Hop til indhold
stein

Fysiorisk thaimassage

Recommended Posts

Godaften. 

Det gamle skrog har nogle skavanker som trænger til en kyndig thailandsk massage. Dette kan finde sted i Odense eller på vejen mod Fredericia. (også Fredericia, Vejle og Kolding er interessante, men jeg efterlyser også under Jylland).

Som skrevet er det massage på kroppen og ikke vedhænget det handler om.  Hvis pigens smil, krop osv er til det vil jeg dog ikke afvise en udvidelse af velværen.

Jeg skal afsted i morgen, onsdag,  så forslag modtages gerne hurtigt

Redigeret af stein

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 5 minutter siden:

Patty ved Sabai Dee giver den bedste massage jeg har prøvet. 

Patty har jeg besøgt i Brylle. Det var bestemt godt, men det var ikke skroget men vedhænget. Men dengang var mit fokus jo også anderledes

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 3 minutter siden:

Patty har jeg besøgt i Brylle. Det var bestemt godt, men det var ikke skroget men vedhænget. Men dengang var mit fokus jo også anderledes

Så kender du hende sikkert udmærket. Jeg synes som sagt massagen er topklasse og der er også mulighed for lidt ekstra hvis man har brug for en tømning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 11 minutter siden:

Så kender du hende sikkert udmærket. Jeg synes som sagt massagen er topklasse og der er også mulighed for lidt ekstra hvis man har brug for en tømning. 

Jeg har nok fokuseret på tømningen og ikke på massagedelen. Det ser ikke ud som om stedet er så diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bodyfullness Center ved Rosengårdscenteret kan anbefales og Odense Thaimassage på Albanigade er også gode.. begge steder er uden mulighed for ekstra 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv Nørregade i Odense tæt ved sir Club

Patty er god på Rugårdsvej men dem på Nørregade er bare bedre og ingen mulighed for

ekstra det bedste seriøse thai massage jeg har prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamse skrev, for 9 timer siden:

Hotstone Thaimassage i Nørre Åby kan anbefales, bedst efter kl 12

Har selv tænkt på Hotstone. Hvorfor efter 12? Er hun morgensur?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for de mange gode og relevante forslag. Valgte Bodyfullness. Godt, kompetent og smertefuldt i pæne, rene, diskrete omgivelser. Og uden den mindste antydning af flere muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...