Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig
Pite skrev, for 14 minutter siden:

Høre denne ikke til under Fyn ?  5560 Årup er ihvertfald VestFyn

Jo og under Thai sku man tro :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, den ‎20‎-‎12‎-‎2019 at 15:20:

Hej nogen er har besøgt det nye sted. Store landevej Årup. Fyn ? og kan evt fortælle hvordan det er.

Hvis det havde været i en fodboldkamp, havde du fået gult/rødt kort her.

Gult for at pacere indlægget under Jylland.

Et gult mere og dermed rødt for ikke at lægge det under thai.

Der er faktisk den mulighed for selv at rapportere indlægget som fejlplaceret, men det er jo nemmere, når andre (her mig) gør det. :( 

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Onslow det er snart jul og der skal man være god ved sine medmennesker  og tilgive livs små fejltagelser :)

Rigtig god jul og godt nytår til dig og alle på EG.

De bedste jule hilsner lille_peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 29 minutter siden:

@Onslow det er snart jul og der skal man være god ved sine medmennesker  og tilgive livs små fejltagelser :)

Rigtig god jul og godt nytår til dig og alle på EG.

De bedste jule hilsner lille_peter 

Jeg er ikke uenig med dig. :)

Men jeg tror til gengæld også, at du er enig med mig i, at der er forskel på at begå en fejl som helt ny, og så at begå hele 2 efter at have været medlem herinde i mere end 2 år.

Også glædelig jul til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er ikke uenig med dig. :)

Men jeg tror til gengæld også, at du er enig med mig i, at der er forskel på at begå en fejl som helt ny, og så at begå hele 2 efter at have været medlem herinde i mere end 2 år.

Også glædelig jul til dig.

Alle kan lave en fejl.... ved ikke hvordan jeg flytter det. eller hvad det skal...god jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 35 minutter siden:

Alle kan lave en fejl.... ved ikke hvordan jeg flytter det. eller hvad det skal...god jul.

Det er jo blevet flytte, måske fordi jeg som skrevet rapporterede det.

Desværre kun til "Efterlysninger Fyn" og ikke til "Efterlysninger Fyn" på Thaiforummet.

Man kan ikke selv flytte tråde, men når man bliver opmærksom på, at man har klokket i det,  så er der oppe til højre i et hvert indlæg en mulighed for at rapportere, at man ønsker indlægget flyttet.

Også glædelig jul og godt nytår til dig.

Nu rapporterer jeg indlægget igen i håb om, at det endeligt kan komme på rette plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 47 minutter siden:

Det er jo blevet flytte, måske fordi jeg som skrevet rapporterede det.

Desværre kun til "Efterlysninger Fyn" og ikke til "Efterlysninger Fyn" på Thaiforummet.

Kan du så ikke bare rapportere det en gang til? Så er alt jo i den skønneste orden. :-) 
Tænk at have 8857 indlæg i skrivende stund... Og så på kun knap 8 år, det er fandeme godt gået. Og man kan jo se de alle (stort set) er med rigtigt meget og fornuftigt indhold... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 45 minutter siden:

Kan du så ikke bare rapportere det en gang til? Så er alt jo i den skønneste orden. :-) 
Tænk at have 8857 indlæg i skrivende stund... Og så på kun knap 8 år, det er fandeme godt gået. Og man kan jo se de alle (stort set) er med rigtigt meget og fornuftigt indhold... ;-) 

Jamen, det var jo netop det, jeg gjorde midt i en fredelig snak med trådstarter.

Men tak for en positiv og konstruktiv kommentar/sympatitilkendegivelse. :) 

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et par søde kvinder der, men der ud over er der nu heller ikke meget at sige til det, massage duer hende (sara)jeg havde i hvert fald ikke til og Hj mv skal hun nok også træne en del mere før det kommer op at ringe, men det var nu meget hyggeligt og mere er der nu heller ikke at sige til det.  God jul og godt Nytår til jer alle der ude

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...