Olsenm 78 Skrevet 20. December, 2019 (edited) Kære brødre jeg vil gerne dele en god oplevelse med Jeanette i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/270928 Skulle nogle dage til Vejle og kiggede lidt omkring. Der var en enkelt anmeldelse af Jeanette, men da dette indlæg udelukkende dækker en oplevelse af god og lækker massage af kalorius, så håber jeg at kunne guide dem, der har samme ønsker som mig selv. Det har sgu altid tændt mig at blive massereret "a la Klixen" - men det har aldrig lykkedes. Blev derfor tændt af Jeanettes annonce. Var lidt bekymret over Jeanettes størrelse, selvom det jo er noget fis, da jeg selv er noget over normal vægt niveau, men har generelt et turn off ved for store kvinder. Ringer til Jeanette, da jeg kan se jeg har noget tid i overskud. Hun skriver "i god tid" i sin annonce, men jeg var åbenbart heldig, at der var luft kort tid efter. Jeg skulle køre ca 15 min ud af Vejle for at finde det meget diskrete sted, som er et lækkert sted med god seng mv. Kræver dog, at man har bil. Bliver modtaget af Jeanette i fræk påklædning, smilende - og yderst nem at snakke med. Hun spørger om "jeg er typen der kysser", hvilket jeg absolut er, og Jeanette kysser godt Bliver afklædt på en lækker måde, og Jeanette smider også kludene. Krammere, kys og nus i sengen - god bearbejdning skaber gode resultater - og får efterfølgende en FANTASTISK behandling af pikken. LÆKKER massage på forskellig vis - slik af boller og gode "hvæs" i ny og næ. Har aldrig trukket en orgasme så længe, hvilket er lidt spøjst - og jeg kan ikke beskrive hvor lækkert det hele var. Får selvfølgelig en super udløsning, hvor jeg virkelig bliver tømt for sidste dråbe. Havde bestilt ½ time - og det var (næsten) hvad der gik, hvor kalorius var i centrum. FEDT. Jeanette er stor - og man kan vel godt kalde hende for overvægtig. Hun er dog adræt, og et fantastisk væsen/sind. Var ikke en hæmmer for mig. Hun siger hun nyder at give massagen, hvilket jeg er overbevist om hun gør - og hun er fandens god til det! Godt, at hun er på god afstand. Hun kunne godt blive MEGET vanedannede for mig. Ville heller ikke udelukke almindelig sex med hende - må sgu forbi en anden gang Klart min anbefaling - tak til Jeanette - og håber andre med samme lille fetich som jeg vil nyde Jeanette. Redigeret 20. December, 2019 af Olsenm 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 20. December, 2019 Århh hvor er du sød.. 1000 Tak for de pæne ord... Du er altid velkommen en anden gang.. også selvom du ikke normalt er til Xl... måske jeg ku’ vise dig en “helt ny verden” hi hi.. Og du har helt ret... jeg Nyder det... . 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 21. December, 2019 Jeg tilslutter mig helt Olsenm beretning. Jeanette er bare en skøn og nærværende kvinde. Skal klar besøges igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 21. December, 2019 Kinky fyr skrev, for 2 timer siden: Jeg tilslutter mig helt Olsenm beretning. Jeanette er bare en skøn og nærværende kvinde. Skal klar besøges igen Taak.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 25. December, 2019 Jeanette skal bestemt besøges i det nye år. Om "man" er typen der kysser ja i hvert fald, det er en meget vigtig del af et vellykket GP besøg! Jeanette vi ses! Hilsen gamlingen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 25. December, 2019 gamlingen skrev, for 4 timer siden: Jeanette skal bestemt besøges i det nye år. Om "man" er typen der kysser ja i hvert fald, det er en meget vigtig del af et vellykket GP besøg! Jeanette vi ses! Hilsen gamlingen Det lyder dejligt... vil glæde mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 28. December, 2019 Jeanette har LÆNGE stået på min ønskeseddel. Billederne af hende, hvis de bare ligner er jeg klar! Hvor i forhold til Vejle er det? Nord-syd eller vest for Vejle??