Hop til indhold
Peterpedal

http://thailovemassage.dk/index.html

Recommended Posts

Det var godt nok en gammel anmeldese du fandt der. Den er nok ikke så aktuel mere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sakset fra deres side:

[Vi tilbyder ikke :Erotik ~ sex med 2 piger - Pige til Pige erotik / sex - SM / hård erotik / sex - Urin / tisselege - Græsk - Super fransk - Mega fransk - Sorte kys - Fod erotik Sex Rollespil - Bindelege - Dinner - dates - Telefonsex - Foto & video optagelser - Barbering / intim barbering - Erotik / sex til under 21 år - Massage ~ sex uden moms - Erotik / sex uden kondom]

Mon ikke det var mere overskuligt at skrive hvad de tilbyder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sakset fra deres side:

[Vi tilbyder ikke :Erotik ~ sex med 2 piger - Pige til Pige erotik / sex - SM / hård erotik / sex - Urin / tisselege - Græsk - Super fransk - Mega fransk - Sorte kys - Fod erotik Sex Rollespil - Bindelege - Dinner - dates - Telefonsex - Foto & video optagelser - Barbering / intim barbering - Erotik / sex til under 21 år - Massage ~ sex uden moms - Erotik / sex uden kondom]

Mon ikke det var mere overskuligt at skrive hvad de tilbyder ;)

:lol: Barbering/intim barbering. Det har jeg sku aldrig set på menuen på en thaiklinik! Har andre det?

Ja jeg ved godt de ikke tilbyder det, men hvorfor skive det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

:lol: Barbering/intim barbering. Det har jeg sku aldrig set på menuen på en thaiklinik! Har andre det?

Ja jeg ved godt de ikke tilbyder det, men hvorfor skive det?

Jeg tror der er mange der spørger til det. Personligt ville jeg da gerne finde et sted, hvor jeg kunne få trimmet det hele forneden og så afsluttet med noget indsmøring i lotion og et håndjob.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu