Hop til indhold

massage

Featured Replies

Skrevet

søger: olie massage i morgen aften i odense området eller midt/Østfyn 

Skrevet

Tror desværre det var en lidt for upræcis efterlysning, til at nogen ville svare.

var det for massagen, eller massage med fuld pakke, var det thai massage, er udseende vigtigt, stor, lille pige, små bryster eller store sili.

havde du udpenslet lidt mere, kunne vi måske have anbefalet en.

Redigeret af Mr1time

Skrevet
Mr1time skrev, for 22 timer siden:

Tror desværre det var en lidt for upræcis efterlysning, til at nogen ville svare.

var det for massagen, eller massage med fuld pakke, var det thai massage, er udseende vigtigt, stor, lille pige, små bryster eller store sili.

havde du udpenslet lidt mere, kunne vi måske have anbefalet en.

Kan du anbefale en ung slank thaimassøse med ungpigebryster der giver en god massage og tilbyder blowjob? I eller omkring Odense :)

Skrevet
Anderss skrev, for 12 minutter siden:

Kan du anbefale en ung slank thaimassøse med ungpigebryster der giver en god massage og tilbyder blowjob? I eller omkring Odense :)

Kender Desværre ikke nogen i Odense, i øjeblikket. Men hvis det ikke behøver at være thai, fik jeg faktisk en glimrende massage af Catarina, sidste gang jeg mødte hende. Søg evt. på annoncelight

Skrevet
Mr1time skrev, for 2 minutter siden:

Kender Desværre ikke nogen i Odense, i øjeblikket. Men hvis det ikke behøver at være thai, fik jeg faktisk en glimrende massage af Catarina, sidste gang jeg mødte hende. Søg evt. på annoncelight

Har luret på hende men hun smutter søndag. Jeg kommer først mandag. 

Du kender ikke alternativt til en dansk SB i Odense der kunne være frisk på en hyggestund? Skriv gerne pb hvis det er.. 

Slank og ung søges :)

Skrevet
Anderss skrev, for 1 time siden:

Har luret på hende men hun smutter søndag. Jeg kommer først mandag. 

Du kender ikke alternativt til en dansk SB i Odense der kunne være frisk på en hyggestund? Skriv gerne pb hvis det er.. 

Slank og ung søges :)

Der er jeg desværre helt blank, held og lykke og god jul

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.