Hop til indhold
Guest Expo

Laura - KANON oplevelse..

Recommended Posts

Guest Expo

Expo har ovenpå "min bare røv" oplevelsen i morges, haft en ven der ikke har været helt tilfreds. Gode råd er dyre..:rolleyes:

Hmmm. noget skulle der ske: @giggsy13 havde besøgt studenten Laura - som præsenterer fantastiske fotos.:D Expo læste at @giggsy13 havde haft en god oplevelse og da Laura rent faktisk var til at kommunikere med - og var klar om 1 time, tog Expo afsted med store forventninger. Stedet er tæt på min gamle "legetøjsforretning" - ikke de bedste parkeringsmuligheder, men det gik.

Smukke liderlige Laura..

Laura var klar før tid og tog imod i lingeri - wow præcis som på fotos og med de skønneste øjne.og dejlige kys (ikke tungeslaskere til Expo).<3 Laura er godt skåret og der er ikke meget overflødeligt.. Små søde A-skål bryster, øjnene (wow), små fødder, en skøn bagdel og en skøn cat - med store læber - der i min optik er smuk.;) Laura skulle lige varmes op - hun var en smule genert på den søde måde - startede med øko til begge og berøringer, hold nu op hun kan noget med tungen. De små fødder fik en slikketur - og det kan hun tydeligt lide.. Laura op på toppen - og med en stil der var som klæbet til mig og en bagdel der virkelig kunne tricks..:) Skønt med hende så tæt, kys og kærlige berøringer. Laura ned og Expo ovenpå - igen enormt tæt og dejligt.. Laura bagfra - hold nu op - synet af Lauras cat med store læber, kanonen inden i og bagdelen der er perfekt formet - og den smukke Laura, blev for meget for Expo og kanonen blev skudt af - og blev parkeret i længere tid i Laura. Kampsvedte og tog en kold skyller til 2 runde..

Smukke liderlige Laura..

Laura gav nu massage til Expo - Expo ned på maven - dejligt og ok massage - den skønne cat var en aktiv del..Kunne faktisk mærke læberne på cat - dejligt frækt. Herefter Laura på siden og klar til mere sport efter at hun havde vækket kanonen med øko, mens hun selv spillede cat.:rolleyes: Laura begyndte at kommandere og kan godt lide det lidt hårdere. Laura helt op af væggen og Expo i fuld aktivitet bagved. Wow hun er smuk og denne stilling gav virkelig pote..:D Laura nu ned med bagdelen i vejret og samtidig spille cat - WOW Expo er stadigvæk høj.. Laura fik et par rysteture og blev enormt følsom:wub: - og var som aftalt klar på at kanonen 2 gang skulle fyres af på maven og de små søde bryster. Expo mellem benene og Laura spille cat - sham bam bu - kanonen blev skudt af og af..:P

På vej hjem - julesange i bilen - og for første gang i år - trykkede Expo ikke væk:D

Laura forvandlede en LORTEDAG til en FANTASTISK dag..<3 Thanks Laura..

Laura er her til d 26 - og kommer måske igen - det håber jeg..:P

TAK @giggsy13 for at få mig i denne retning - Laura er sku et skønt pigebarn..

KH. Expo

Redigeret af Expo
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
prylgalen79 skrev, for 32 minutter siden:

Bra du nämde stora läppar. Nu kommer inte jag besöka henne, gillar inte stora läppar =)

Og hvorfor synes du lige, at du burde oplyse os om, hvad du ikke kan lide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
prylgalen79 skrev, for 12 timer siden:

Bra du nämde stora läppar. Nu kommer inte jag besöka henne, gillar inte stora läppar =)

Synd for dig - jeg elsker STORE lapper..:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Desire skrev, for 26 minutter siden:

Jeg elsker små bryster :wub:

Der ramte du plet - det gør jeg også.:D Der er ikke noget på Laura - jeg ikke syntes om..:wub:og motion er såååå sundt..:rolleyes: Skal lige forbi 1 gang mere - inden pigebarnet holder juleferie..:wub: Tænk hvis hun ikke kommer igen..:D

Redigeret af Expo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 3 timer siden:

Der ramte du plet - det gør jeg også.:D Der er ikke noget på Laura - jeg ikke syntes om..:wub:og motion er såååå sundt..:rolleyes: Skal lige forbi 1 gang mere - inden pigebarnet holder juleferie..:wub: Tænk hvis hun ikke kommer igen..:D

Øj hvor er du Bare heldig Expo :roll: ...gad VIRKELIG godt at besøge Laura efter din anmeldelse... men kan ikke nå det.
Du må love at hilse hende og sige at hun helt sikkert får mit besøg, hvis bare hun vil komme igen... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Desire skrev, for 54 minutter siden:

Øj hvor er du Bare heldig Expo :roll: ...gad VIRKELIG godt at besøge Laura efter din anmeldelse... men kan ikke nå det.
Du må love at hilse hende og sige at hun helt sikkert får mit besøg, hvis bare hun vil komme igen... :-P

Føler mig også heldig..:D En så smuk, fræk pige der er glad for sport og kan få Expo til at høre julesange - ja, så er der sku mere mellem himmel og jord..:wub: Jeg gør mit (økonomisk) for at Laura kommer retur - og tager fra det varme Mexico til det kolde Danmark.. Jeg skal nok varme hende..<3 Skal nok hilse og lokke med at der er "fans" på plads til næste gang..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 21 minutter siden:

Føler mig også heldig..:D En så smuk, fræk pige der er glad for sport og kan få Expo til at høre julesange - ja, så er der sku mere mellem himmel og jord..:wub: Jeg gør mit (økonomisk) for at Laura kommer retur - og tager fra det varme Mexico til det kolde Danmark.. Jeg skal nok varme hende..<3 Skal nok hilse og lokke med at der er "fans" på plads til næste gang..:D

Wauw hun er smuk. Og hvis hun er ligeså kælen og sød, som du siger, så ved jeg godt hvad klokken er slået. Det kan dog tidligst blive i det nye år... So keep up the good work!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Gerrard skrev, for 28 minutter siden:

Wauw hun er smuk. Og hvis hun er ligeså kælen og sød, som du siger, så ved jeg godt hvad klokken er slået. Det kan dog tidligst blive i det nye år... So keep up the good work!

Jeg gør ALT hvad jeg kan..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
prylgalen79 skrev, for 6 minutter siden:

Jadu varför ska man bara säga vad man gillar?

Jeg forstår bare ikke den trang til at tale nedsættende og tingsliggørende om en kvinde, og så om SÅ ligegyldig en detalje. Läppar... Come on! Forsøg da at se kvinderne som hele mennesker i det omfang det kan lade sig gøre. Det giver også meget bedre sex. Nå jeg må hellere tilkalde Gudrun Schyberg, så hun kan give dig en lærestreg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige et smut for Laura o fredags. Som ander har sagt lidt stille egentlig hun får noget pik så sker der sq noget

jeg har en super dejlig opleve med hinde og komme nok igen. 
 

ps.er helt eny Gerrard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo

Var på morgenbesøg i går.. Laura var glad for at se Expo igen (en trofast kunde) og Laura kan danse - vi dansede sku..:D - men Laura kan også meget mere..:wub: Dejligt pigebarn og en menu i stol med tidl. skrevet.. Laura skulle retur til Mexico - men syntes at de Danske drenge - er sødere end Mexicanere.. Farvel Laura - og på gensyn - din lille smuksak..<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Expo! :) 

Glad for at DU har gjort dit for, at hun forhåbentlig kommet tilbage... vil nemlig også meget gerne besøge hende i det nye år :rolleyes:

Jeg ved godt at tungekys ikke lige er dig... men ved du, eller andre om hun gør netop DETTE godt... da jeg (blandt andet) er ret vild med netop denne del af samværet :wub:

Godt nytår til jer alle!<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Desire skrev, for 40 minutter siden:

Tak Expo! :)

Jeg ved godt at tungekys ikke lige er dig... men ved du, eller andre om hun gør..

Selv Tak, det var en fornøjelse..:D Har klart indtryk af dybere kys. Tungen kom ihvertfald på besøg, men da det jo ikke er mig, tog jeg ikke imod den... Tunge eller ej, fandme fantastisk..:rolleyes: Godt Nytår..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig godt at du “varmede op” :D  jeg er SÅ klar til at besøge dejlige Laura i det nye år... så skal jeg nok sørge for kyssene Expo :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Desire skrev, for 5 timer siden:

TAk @Varmemester
Jeg glæder mig så meget! :wub:

@Desire forstår jeg så godt. Alt er skønt på Laura..:wub: Expo har udover resten på pigebørn -  noget med pigenæser.. Laura har en helt unik - og skøn er den at kysse på..:P og de små, perfekte og meget velplejede fødder.. uhhhhh <3  Til helt fortrolig info: Vi er mange der glæder os..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Desire skrev, for 6 timer siden:

@Expo ellers må du give Laura en ordenligt “tur” imens jeg bare tungekysser hende for vildt!? :PB)... bare en fræk tanke :oops::biggrin:

Det er en aftale, men jeg skal også lige have kort adgang til næsen - fødderne giver sig selv i min ende..:D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...