Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde i søndags en seance med en velkendt Domina, jeg var blevet bedt om et depositum hvilket jeg finder helt iorden 

Nu er jeg blevet bedt om at indbetale hele beløbet for næste seance selvom der ikke er aftalt nogen ny dato er det normalt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slet ikke normalt. De (ret få) tilfælde, hvor der indgår et depositum, indbetales det, så vidt jeg ved, når aftalen indgås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Det lyder næste som om hun er lidt økonomisk i minus.  Forud betaling kommer aldrig til ske for min side betaling ske når først når jeg kommer  i ad døren. Du bestemmer jo selv om hvor pålidelig hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en uskik, med forudbetaling. MEN der er desværre nogle mellem os, der syntes det er sjovt, at bestille tid, og glemme at møde op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

TS skriver at der ikke er aftalt nogen ny dato så det lyder lidt mærkeligt at der bliver bedt om forudbetaling for næste seance, for mig ser det også mere ud til at hun er i økonomisk minus end at sikre sig mod udeblivelse, men vi kender jo ikke årsagen, jeg har dog ikke hørt om noget lignende, selv betaler jeg altid først bagefter medmindre det er første gangs besøg, kommer kun steder hvor man har tillid til hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 14 timer siden:

Det er en uskik, med forudbetaling. MEN der er desværre nogle mellem os, der syntes det er sjovt, at bestille tid, og glemme at møde op.

Jeg forstår godt de piger ønsker forudbetaling, især ved første aftale, når op mod 9 ud af 10 mænd udebliver fra en aftale, og hvis man tænker sig om så er der en del tid og omkostninger for pigen inden mødet.

- transport til mødestedet

- forberedelse bad, markup, klargøring af lokaler etc.

- den tid som er med brugt til ovenstående, det kan nemt være 2-3 timer

- tab af mulighed for at betjene en anden gæst

- betaling af leje af lokaler, som ofte skal betales uanset om gæsten dukker op

Og hvor reel er risikoen for os mænd?

Der er ikke mange pige som vil risikere at blive hængt ud her eller i andre forum hvis ikke de overholder en aftale som der er blevet betalt forud for?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tildels er jeg selv modstander af det med forudbetaling, og ud fra det du skriver, så synes jeg det er over stregen :-|

Jeg har bedt om forudbetaling ved enkelte der Før har booket en aftale og derefter ikke dukket op eller aflyst kort tid før mødet  <_< hvis det er sket flere gange, har jeg bedt om betaling før jeg booket den omtalte dato .. Så må indrømme at jeg er lidt ambivalent med det 

Hvis du stoler på hende og gerne vil mødes med hende, så synes jeg du skal gå med til det. Men hvis du er itvivl, så lad være ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henriette506 skrev, den 18.12.2019 at 20:49:

Nu er jeg blevet bedt om at indbetale hele beløbet for næste seance selvom der ikke er aftalt nogen ny dato er det normalt

Det er vel bare en del af Dominansen, hvis hun kan få dig til at betale for næste gang, så ved hun jo også du kommer, ja hun jo nærmest tvinger dig til det og når du har betalt forud, kommer du måske hurtigere end du ellers ville ha gjort, så har hun dig, i sin hule hånd.

men du bestemmer selvfølgelig selv, men gad da godt vide om du så betalte og om det så fortsatte på samme  måde efterfølgende <_<

Har hun fået krammet på dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...