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 4. Januar, 2020 lpoh skrev, den 28.12.2019 at 10:51: Jeanette har LÆNGE stået på min ønskeseddel. Billederne af hende, hvis de bare ligner er jeg klar! Hvor i forhold til Vejle er det? Nord-syd eller vest for Vejle??? Tak... Det er da dejligt at vide man står på ønskesedlen.. hi hi... Det ligger syd-vest for Vejle... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Jessen 13 Skrevet 5. Januar, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 10 timer siden: Tak... Det er da dejligt at vide man står på ønskesedlen.. hi hi... Det ligger syd-vest for Vejle... Håber snart du kommer til Silkeborg igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 5. Januar, 2020 Peter Jessen skrev, for 2 timer siden: Håber snart du kommer til Silkeborg igen Det gør jeg.. Uge 3 eller uge 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Jessen 13 Skrevet 5. Januar, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 1 time siden: Det gør jeg.. Uge 3 eller uge 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 7. Januar, 2020 Frodige Jeanette skrev, den 4.1.2020 at 21:59: Tak... Det er da dejligt at vide man står på ønskesedlen.. hi hi... Det ligger syd-vest for Vejle... Du er i den grad på ønske og to do sedlen Din annonceprofil er spændende, dine billeder ligeså og folk omtaler dig GODT (Y) Sender dig lige en PB'er med spørgsmål 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperesb 2 Skrevet 7. Januar, 2020 Hej Jeanette Virkelig dejlig billeder af dig du er skøn og sikke anmelderser. Kommer du også til Esbjerg ? for så skal jeg besøge dig SF knus og god dag. Vh Jesper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 7. Januar, 2020 Taak... Har ingen aktuelle planer om at rykke den vej... men tør heller ikke lægge hovedet på blokken om at det ikke sker... der er efterhånden nogle stykker det har spurgt, om ikke jeg skulle i den retning engang... He He... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 7. Januar, 2020 jesperesb skrev, for 2 timer siden: Hej Jeanette Virkelig dejlig billeder af dig du er skøn og sikke anmelderser. Kommer du også til Esbjerg ? for så skal jeg besøge dig SF knus og god dag. Vh Jesper How... kig op... den var ment til dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestnudisten 31 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg besøgte Jeanette for 2-3 uger siden. Det var sydvest for Vejle, meget diskret, hvis du ikke er fra nærområdet. Jeanette tog imod, smilende og glad, og ja, hun er en xl-pige, .men hun er sød. Havde bestilt en time med pikmassage. Hvis man har prøvet Episk massage, så er Jeannette også Expert i dette, forskellen på Episk og Jeanette er, at hun er nøgen og den sidste halve time er blow og sex i diverse stillinger. Det nøgne og sexen savner jeg når jeg har været hos Episk. Men Jeanette er en sød pige og jeg følte hun nød vores leg. Vest 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 218 Skrevet 5. Marts, 2020 Kan også synge med i koret her ... besøgte Jeanette i onsdags mens hun gæstede Haderslev kommune. Hun er i den grad en voksen kvinde, der forstår sit mund- og håndværk, meget sød og empatisk. Det blev til en god, lang time med "franske samtaler" - vi kunne sikkert også har haft andre konversationer, men der skal også være noget til næste gang .... :-) Gnidningsfri kommunikation for at synkronisere kalenderen, hun foretrækker opkald, og med lidt varsel blev en formiddagstid aftalt. Stedet var helt ok, diskret når man ikke er fra lokalområdet, nemt at finde, og forholdene helt som en kan forvente det. Mulighed for bad før / efter - og med hendes venlige væsen kunne de sikkert tænkes, at man kunne lokke Jeanette til at skrubbe ens ryg :-) Jeanette er bare en rar og behagelig kvinde, nem at snakke med, sådan lidt en slags go' veninde - dog med yderligere fordele:-) Faren for gentagelse? Den er meget høj :-) - jeg holder øje med kalenderen! sydvinden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 126 