Allannielsen 15 Skrevet 19. December, 2019 Dejligt når sugarbabes viser fissen i profilbillederne. F.eks. Fiepigen: https://sugardaters.dk/show?alias=Fiepigen+t%C3%B8r Longhaired Girl: https://sugardaters.dk/show?alias=Longhaired+Girl Sweetnhot: https://sugardaters.dk/show?alias=Sweetnhot Send gerne flere sugarbabes der viser de intime dele. Jeg har været sammen med en del sugarbabes de sidste år og hvorfor er de unge sugarbabes glatbarberet. Jeg foretrækker helt klart intimbarberet fisse hvor man se at det er en kvinde man er sammen med og ikke en Lolita pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 19. December, 2019 Allannielsen skrev, for 52 minutter siden: hvorfor er de unge sugarbabes glatbarberet. Jeg foretrækker helt klart intimbarberet fisse hvor man se at det er en kvinde man er sammen med og ikke en Lolita pige. De er vel glartbarberet, fordi de har lyst til det, og hvad angår vi mænd, så er det jo smag og behag, hvad vi kan lide. Personligt er jeg helt klart til glatbarberede piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allannielsen 15 Skrevet 19. December, 2019 Landsbytossen skrev, for 33 minutter siden: De er vel glartbarberet, fordi de har lyst til det, og hvad angår vi mænd, så er det jo smag og behag, hvad vi kan lide. Personligt er jeg helt klart til glatbarberede piger. Glatbarberet er vel et modefænomen. Jeg er ikke til jungle men intimbarberet er det frækkeste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 19. December, 2019 Allannielsen skrev, for 6 minutter siden: Glatbarberet er vel et modefænomen. Måske. Det samme kan siges om intimbarberinger (og alt andet i livet). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 19. December, 2019 Gammel joke, men sandt: Q: Hvad er forskellen på at drikke en Albani og slikke en fisse ? A: Fissen holder op med at smage af pis ! Derfor skal fissen være (næsten) glat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 20. December, 2019 Allannielsen skrev, for 22 timer siden: Dejligt når sugarbabes viser fissen i profilbillederne Er ikke på SD for tiden, men den slags billeder strider mod reglerne på SD. Så nyd dem inden de bliver fjernet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. December, 2019 @Allannielsen Der er vel ingen garanti for at det er deres egen fisse de viser, så kan du ikke bare Google fisse billeder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. December, 2019 Er det ikke hos Sugardaters at de går meget op i at de tjekker billeder manuelt, for at sikre sig at alting følger retningslinjerne(ingen nøgenbilleder ), og at de sleeeeeeeeet ikke bakker op om købesex - fordi DET er IKKE en del af deres koncept(!!!!!!!!!!!!!!) (sarkasme kan forkomme) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 812 Skrevet 22. December, 2019 Emmalie skrev, for 56 minutter siden: Er det ikke hos Sugardaters at de går meget op i at de tjekker billeder manuelt, for at sikre sig at alting følger retningslinjerne(ingen nøgenbilleder ), og at de sleeeeeeeeet ikke bakker op om købesex - fordi DET er IKKE en del af deres koncept(!!!!!!!!!!!!!!) (sarkasme kan forkomme) Der er vist også nogle Sugarbabes , der ikke tror , at det er prostitution ,når de sælger sex - men dét er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg