Hop til indhold

Recommended Posts

Tror desværre det var en lidt for upræcis efterlysning, til at nogen ville svare.

var det for massagen, eller massage med fuld pakke, var det thai massage, er udseende vigtigt, stor, lille pige, små bryster eller store sili.

havde du udpenslet lidt mere, kunne vi måske have anbefalet en.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 22 timer siden:

Tror desværre det var en lidt for upræcis efterlysning, til at nogen ville svare.

var det for massagen, eller massage med fuld pakke, var det thai massage, er udseende vigtigt, stor, lille pige, små bryster eller store sili.

havde du udpenslet lidt mere, kunne vi måske have anbefalet en.

Kan du anbefale en ung slank thaimassøse med ungpigebryster der giver en god massage og tilbyder blowjob? I eller omkring Odense :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 12 minutter siden:

Kan du anbefale en ung slank thaimassøse med ungpigebryster der giver en god massage og tilbyder blowjob? I eller omkring Odense :)

Kender Desværre ikke nogen i Odense, i øjeblikket. Men hvis det ikke behøver at være thai, fik jeg faktisk en glimrende massage af Catarina, sidste gang jeg mødte hende. Søg evt. på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 minutter siden:

Kender Desværre ikke nogen i Odense, i øjeblikket. Men hvis det ikke behøver at være thai, fik jeg faktisk en glimrende massage af Catarina, sidste gang jeg mødte hende. Søg evt. på annoncelight

Har luret på hende men hun smutter søndag. Jeg kommer først mandag. 

Du kender ikke alternativt til en dansk SB i Odense der kunne være frisk på en hyggestund? Skriv gerne pb hvis det er.. 

Slank og ung søges :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 1 time siden:

Har luret på hende men hun smutter søndag. Jeg kommer først mandag. 

Du kender ikke alternativt til en dansk SB i Odense der kunne være frisk på en hyggestund? Skriv gerne pb hvis det er.. 

Slank og ung søges :)

Der er jeg desværre helt blank, held og lykke og god jul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...