Henriette506 14 Skrevet 18. December, 2019 Jeg havde i søndags en seance med en velkendt Domina, jeg var blevet bedt om et depositum hvilket jeg finder helt iorden Nu er jeg blevet bedt om at indbetale hele beløbet for næste seance selvom der ikke er aftalt nogen ny dato er det normalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. December, 2019 Det er slet ikke normalt. De (ret få) tilfælde, hvor der indgår et depositum, indbetales det, så vidt jeg ved, når aftalen indgås. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil twin Skrevet 18. December, 2019 Det lyder næste som om hun er lidt økonomisk i minus. Forud betaling kommer aldrig til ske for min side betaling ske når først når jeg kommer i ad døren. Du bestemmer jo selv om hvor pålidelig hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 18. December, 2019 Det er en uskik, med forudbetaling. MEN der er desværre nogle mellem os, der syntes det er sjovt, at bestille tid, og glemme at møde op. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 19. December, 2019 TS skriver at der ikke er aftalt nogen ny dato så det lyder lidt mærkeligt at der bliver bedt om forudbetaling for næste seance, for mig ser det også mere ud til at hun er i økonomisk minus end at sikre sig mod udeblivelse, men vi kender jo ikke årsagen, jeg har dog ikke hørt om noget lignende, selv betaler jeg altid først bagefter medmindre det er første gangs besøg, kommer kun steder hvor man har tillid til hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 734 Skrevet 19. December, 2019 Pite skrev, for 14 timer siden: Det er en uskik, med forudbetaling. MEN der er desværre nogle mellem os, der syntes det er sjovt, at bestille tid, og glemme at møde op. Jeg forstår godt de piger ønsker forudbetaling, især ved første aftale, når op mod 9 ud af 10 mænd udebliver fra en aftale, og hvis man tænker sig om så er der en del tid og omkostninger for pigen inden mødet. - transport til mødestedet - forberedelse bad, markup, klargøring af lokaler etc. - den tid som er med brugt til ovenstående, det kan nemt være 2-3 timer - tab af mulighed for at betjene en anden gæst - betaling af leje af lokaler, som ofte skal betales uanset om gæsten dukker op Og hvor reel er risikoen for os mænd? Der er ikke mange pige som vil risikere at blive hængt ud her eller i andre forum hvis ikke de overholder en aftale som der er blevet betalt forud for? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Domina Ginz 34 Skrevet 24. Marts, 2020 Tildels er jeg selv modstander af det med forudbetaling, og ud fra det du skriver, så synes jeg det er over stregen Jeg har bedt om forudbetaling ved enkelte der Før har booket en aftale og derefter ikke dukket op eller aflyst kort tid før mødet hvis det er sket flere gange, har jeg bedt om betaling før jeg booket den omtalte dato .. Så må indrømme at jeg er lidt ambivalent med det Hvis du stoler på hende og gerne vil mødes med hende, så synes jeg du skal gå med til det. Men hvis du er itvivl, så lad være 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 649 Skrevet 25. Marts, 2020 Henriette506 skrev, den 18.12.2019 at 20:49: Nu er jeg blevet bedt om at indbetale hele beløbet for næste seance selvom der ikke er aftalt nogen ny dato er det normalt Det er vel bare en del af Dominansen, hvis hun kan få dig til at betale for næste gang, så ved hun jo også du kommer, ja hun jo nærmest tvinger dig til det og når du har betalt forud, kommer du måske hurtigere end du ellers ville ha gjort, så har hun dig, i sin hule hånd. men du bestemmer selvfølgelig selv, men gad da godt vide om du så betalte og om det så fortsatte på samme måde efterfølgende Har hun fået krammet på dig? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg