Hop til indhold
Guest Triatlet

Mandelgaven til dig selv, Ella/Vejle

Recommended Posts

Guest Triatlet

Julegave indkøbene veloverstået , med undtagelsen af min sær egne tradition for at begave mig selv med en " fra mig til mig " gave (!)

En slags mandelgave.

Valget til årets mandelgave faldt let ud da jeg befandt mig tæt på vejle og kunne konstatere at https://annoncelight.dk/showad/286445 var på job - godt nok et nyt sted, men det afholdt mig ikke for at genkalde erindringsbilleder af en gudesmuk lækker thai kvinde med en drømme krop lige efter min skabelon.

Ella er Slank, fast og har drømme bryster samt et  kønt ansigt.

Ella er smilende og imødekommende , tager imod dig som om Du er guds gave til kvinder og har bare et naturligt og vindende væsen.

Vi var vistnok hele repertoiret igennem og endte op med noget thai massage som jeg ikke brydder mig om - men det  var egentlg OK udført af hendes bløde varme hænder.

Et kys og et kram med ønsket om god jul og med garanti et på gensyn i 2020.

Ella er en uopdaget stjerne -de bedste anbefalinger herfra.

1200kr for en time alt inkl.

God jul til jer derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triatlet skrev, for 6 timer siden:

Julegave indkøbene veloverstået , med undtagelsen af min sær egne tradition for at begave mig selv med en " fra mig til mig " gave (!)

En slags mandelgave.

Valget til årets mandelgave faldt let ud da jeg befandt mig tæt på vejle og kunne konstatere at https://annoncelight.dk/showad/286445 var på job - godt nok et nyt sted, men det afholdt mig ikke for at genkalde erindringsbilleder af en gudesmuk lækker thai kvinde med en drømme krop lige efter min skabelon.

Ella er Slank, fast og har drømme bryster samt et  kønt ansigt.

Ella er smilende og imødekommende , tager imod dig som om Du er guds gave til kvinder og har bare et naturligt og vindende væsen.

Vi var vistnok hele repertoiret igennem og endte op med noget thai massage som jeg ikke brydder mig om - men det  var egentlg OK udført af hendes bløde varme hænder.

Et kys og et kram med ønsket om god jul og med garanti et på gensyn i 2020.

Ella er en uopdaget stjerne -de bedste anbefalinger herfra.

1200kr for en time alt inkl.

God jul til jer derude.

Er brysterne hjulpet lidt på vej? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer lige fra et besøg hos ovennævnte skønhed, jeg er jo ellers meget tro mod Ten, som stadig står som den perfekte oplevelse,(Ten kunne desværre ikke i denne weekend) men må nok sige at Ella giver hende kamp til stregen, og på nogle punkter er Ella virkelig i en klasse for sig selv, hun leverer en ultimativ gfe oplevelse.

En utrolig smuk og super sød pige.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ella er den smukkeste thaipige, hun har karisma. Hun er topprofessionel, smilende, imødekommende og ukrukket. Hun har de dejligste smilehuller. Hendes krop er vidunderlig, slank, dejlige fyldige bryster. Altid velduftende og velsoigneret i sexet outfit. Hun giver sensuel massage, pirrer uden at blive vulgær. Hende går man ikke forgæves hos. Hun får min allerbedste anbefaling.
Ella er så afgjort den ultimative og bedste thaioplevelse. Hun er nok lidt dyrere end de andre i området, men kvalitet koster.
 

Redigeret af Hans Thaisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans Thaisen skrev, den 30.12.2019 at 13:42:

Hun er nok lidt dyrere end de andre i området, men kvalitet koster.

1200 for 1 time - er det ikke meget normalt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 1 time siden:

1000 er normalt.

Så er det vist ikke de normale steder jeg kommer - synes standard har været 1.200 et stykke tid, de fleste steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Der har været Politi razzia i december Vejle blandt thai klinikkerne - derfor har nogen piger valgt at skifte annonce...søg og du skal finde ;-)

Ella er værd at lede efter....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triatlet skrev, den 27.1.2020 at 15:20:

Der har været Politi razzia i december Vejle blandt thai klinikkerne - derfor har nogen piger valgt at skifte annonce...søg og du skal finde ;-)

Ella er værd at lede efter....

 Ok

Redigeret af porkar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ella er væk. Det har hun informeret alle venner om. Triatleten hører ikke til hendes venner og som så ofte før løber han med en halv vind, denne gang strid modvind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt en skam at hun er væk, jeg var der i søndags, og jeg har bestemt ikke noget imod at komme igen. 
 

men hverken Ella eller hendes veninde svarer på sms eller opkald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...