Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Lucy, jeg kunne ikke holde mig væk :-)

Fantastisk sød, dejlig og imødekommende pige, som er på med det samme. Du får hvad hun tilbyder, og en pige som virker til at nyde hvad hun laver <3.

Har det lidt svært med de her unge piger som rejser rundt og tjener lidt penge på den her måde. Egentligt ville jeg ikke anmelde hende, men, hun er her jo af en grund, og det må man vel acceptere/respektere.

Derfor holder jeg hende ikke for mig selv, for at passe på hende, eller fordi jeg ikke vil dele :-) :-) .

Det bedste jeg vel kan gøre for hende, er vist at fortælle hvor sindsyg dejlig hun er. Men lov mig, at i passer godt på hende, hun har kun fortjent det aller bedste, altså “gæster” der opfører sig ordentligt, behandler hende godt og med respekt.
 

Der er ikke så meget andet at sige, wauuu, bare man var 25 igen :-) .

Vil ikke skrive mere, besvarer ikke klamme spørgsmål osv, får du ikke lyst til at besøge hende, ud fra det jeg har beskrevet (og hendes annonce), synes jeg du skal finde en anden, sorry :-) .

https://annoncelight.dk/showad/274331

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også lige været der. Jeg kan tilføje, at billeder er af hende. Hun ser bedre ud live, især når hun ligger med benene oppe på mine skuldre og klynker lidt - men også når hun smiler eller har en pik i sin lille mund. Jeg tror hun faktisk kan være fra Japan. Hun kan i hvert fald et japansk ord, som jeg tilfældigvis kender (ikke et af de typiske turistord som hilsner og den slags), men det er måske tilfældigt og hun kan være fra et andet asiatisk land. Hendes bryster er meget små, nærmest kun vorterne, når hun ligger på ryggen. Hun sutter "japansk" med meget spyt, slubrelyd og forsigtig hånd på nosser og mellemkød. 

Hun spurgte om jeg ville i bad og som altid sagde jeg ja, selvom jeg lige havde badet hjemmefra. Til min store glæde gik hun med og vaskede mig - lækkert.

Jeg er enig i, at hun er meget sød og serviceorienteret. Jeg fik en lidt lavere pris end Rudolfski gav - hun oplyste den bare på mailen.

Hun kunne ikke ligge på knæ pga en hudafskrabning på det ene knæ, men liggende kunne jeg godt få lov at støde igennem bagfra efter tilstrækkelig opvarming af den spinkle, unge kvinde.

Hendes engelsk er okay uden at være prangende. Jeg tror hun selv svarer på mails (hun tjekkede mail under min ankomst) - man kan bare spørge hende om, hvad man kan få.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 33 minutter siden:

... Jeg tror hun faktisk kan være fra Japan. Hun kan i hvert fald et japansk ord, som jeg tilfældigvis kender (ikke et af de typiske turistord som hilsner og den slags), men det er måske tilfældigt og hun kan være fra et andet asiatisk land. Hendes bryster er meget små, nærmest kun vorterne, når hun ligger på ryggen. Hun sutter "japansk" med meget spyt, slubrelyd og forsigtig hånd på nosser og mellemkød.

"Piver" hun også under akten, som man hører det på film?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

"Piver" hun også under akten, som man hører det på film?

Nej, kun klynk - jeg måtte dog undervejs spørge om hun var okay, for en sikkerheds skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Juan skrev, for 37 minutter siden:

I annoncen skriver hun

Special Service: Japan red love

Er der nogle, der har fundet ud af, hvad det er?

 

Knalde hende mens hun har menses :D

Prøv at søg her på EG, det har været omtalt før, så vidt jeg husker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 4 timer siden:

Hun lyder godt nok ligesom Aina - ligeså genert, samme alder, køn og næsten uden bryster. 

Annoncen også det samme (C-cup..) Holder hun til ude ved Fields?

Det er helt samme koncept, og samme sted. 

Aina rejste altid sammen med sin mor, jeg mødte dem adskillige gange i nærområdet, til en grad hvor Aina nikkede og smilede tilbage når jeg smilede til hende. Hun holdte sig godt i form også, ved at dyrke fitness når hun ikke var på "kontoret". Etablissementet du besøgte var hendes bollerum, hun boede der ikke om aftnen. 
Jeg har nu også mødt Lucy (temmelig sikker på at det er hende) i nærområdet, så gu' ve' om de ikke bor samme sted. Har dog ikke mødt Lucy's "mor", så kan ikke sige om det er den samme (eller om hun rejser alene). 

Alt dette skal ikke trække noget fra, det er et fint koncept synes jeg, og Aina var meget autentisk (har ikke haft fornøjelsen af Lucy).  

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, for 8 timer siden:

Någon som vet om Lucy ger tungekys?

Jeg oplevede det. Ikke så "dybe".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...