Hop til indhold
He-man89

Erfaringer med Caroline

Recommended Posts

Så er det blevet tid til jeg skal prøve en tur til en gp dronning og forkæles så fuglene synger. Jeg har kigget i et par år nu, og har været tæt på flere gange - men aldrig taget springet. Men nu skal det være :) 

Jeg har kigget meget rundt på forskellige sider, og har besluttet mig for at mit første besøg skal være hos en dansk pige. Har fundet en som passer perfekt til min fantasi - Caroline ved Mon Cherie. Hun er fanme skarp og ekstrem fræk på hendes billeder. 

Jeg søger GFE, masser af nærhed, gensidigt fransk til den store guldmedalje, måske lettere deepthroat, dybe kys, kys over hele kroppen og mere i den dur. Er der nogen som har erfaringer med disse ting med Caroline - som kan hjælpe?

De anmeldelser der er af Caroline er ved at være lidt gamle, så er der nogen der kan bekræfte at hun stadig er dygtig, sød og stadig har samme skarpe fysik? Puha, alene tanken om at skulle tilbringe en time sammen med hende gør mig blød i benene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, første gang man skal afsted har man helt sikkert sommerfugle i maven. Det har jeg faktisk stadig lidt, når jeg skal besøge en, jeg aldrig har besøgt. Det er trods alt ret intimt, det man foretager sig sammen. Jeg besøgte Malua, og hun håndterede min nervøsitet helt fint. Jeg havde glæde af, at vælge en meget rutineret glædespige.

Jeg har aldrig besøgt Caroline, men har dog været på Mon-Cherie, det var hos Trine Tease. Hende kan du i hvert fald roligt besøge, og jeg er også ret sikker på Caroline er et besøg værd. Selv planlægger jeg, at mit næste besøg hos en GP bliver på Mon-Cherie hos Sif.

Velkommen til, og lad os høre lidt om dine oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart synes jeg bare du skal se at komme afsted.  Du skriver at du har taget tilløb i et par år samt at det skal være nu - Jeg tror dit forarbejde er som det skal være.  Et par flere kommentarer omkring dit valg vil næppe være særligt udslagsgivende for din oplevelse.   Vi er alle forskellige omkring vores forventninger, illusioner, fantasier m.v.  Nogle bliver vildt skuffet efter deres første købebesøg, andre kommer helt op og ringe, og vælger at forblive købere.  Det vil være uretfærdigt og forkert at placeret ansvaret på pigerne, specielt når man starter hos en pige med gode anmeldelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
He-man89 skrev, for 5 timer siden:

Jeg søger GFE, masser af nærhed, gensidigt fransk til den store guldmedalje, måske lettere deepthroat, dybe kys, kys over hele kroppen og mere i den dur. Er der nogen som har erfaringer med disse ting med Caroline - som kan hjælpe?

Jeg har været sammen med Caroline en enkelt gang, og det var den måske bedste oplevelse, jeg har haft i dette regi. Bortset fra deepthroat var vi gennem alle punkter på din "liste". Hun er vildt sød, fræk at se på og endnu frækkere at knalde med. Hun kan lide det hårdt, og det var det vildeste knald, jeg har købt mig til. Kan kun forestille mig, at hun vil være god som førstegangsbesøg. Jeg er slet, slet ikke færdig med Caroline, og det er udelukkende et spørgsmål om en kalender, der ikke har passet, der gør, at jeg ikke har set hende flere gange.

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 17/12/2019 at 21:29:

Jeg har været sammen med Caroline en enkelt gang, og det var den måske bedste oplevelse, jeg har haft i dette regi. Bortset fra deepthroat var vi gennem alle punkter på din "liste". Hun er vildt sød, fræk at se på og endnu frækkere at knalde med. Hun kan lide det hårdt, og det var det vildeste knald, jeg har købt mig til. Kan kun forestille mig, at hun vil være god som førstegangsbesøg. Jeg er slet, slet ikke færdig med Caroline, og det er udelukkende et spørgsmål om en kalender, der ikke har passet, der gør, at jeg ikke har set hende flere gange.

Tak❤️ Håber vi snart ses igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caroline.hot.honey skrev, for 11 timer siden:

Tak❤️ Håber vi snart ses igen

It's been way too long. Har tænkt meget på vores møde. Januar må være måneden! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
He-man89 skrev, den 17.12.2019 at 16:28:

Jeg har kigget meget rundt på forskellige sider, og har besluttet mig for at mit første besøg skal være hos en dansk pige. Har fundet en som passer perfekt til min fantasi - Caroline ved Mon Cherie. Hun er fanme skarp og ekstrem fræk på hendes billeder. 

Hende går du ikke galt i byen med, hun er både sød, dejlig, flot, elegant og indlevende.

Du skriver, at de anmeldelser du har set, er lidt gamle,

ja, jeg lavede en anmeldelse af hende for 10 måneder siden og har ikke været der siden,

men til gengæld tror jeg ikke hun har så mange vagter, at hun mister gnisten, du har noget at glæde dig til, hvis du vil besøge hende, om du ikke allerede har gjort det.

Jeg var i hvert fald glad for at have valgt hende, det var som at have en elskerinde, i den ½ time det varede

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 14 timer siden:

Jeg var i hvert fald glad for at have valgt hende, det var som at have en elskerinde, i den ½ time det varede

Jeg havde nøjagtig samme oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...