Hop til indhold
Claesen

Hvem skal man besøge i Aalborg i aften

Recommended Posts

Jeps det har været oppe og vende før og jeg har oven i købet, selv lavet en lignende tråd før. 

Men altså jeg trænger til opmuntring efter en træls dag, efter en træls igår for slet ikke at tale om sidste uge.. 

Derfor, kære brødre så mangler jeg inspiration til hvem jeg skal besøge i aften i Aalborg. Om det er en dansk eller en udenlandsk er næsten lige meget, bare hendes billeder passer og hun levere en god oplevelse :)

Jeg har trevlet AL igennem uden, at blive klogere, der ingen anmeldelser af pigerne' men til gengæld en masse mere eller mindre 200% real pic :D

Håber på et godt forslag. 

Venligst Claesen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Claesen skrev, for 3 minutter siden:

Jeps det har været oppe og vende før og jeg har oven i købet, selv lavet en lignende tråd før. 

Men altså jeg trænger til opmuntring efter en træls dag, efter en træls igår for slet ikke at tale om sidste uge.. 

Derfor, kære brødre så mangler jeg inspiration til hvem jeg skal besøge i aften i Aalborg. Om det er en dansk eller en udenlandsk er næsten lige meget, bare hendes billeder passer og hun levere en god oplevelse :)

Jeg har trevlet AL igennem uden, at blive klogere, der ingen anmeldelser af pigerne' men til gengæld en masse mere eller mindre 200% real pic :D

Håber på et godt forslag. 

Venligst Claesen 

 

Louise, hun sku være go iflg. Pimp :P

Ja undskyld den lige sku falde på dig :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, Lige nu:

Louise, hun sku være go iflg. Pimp :P

Ja undskyld den lige sku falde på dig :-o

Helt ok, trods en møg uge, så har jeg stadig en smule humor tilbage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

@Claesen det lyder lyder til at det har været en træls tid. Håber du finder det du søger og bliver opmuntret. 

Ja det må du nok sige. Både privat og på jobbet, så trænger sgu til lidt opmuntring. Men synes ikke det til, at finde noget, enten så tvivler jeg på billederne eller også så ligger det uden for budget ( vi er jo i december) eller også ja find selv på flere spørgsmål eller følg med i morgen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 4 minutter siden:

@AalborgLook

Mange tak :) den første ser da rigtig spændende ud, må se om jeg kan finde nogen af de anmeldelser af hende. Der står jo ikke meget i hendes annonce :D

Ved ikke helt hvorfor alt teksten er slettet. Kigger lige om jeg kan finde anmeldelserne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 1 time siden:

Takker 

 

AalborgLook skrev, for 1 time siden:

 

Her er en tråd med anmeldelser af omtalte pige - som går under navnet Irisa. Bestemt et besøg værd.

Bemærk at linket i tråden ikke duer mere (henviser til en anden). Men det er hende på billederne i den tekstløse annonce der omtales. Super god service, for meget rimelige priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ReeferMadness skrev, for 6 timer siden:

 

Her er en tråd med anmeldelser af omtalte pige - som går under navnet Irisa. Bestemt et besøg værd.

Bemærk at linket i tråden ikke duer mere (henviser til en anden). Men det er hende på billederne i den tekstløse annonce der omtales. Super god service, for meget rimelige priser. 

Mange tak, hun lyder som en der skal besøges :) har du noget at bemærke til de sidste knap så rosende ord til hende og hendes sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne også besøge Kiki. https://annoncelight.dk/showad/286644
Relaxing massage og god sex med en venlig og varm pige. Hun ville tage væk i juledagene og komme tilbage efter nytår. 

Vi skal heller ikke glemme Alessia, som du jo også allerede kender. Nogle gange er genbesøg mindre stressfyldt, oven på en lorteuge. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 20.12.2019 at 09:45:

Du kunne også besøge Kiki. https://annoncelight.dk/showad/286644
Relaxing massage og god sex med en venlig og varm pige. Hun ville tage væk i juledagene og komme tilbage efter nytår. 

Vi skal heller ikke glemme Alessia, som du jo også allerede kender. Nogle gange er genbesøg mindre stressfyldt, oven på en lorteuge. 

Vil da kigge lidt nærmere på kiki. 

Alessia er vist nok rejst hjem, og det jo også spændende at prøve noget nyt sommetider :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik ikke lige besøgt nogen, jeg valgte at blive hjemme og være depri istedet ( tror det andet havde været sjovere)  men må se om jeg ikke kan finde på noget idag, syne humøret er lidt bedre 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...