Skrevet 6. Marts, 2020 Frodige Jeanette lyder som en dejlig kvinde, der skiller sig ud. Tak for at dele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 6. Marts, 2020 vestnudisten skrev, den 25.2.2020 at 16:34: Jeg besøgte Jeanette for 2-3 uger siden. Det var sydvest for Vejle, meget diskret, hvis du ikke er fra nærområdet. Jeanette tog imod, smilende og glad, og ja, hun er en xl-pige, .men hun er sød. Havde bestilt en time med pikmassage. Hvis man har prøvet Episk massage, så er Jeannette også Expert i dette, forskellen på Episk og Jeanette er, at hun er nøgen og den sidste halve time er blow og sex i diverse stillinger. Det nøgne og sexen savner jeg når jeg har været hos Episk. Men Jeanette er en sød pige og jeg følte hun nød vores leg. Vest Så følte du absolut rigtigt.. Jeg nød i høj grad vores møde... -Tak for dine søde ord... ss -De varmer... (Havde slet ikke set du havde skrevet herinde før nu...) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 6. Marts, 2020 sydvinden skrev, for 15 timer siden: Kan også synge med i koret her ... besøgte Jeanette i onsdags mens hun gæstede Haderslev kommune. Hun er i den grad en voksen kvinde, der forstår sit mund- og håndværk, meget sød og empatisk. Det blev til en god, lang time med "franske samtaler" - vi kunne sikkert også har haft andre konversationer, men der skal også være noget til næste gang .... Gnidningsfri kommunikation for at synkronisere kalenderen, hun foretrækker opkald, og med lidt varsel blev en formiddagstid aftalt. Stedet var helt ok, diskret når man ikke er fra lokalområdet, nemt at finde, og forholdene helt som en kan forvente det. Mulighed for bad før / efter - og med hendes venlige væsen kunne de sikkert tænkes, at man kunne lokke Jeanette til at skrubbe ens ryg Jeanette er bare en rar og behagelig kvinde, nem at snakke med, sådan lidt en slags go' veninde - dog med yderligere fordele:-) Faren for gentagelse? Den er meget høj - jeg holder øje med kalenderen! sydvinden Århh.. Taak... Konversationer kan med stor fordel foregå på mange sprog... hehe og self. Kan jeg lokkes til at Skrubbe dig på ryggen en anden gang... ss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 6. Marts, 2020 Jeanette står højt på listen - helt i top faktisk - men det er ikke lykkedes at komme igennem på telefonen, når tid og især sted har kunnet passe ind i programmet. Jeg må afsætte en formiddag næste gang, Silkeborg kommer på dagsorden. I øvrigt kunne jeg godt forestille mig, at Skive kunne kunne beskæftige dig en dags tid eller to kære Jeanette.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 19. April, 2020 oros skrev, den 6.3.2020 at 18:00: Jeanette står højt på listen - helt i top faktisk - men det er ikke lykkedes at komme igennem på telefonen, når tid og især sted har kunnet passe ind i programmet. Jeg må afsætte en formiddag næste gang, Silkeborg kommer på dagsorden. I øvrigt kunne jeg godt forestille mig, at Skive kunne kunne beskæftige dig en dags tid eller to kære Jeanette.. Dejligt at vide man står på ønskelisten...Du skal være velkommen.. og tak for tip... (Sorry den sene respons.. Har først lige set din kommentar..ss ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 19. April, 2020 (edited) Frodige Jeanette skrev, for 52 minutter siden: Dejligt at vide man står på ønskelisten...Du skal være velkommen.. og tak for tip... (Sorry den sene respons.. Har først lige set din kommentar..ss ) Det har været en usædvanlig tid, så lidt latenstid er helt acceptabelt. Kan du give et fingerpeg om, hvornår du kommer til Silkeborg? Redigeret 19. April, 2020 af oros Slåfejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 19. April, 2020 oros skrev, for 9 minutter siden: Det har været en usædvanlig tid, så lidt latenstid er helt acceptabelt. Kan du give et fingerpeg om, hvornår du kommer til Silkeborg? Uge 19 Du ringer bare for nærmere info.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg