Hop til indhold
Peterpedal

http://thailovemassage.dk/index.html

Recommended Posts

Sakset fra deres side:

[Vi tilbyder ikke :Erotik ~ sex med 2 piger - Pige til Pige erotik / sex - SM / hård erotik / sex - Urin / tisselege - Græsk - Super fransk - Mega fransk - Sorte kys - Fod erotik Sex Rollespil - Bindelege - Dinner - dates - Telefonsex - Foto & video optagelser - Barbering / intim barbering - Erotik / sex til under 21 år - Massage ~ sex uden moms - Erotik / sex uden kondom]

Mon ikke det var mere overskuligt at skrive hvad de tilbyder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sakset fra deres side:

[Vi tilbyder ikke :Erotik ~ sex med 2 piger - Pige til Pige erotik / sex - SM / hård erotik / sex - Urin / tisselege - Græsk - Super fransk - Mega fransk - Sorte kys - Fod erotik Sex Rollespil - Bindelege - Dinner - dates - Telefonsex - Foto & video optagelser - Barbering / intim barbering - Erotik / sex til under 21 år - Massage ~ sex uden moms - Erotik / sex uden kondom]

Mon ikke det var mere overskuligt at skrive hvad de tilbyder ;)

:lol: Barbering/intim barbering. Det har jeg sku aldrig set på menuen på en thaiklinik! Har andre det?

Ja jeg ved godt de ikke tilbyder det, men hvorfor skive det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

:lol: Barbering/intim barbering. Det har jeg sku aldrig set på menuen på en thaiklinik! Har andre det?

Ja jeg ved godt de ikke tilbyder det, men hvorfor skive det?

Jeg tror der er mange der spørger til det. Personligt ville jeg da gerne finde et sted, hvor jeg kunne få trimmet det hele forneden og så afsluttet med noget indsmøring i lotion og et håndjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...