Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for svar. 

ville egentlig bare høre om der var nogen der havde en mere uddybende fortælling om besøg som de havde lyst til at dele. 

må vente eller selv tage en tur forbi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mathi134 skrev, den 17.12.2019 at 23:17:

Tak for svar. 

ville egentlig bare høre om der var nogen der havde en mere uddybende fortælling om besøg som de havde lyst til at dele. 

må vente eller selv tage en tur forbi 

Smut du bare afsted, eller forventer du en 5 sider lang anmeldelse af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa !

Jeg besøgte Mia-Line idag - igen ! Så ja :-)

Har været sammen med hende 4x nu - de to af gangene i en trekant med Lærke m ægte lesbisk hvor de to piger er sammen - før de kaster sig over mig. Helt sikkert noget af det bedste jeg til dato har prøvet !

Mia-Line har mange facetter - hun kan være både sød og GFE agtig, og samtidig ganske dominerende hvis du vil have det. Personligt er jeg til begge dele - også ved samme session. Hun er fantastisk at tale med - klart en pige med indlevelse.

Hvad det kinky angår så er hun med på lidt af hvert - sig blot hvad du vil have. Hun er god til at tune sig ind på hvad du vil - og tage fat i gearstangen, når der skal gasses op.

Hun er een af de 4 som jeg ser fast - og det er der en meget god grund til !

God fornøjelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ekstremt slank ! Virkelig toptrænet - men stadig blød og dejlig...

Glæder mig absolut til at se hende næste gang - måske om en lille uges tid.

Hun er virkelig sød - så sig blot frit frem mht. hvad du ønsker af hende - hun kan iøvrigt sagtens selv finde på et par julelege eller 2 :-) Så er det bare med at holde fast, ha ha !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha Ha - jamen selvfølgelig skal du da se hende :-)  Tror ikke jalousi er et issue lige i denne sammenhæng - det efterlader vi i den virkelige verden / IRL. Men jeg kunne næppe direkte stå at se på at Mia-Line var sammen med en anden mand. Derimod er det pivfrækt, udover alle grænser at se hende være sammen med Lærke. Det må være dit næste skridt. Du kan jo skrive lidt om oplevelsen herinde på EG når du har været afsted. Har selv en 3-4 anm. jeg skal have postet. 

Men pas på - Mia-Line er ret så vanedannende ... før du får set dig om er du sgu afhængig, ha ha :-) Det er dog en dejlig afhængighed. Lige dele GFE og total kinkyness - bare lækkert !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...