for 30/60 min, +500 for uden gummi med de af pigerne der gider det
-Alle styler sig som havende japanske piger, men det er sjældent tilfældet. Langt hovedparten er kinesere og resten fra Thailand så vidt jeg kan observere.
-Den obligatoriske moms (læg 10-20 år til den oplyste alder) på alderen, som jo findes de fleste steder.

Tror det er meget blandet om folk er til den slags eller ej. Hvis du prøver at søge på de tre navne vil du også se en del positiv omtale af nyere årgang. Jeg har kun prøvet et af dem, og det var egentlig en rigtig fin oplevelse fordi jeg fik en pige som snakkede rigtig meget engelsk.

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, den 21.12.2019 at 13:00:

Der er faktisk kunder, der gerne vil møde kinesiske piger, men ikke gider at blive snydt.

Jep! Personligt orker jeg kun at tage chancen de steder cirka en gang om året. De fleste år forlader jeg dem igen uden gennemført aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...