Hop til indhold

Recommended Posts

Tog chancen og besøgte hende i Albertslund i aften. Kraftig dame med de største bryster jeg nogensinde har set;-) Bor lidt usselt og rodet med et par hunde. Hun er til hård sex og også uden kondom (jeg brugte nu som altid kondom). Gav 1000 for en god times tid hvor hendes bryster svingede lystigt det meste af tiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D:D r sjovt og læse anmeldelser af sig selv og især når den ikke er helt sandt og nej 1000 kr har jeg ikke modtaget for sex igennem siden og ej heller dyrker hård sex med nogen derinde fra ;) usselt, tror vist du har fået noget galt i halsen 

hansens skrev, den 19.12.2019 at 22:40:

Tog chancen og besøgte hende i Albertslund i aften. Kraftig dame med de største bryster jeg nogensinde har set;-) Bor lidt usselt og rodet med et par hunde. Hun er til hård sex og også uden kondom (jeg brugte nu som altid kondom). Gav 1000 for en god times tid hvor hendes bryster svingede lystigt det meste af tiden...

pan widgetlockquote widget

Redigeret af K-patter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en heads op på hende madammen som har hekse tendenser, til dem der overvejer at bruge tid, så skriv direkte beskeder om et tidspunkt og ikke andet. Hun er åbenbart travlt optaget og har mange dudes i hendes kø. Jeg gav op på hende, nok også meget godt for mig når man tager hansens anmeldelse i betragtning, lyder sgu lidt nasty.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha du er så meget til grin og pige sur mand skal man lede længe efter:lol: og flot og skrive sådan en anmeldelse når du ikke engang kan finde ud af og behandle piger ordenligt!! Så heads up piger, hold jer langt fra james blond, han skjuler sig bag en sød facade, men lige så snart det ikke går efter hans hoved så viser han sit sande jeg og det er virkelig ikke kønt og han er stalker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist tydeligt at det ikke er studenterhuen der trykker ude i knaldhytten i Albertslund. Hun forsøger at være anonym men benytter alligevel sit mellemnavn som nick på en chatapp hvor hun skovler fyre ind, når man i forvejen har hendes fornavn er det ikke rocket science at finde hende på google, det er virkelig flot. Desuden vil hun ikke behandles sødt, hvilket er blevet pointeret tidligere. Held og lykke til K-patter og hendes fremtidige karriere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se du forsætter med at udtale dig om ting du ikke ved noget om og husk hver gang du peger fingre af en, så er der fire der peger tilbage. Behandles sødt, jeg må le altså:lol: det bliver man i hver fald ikke af dig og beviser du selv så flot med dine kommentarer:blink:. Tak og held og lykke med at forsat at være en skod version af et menneske:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970

Kan i ikke henlægge jeres uenigheder til private beskeder. Har intet med tråden at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...