Hop til indhold

Hvor i Randers var der razzia for nyligt

Featured Replies

Skrevet

Hvor i Randers var der Razzia og skal man være bange som kunde eller bliver man ikke registreret?

erfaringer ?

Skrevet

Døgnrapport fra Østjyllands Politi onsdag den 11. december 2019

Grundlovsforhør i Retten i Randers kl. 10.30

Østjyllands Politi fremstiller onsdag kl. 10.30 i Retten i Randers en 25-årig kvinde fra Thailand, der blev anholdt i forbindelse med et besøg på en massageklinik i Randers i mandags. Kvinden, der opholder sig ulovligt i landet, har siden anholdelsen været tilbageholdt af politiet, mens sagen er blevet forelagt Udlændingestyrelsen. Styrelsen har nu truffet beslutning om, at kvinden skal administrativt udvises med et indrejseforbud på to år. Hun fremstilles onsdag i grundlovsforhør med henblik på varetægtsfængsling indtil udvisningen kan effektueres.

Hvilken klinik ved jeg ikke. 

Redigeret af Bamsefyr

Skrevet
Bamsefyr skrev, for 42 minutter siden:

Døgnrapport fra Østjyllands Politi onsdag den 11. december 2019

Grundlovsforhør i Retten i Randers kl. 10.30

Østjyllands Politi fremstiller onsdag kl. 10.30 i Retten i Randers en 25-årig kvinde fra Thailand, der blev anholdt i forbindelse med et besøg på en massageklinik i Randers i mandags. Kvinden, der opholder sig ulovligt i landet, har siden anholdelsen været tilbageholdt af politiet, mens sagen er blevet forelagt Udlændingestyrelsen. Styrelsen har nu truffet beslutning om, at kvinden skal administrativt udvises med et indrejseforbud på to år. Hun fremstilles onsdag i grundlovsforhør med henblik på varetægtsfængsling indtil udvisningen kan effektueres.

Hvilken klinik ved jeg ikke. 

Nåda. Den har jeg ikke set- Jeg ved heller ikke hvilken klinik! Dem jeg kender - osse fra annoncer - de eksisterer da endnu.

Skrevet
Steppeulven skrev, for 17 minutter siden:

Nåda. Den har jeg ikke set- Jeg ved heller ikke hvilken klinik! Dem jeg kender - osse fra annoncer - de eksisterer da endnu.

Det er sikkert en medhjælper der er taget. Ejer kan jo godt fortsætte

Skrevet
Bamsefyr skrev, Lige nu:

Det er sikkert en medhjælper der er taget. Ejer kan jo godt fortsætte

Ja, det kunne jo godt tænkes. Bare mærkeligt, jeg ikke har set det i den lokale avis. Den plejer da at skrive den slags.

Skrevet

Avisen skriver vel kun nyheder. At en kvinde fra Thailand bliver taget i at opholde sig ulovligt i Danmark er jo ikke noget nyt...

Skrevet

Var der ikke razzia på Århusvej for nogle måneder siden ?

og så kommer retssagen et stykke tid efter.

Skrevet
ommeren skrev, for 6 timer siden:

Var der ikke razzia på Århusvej for nogle måneder siden ?

og så kommer retssagen et stykke tid efter.

Nu stod der så at det var et grundlovsforhør. Det skal finde sted indenfor 24 timer efter anholdelsen … 

Skrevet

Uddrag fra døgnrapport 10. december 2019

To kvinder anholdt på massageklinik

Østjyllands Politi anholdt mandag to kvinder på 51 og 25 år på en massageklinik i Randers C. Den 51-årige sigtes for rufferi ved at have ansat den 25-årige medarbejder, som ydede seksuelle ydelser mod betaling. Da den 25-årige opholder sig ulovligt i Danmark, blev hun anholdt og tilbageholdt i tre gange 24 timer på udlændingeloven.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.