Hop til indhold
PeterN

Forjul på Vesterbro med smukke Sarah Sweet!

Recommended Posts

Mandag formiddag og løgene skulle tømmes godt og grundigt for lummersovs!!!! 

Valget faldt denne gang på Sarah Sweet som opholder sig på Vesterbro sammen med Lilly

Sarah er en rigtig sød, køn og charmerende ungarsk starlet, med meget smukke og naturligt smilende øjne! Det er klart hende på billederne, dog synes jeg hendes bryster er meget smukkere IRL!

Det blev til en dejlig time med Sarah med tilkøbt superfransk og tungekys, og begge dele fik jeg så meget af som jeg kunne ønske. 

Sarah virker meget naturligt sexglad, og kan godt lide at der bliver gået til makronerne .... Og det blev der! 

Efter en ordentlig omgang doggy skulle hun lige være klar igen, og så lagde hun sig helt af sig selv på maven med bagdelen stritten opad, og halvt hængende udover sengekanten. Den stilling mindede mig i den grad om noget/nogen, og så fik hun en ordentlig omgang mere, vel og mærke halvt hængende udover sengekanten hvor hun stønnede godt igennem. Det virkede som om hun nåede til tops mindst en gang ..... mmmmmmmmmmmm

Og så skal jeg altså gøre opmærksom på at hun giver et rigtig godt nærværende og indfølt blowjob mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Både Sarah og Lilly er her til og med 27. december, så hvis der er nogen der lider af tunge løg i juledagene så er der klart mulighed for at komme af med opsparet lummersovs. 

Om mon så ikke det bliver jul på Vesterbro .... hahahahaha 

Go' aften ;-) 

PN 

 

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...