Guest Peter26 Skrevet 19. December, 2019 Hejsa Nogle som har besøgt hende her og kan fortælle lidt? https://annoncelight.dk/showad/288241 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 19. December, 2019 Hej ja sendte en mail til adressen. men det kunne ikke lade sig gøre. Ofte fake når der ikke er telefon, men kun mulighed for mail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 376 Skrevet 19. December, 2019 Det er ikke en fake annonce. Jeg har været der, i en ny lejlighed i Århus midtby i området ved Søren Frichsvej. Havde bestilt en halv time. I starten gik det fint. Men efter 20 minutter - hvor hun havde onaneret sig selv til orgasme, og inden jeg havde fået udløsning - meldte hun at tiden var gået, og trak i tøjet. Efter lidt skænderi gik jeg, og sad i bilen efter 25 minutter. Aldrig, aldrig mere besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
annemand 1 Skrevet 19. December, 2019 Var hun lækker? Vil gerne besøge en beskidt ung, fræk, buttet tøs, men ved ikke om hun er den rigtige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 376 Skrevet 19. December, 2019 Hun er noget mere fed end på billederne, der iøvrigt er af hende. Hun er renlig nok. Men om hun er "beskidt" i overført betydning ved jeg ikke. Jeg syntes ikke hun var lækker, men det er jo en smagssag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
annemand 1 Skrevet 19. December, 2019 Hvor gammel tror du hun var? Måtte du bruge en dildo eller fingre oppe i hende eller hvordan fik hun orgasme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 376 Skrevet 19. December, 2019 Hun er en ung kvinde, kan ikke vurdere alderen. Detaljer om mødet giver jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 107 Skrevet 19. December, 2019 Hvor meget betalte du for den halve time ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 19. December, 2019 sejer skrev, for 2 timer siden: Hun er en ung kvinde, kan ikke vurdere alderen. Detaljer om mødet giver jeg ikke Vil du ikke anbefale hende? Forstår ikke helt? Fik du putte den ind, fik du blow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetkira 6 Skrevet 19. December, 2019 Hej. Vil gerne give den anden side af historien. vi havde en aftale på 30 min. Vi starter fint ud med oral og derefter samleje, hvor han forresten prøve at presse mig til anal for en meget lav pris, efter gentagne nej, forstår han det endelig. Derefter får han et blowjob, hvor jeg siger til ham der er 5 min tilbage. når de 5 min er gået, bliver jeg faktisk ved yderligere 7 min. Og ud af de 37 min legede jeg med mig selv i 3 min under oral. Som jeg og spurgte om først om var ok. min søster vil komme om 10 min efter de 37 min, så jeg siger vi ikke kan nå mere. derefter bliver han aggressiv, farer op i hovedet på mig og kalder mig ufattelige grimme ting som sårede mig. Jeg blev bange for ham, og sagde hvis ikke gik vil jeg ringe til politiet jeg er ked af det over han ikke fik en udløsning. Men jeg gjorde min del, og han klagede overhovedet ikke undervejs. jeg har ikke haft en god oplevelse med ham heller ikke. Så man skal altså ikke altid give pigen skylden.. og nej er ikke mere buttet end billederne, jeg vejer faktisk mindre end der, så det vidst bare noget du siger for at sårer mig. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 376 Skrevet 19. December, 2019 Jeg skriver : "Aldrig, aldrig mere besøge hende". Der er IKKE en anbefaling. Og jeg giver ikke detaljer. Læs min tekst: "I starten gik det fint" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 376 Skrevet 19. December, 2019 Hej Kira. Nu har vi begge givet vores version af mødet. Det startede fint og gik desværre skævt til sidst. Jeg undskylder at jeg skældte dig ud. Kan vi ikke slutte sagen her. Hilsen Sejer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 163 Skrevet 19. December, 2019 Sweetkira skrev, for 45 minutter siden: Hej. Vil gerne give den anden side af historien. vi havde en aftale på 30 min. Vi starter fint ud med oral og derefter samleje, hvor han forresten prøve at presse mig til anal for en meget lav pris, efter gentagne nej, forstår han det endelig. Derefter får han et blowjob, hvor jeg siger til ham der er 5 min tilbage. når de 5 min er gået, bliver jeg faktisk ved yderligere 7 min. Og ud af de 37 min legede jeg med mig selv i 3 min under oral. Som jeg og spurgte om først om var ok. min søster vil komme om 10 min efter de 37 min, så jeg siger vi ikke kan nå mere. derefter bliver han aggressiv, farer op i hovedet på mig og kalder mig ufattelige grimme ting som sårede mig. Jeg blev bange for ham, og sagde hvis ikke gik vil jeg ringe til politiet jeg er ked af det over han ikke fik en udløsning. Men jeg gjorde min del, og han klagede overhovedet ikke undervejs. jeg har ikke haft en god oplevelse med ham heller ikke. Så man skal altså ikke altid give pigen skylden.. og nej er ikke mere buttet end billederne, jeg vejer faktisk mindre end der, så det vidst bare noget du siger for at sårer mig. Sendte en mail til dig for længe siden,men hørte ikke fra dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 40 Skrevet 7. Januar, 2020 Virker useriøs og svare ikke på mails Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 26. Januar, 2020 Er det hende, der nu kalder sig Melanie? https://annoncelight.dk/showad/290228 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 116 Skrevet 26. Januar, 2020 Fætteren skrev, for 26 minutter siden: Er det hende, der nu kalder sig Melanie? https://annoncelight.dk/showad/290228 Må det være. Samme billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 27. Januar, 2020 sejer skrev, den 19.12.2019 at 12:42: Jeg skriver : "Aldrig, aldrig mere besøge hende". Der er IKKE en anbefaling. Og jeg giver ikke detaljer. Læs min tekst: "I starten gik det fint" jeg konstatere også, at der altid er to sider af samme sag..og jeres versioner ligger rigtig langt fra hinanden. dog er jeg mest tilbøjelig til at tro at du har fået din halve time men blev pissed fordi du ikke kunne komme....du har fået hvad du har betalt for tror jeg... næste gang...måske du skal bare købe en time og mange problemer havde du formodentlig været sparet for... iøvrigt - hvornår starter taksametret på den halve time....når du kommer ind ad døren...når du har snakket ...når du er af tøjet....eller når hun rører din pik første gang ???? tolkningerne kan være mange.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg