Hop til indhold
Guest naughtypatrick

Bella og Sofia Århus C

Recommended Posts

Guest naughtypatrick

Jeg har været en tur i Århus i forbindelse med jobbet. Der var lidt tid til overs og jeg kunne godt trænge til en gang massage med mere. Jeg faldt over over Bella, da det var dejligt centralt i forhold til hvor jeg var. Jeg fik skrevet og booket en tid. Det gik nemt. Jeg spurgte om der var flere piger, og hun siger der er Sofia også https://annoncelight.dk/showad/250737 - mit valg faldt på Bella

https://annoncelight.dk/showad/255008

Bella er en sød og sexet lille pige, med gode store bryster. Hun smiler og taler godt engelsk, vi havde en god kemi fra starten. Billederne ligner hendes krop meget godt, så det passer fint. Jeg hendes menu et - om der er andet ved jeg ikke, men det var bestemt dejligt. Bella starter med at give en god massage blandet med B2B. Der bliver pirret lidt og jeg må indrømme hendes BJ var fantastisk. Jeg nød det fuldt ud.

Jeg kunne bestemt finde på at besøge Bella igen, hvis jeg kom til Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse. Hun ser dejlig ud. Er det centralt i en lejlighed som ligger i kælderen med indgang ude fra vejen? Er hun glatbarberet eller har hun hår på fissen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lød mig forleden inspirere af denne anmeldelse til også at besøge Bella. Det var første gang jeg prøver et sted hvor der både indgår massage og "massage" men jeg tror måske det vil blive min foretrukne måde at dyrke denne hobby fremover.

Jeg bestilte '30-40 minutter' som i høj grad lignede det som beskrives i anmeldelsen. Det bestod af en ret lækker massage og derefter 'body to body' som hun kaldte det. Jeg ville kalde det sex.

Hun er absolut en virkelig flot pige, omkring de 30 aldersmæssigt, lille og petit med meget store bryster, flot stram krop, glatbarberet. Gav den hele armen både under for- og hovedret. Jeg synes virkelig at der blev kælet for det gamle handyr.

Stedet er en thai massage klinik, som ligner enhver anden udefra set. Indefra var der lidt mere lummer stemning, og Bellas påklædning efterlod i hvert fald ikke nogen tvivl om at der satses på et klientel som ønsker massage af mere end blot nakke og skuldre. Det ligger centralt og tilgængeligt på en mindre trafikeret gade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...