Hop til indhold

Mistess Kawa

Featured Replies

Skrevet

https://mistresskawa.com/start/

Elsker dominerende kvinder, især  hvis de har lidt udenlandske gener. Mistress Kawa var i Videbæk, der kun ligger 1 time fra mit hood, det skulle prøves. Fik en aftale i stand 1 times dominans med facesitting og HJ som afslutning for 2000, det var for mig OK, hun så jo hot ud.

Mødte på adressen; ikke noget at skrive hjem om men -man skal ikke skue hunden på hårene. Kom  indenfor og kom på toilettet, vaskede mig og hvad der ellers hører til. Kawa var klar i lækkert latex-korset og højhælede støvler - hun så superhot ud. 

Blev bundet og Mistress er rigtig god til det med rebene. Blev pirret på alle mulige tænkelige måder og fik bundet pik og nosser op med en lang snor. Da Kawa fandt det belejligt trak hun i snoren og pikken lavede den nydeligste "helikopter"

Herefter var det "ned på ryggen" og jeg tænkte;  "nu er det tid til facesitting" der tog jeg imidlertid fejl, Kawa lod fissen svæve 10 centimeter over min mund/næseog det var det tætteste jeg kom på hun skyndte sig at give mig et HJ og så var det bare ud af vagten. Hele seancen varede, fra jeg kom ind til jeg var ude præcis 40 minutter.

Mistrss Kawa er mega-hot og har det fede latex-outfit, men leverer ikke varen  hverken facesitting eller tid.

Kan absolut ikke anbefale Kawa og er glad for at jeg har en anden tryg havn at søge til når behovet opstår.

serveU

Skrevet

Sidst hun var her forsøgte jeg også at lave aftale med hende. 

Jeg gav hende ide og ønsker. ALT. Var ok. Fedt. 

Heldigvis gentog jeg ønsker ved bekræftelse af tiden. Da huskede hun intet af det aftalte. Og så kostede det meste pludselig ekstra!  

Fup og fidus. Så varsomt her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.