Hop til indhold

Sunnygril/ miss solskin

Featured Replies

Skrevet

Møjn... for alt for lang siden, besøgte jeg sunnygril/ miss sunshine...

Er der nogle der ved om hun stadig er aktiv, jeg ved hun var på blunmoon47 i Esbjerg sidst i Aug/Sep. 2012

Hvis der er nogle der ved lidt om hende, vil jeg blive glad :-)

Skrevet

Pyyyhaa. For en lækker steg. Min første oplevelse med en massagepige. Jeg ville egentlig også gerne vide hvor man kan møde hende nu.

Hun havde sgu nær taget pusten fra mig. :oops:

Skrevet

Pyyyhaa. For en lækker steg. Min første oplevelse med en massagepige. Jeg ville egentlig også gerne vide hvor man kan møde hende nu.

Hun havde sgu nær taget pusten fra mig. :oops:

Den er nem, hun er lige her: http://www.dream-girl.dk/profil.aspx?id=27

Og ja.. hun er en kanon dejlig pige.. kan varmt anbefales :)

Skrevet

Har set et sted at hun stoppet på gund af dårlige lunger. Hennes hjemmeside virker heller ikke længere :-(

Skrevet

Og ja.. hun er en kanon dejlig pige.. kan varmt anbefales :)

ja lige netop hun kan anbefales jeg har mødt hinne to gangen og der var super godt hun er en typiks dansk lyshårede kvinne og har med begge ben på jorden

det er mengen år siden jeg tro det er 10 år siden men ellers næsten

men jeg har ikke set anonse megen længe.

• 2 weeks later...
Skrevet

Modig dame, hende der "Sunny the Beast" 8-):P :

"Og som den eneste massagepige i Danmark lover jeg dig:FULD TILFREDSHED ELLER PENGENE TILBAGE." ;)

Håber ikke, at for mange misbruger den tilfredshedsgaranti... :)

Forhåbentlig er det også sådan, at hvis en kunde henholder sig til tilfredshedsgarantien, så bør han angive en rimeligt god grund til, at han ikke er tilfreds, og årsagen til utilfredsheden bør vel også med rimelighed kunne lægges pigen til last!?

Det kunne være interessant at høre fra Sunny-pigen selv, OM og i givet fald hvor ofte, hun har oplevet folk forlange deres penge igen - hvis det altså ikke er en "forretningshemmelighed" :P

Lad os fx. antage, at en eller anden gæst ikke får hverken rejsning eller udløsning efter fx. aftalt fransk og dansk massage, og at han så kræver sine penge igen med den begrundelse.

Er det så tilstrækkeligt?

For det kunne jo sagtens tænkes, at manden har permanente rejsningsproblemer, som intet har med pigen at gøre, lige som det kunne tænkes, at pigen i løbet af den aftalte halve eller hele time har gjort ALT, hvad der står i hendes magt for at glæde den vanskelige gæst.. ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Er det Sunny der er kommet tilbage som 'Lolly Love' på Bluemoon. Hvis der er nogen der ved det så er jeg ret interesseret i at få at vide om det er min yndlingsbabe der er på spil igen......

Skrevet

Jeg besøgte hende i Esbjerg for over 10, år siden, utroligt dejligt nips, pænt ansigt og krop og fantastisk på langet, hun må efterhånden også være noget oppe i årerne ligesom os andre :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.