Hop til indhold
Martin M

Latino i Brande området

Recommended Posts

Var et smut forbi, det lignede ikke hende på billederne, stedet nu diskret men da jeg så hende mistede jeg alt lysten og hun forstod mig ikke hvilket var irriterende da jeg havde gentaget på besked hvad jeg ville og hun havde selv sagt ja og ja, men når man kom var det ikke oplagt også ville hun have 1200 for en halv time, hvorefter jeg 100% var besluttet på og gå, dette gjorde jeg. Pigen på billedet ligner overhovedet ikke, kroppen er måske lidt tæt på men man ser i forvejen ikke noget af det foran på hendes annonce, hun var slank langhåret dog synes jeg hendes ansigt var et turn off, ikke for og lyde kræsen men hun gjorde ikke noget ud af sig selv. 

EDIT: Og lignede måske en mus.. Sorry! Bestemt ikke 1200 værd, spar dine penge og find en anden, og hun ville bare have det skulle gå hurtigt, penge, tøj af det var ikke til og få en god dialog, da hendes engelsk ikke var særlig godt.

Jeg tog hjem og det blev bare afslapning idag, venter med og besøge en GP til der kommer andre, synes der ser tørt ud i øjeblikket..

Kommer ikke igen

Redigeret af Amatørv2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info. Godt at du kørte igen. Tror jeg springer over. Fandme træls med alle de falske billeder, løgne tekster mm. Var selv ude og afsøge den anden Latina i området - også fake. Gik også igen, hvilket er det eneste vi kan gøre.

Tror jeg vælger den sikre og besøger Black Candy/Kesa i Randers B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...