Hop til indhold
ras

Goldentime i Wien

Recommended Posts

Var af arbejdsmæssige årsager i Wien og da jeg om aftenen ikke kunne nå hjem samme dag var jeg nødt til at blive en ekstra dag. Hmm, hvad gør man så?

Daskede lidt rundt i Wien og overvejede om jeg turde tage alene på FKK (har jeg aldrig prøvet alene før). Gik ind på en restaurant der lignende en mellem ting mellem et cafeterie og en fin restaurant og fik et par glas gluhwine. Blev sulten og fik mig en ordentlig Wienerschnitzel med kartofler. Nu var kl. ved at være 21.30 og beslutningen skulle tages, hvis ikke jeg skulle ud i noget alt for sent natteroderi.

Hyrede en taxi, som relativt hurtigt kørte mig derud. Det kostede 12 EUR. Taxi chafføren prøvede at overtale mig til noget bedre inde i byen. Pigerne var lidt dyrere, men der var flere og det var bedre. Den hoppede jeg ikke på.

Ankom ved 22 tiden hos Goldentime. Man kommer ind i en slags reception (ligesom Artemis), hvor der også er en cashautomat, hvis man skulle løbe tør. Det koster 90 EUR at komme ind, og så få man et armbånd med et skabsnummer. Det er muligt at købe jetoner til alkohol, hvis man er til det.

Tog et bad og på med min badekåbe og så gik jeg ellers spændt ind.

Jeg var faktisk ret overrasket. Virkelig mange smukke nøgne kvinder og mange forskellige nationaliteter, dog mest fra østlande. Og ret mange - meget smukke og slanke rumænere. Faktisk var der noget for enhver smag.

Jeg mærkede at man er ret eftertragtet som vesterlænding, da der kommer ret mange rumænske mænd, som åbenbart ikke er så søde ved pigerne, når de først er købt. Sad jo også alene og gloede rundt, så havde et hyr med at afvise de første 15 piger, der skulle hen og spørge, hvem jeg var og om jeg var til noget. Afviste pænt ved at fortælle at jeg lige var kommet og lige ville danne mig et overblik. Ingen sure miner.

Pigerne taler iøvrigt godt engelsk og giver sig tid til at snakke om hvad som helst.

Jeg var sammen med to piger over tre gange. En i 30érne med en lægger slank krop (start og slut) og en i begyndelsen af 20érne som var totalt slim med ungpigebryster. Begge var helt vildt engageret og prøvet fra start at sælge mere en 30 min fo 80 EUR. Jeg købte begge gange fransk uden og kys. Det koster 20 EUR. Prøvede alle stillinger, de gav massage og jeg gav dem. Fingre alle steder også i bagerste hul. 

Jeg må sige at sex har klart været bedre her end på Artemis, hvor det er lidt mere professionel sex man får. Jeg var virkelig imponeret.

Rigtig mange af pigerne har naturlige bryster, hvilket jeg godt kan lide. 

Der er swimmingpool, sauna og dampbad, som man også kan gå i. Og indretningen er faktisk ret fed. Jeg brugte 5 timer på stedet og var ikke mæt af synet af lækre kvinder, da jeg gik. 

Ras

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er virkelig mange lækre piger på Golden Time. Var der også for et par måneder siden og har også skrevet om det. Tror det var det rigtige valg ikke at tage taxichaufførens anbefaling. GT skulle være Wiens bedste sted. Husker stadig de mange super lækre piger. Må se at komme en tur til Wien igen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...