MotionMan 89 Skrevet 17. December, 2019 (edited) Mødte en totalt fraværende kvinde, der ikke ville afklæde sig helt, og ikke tillod at man rørte ved hende. Værelset er i en alm. lejlighed, uden gardiner, og med indblik ind udefra. Fransk ville hun heller ikke, hun gjorde det kun med hendes kæreste, eller “med mænd med en kæmpe pik, der kneppede hende hele natten” Attitude og humør var direkte hæsligt... og yderst akavet.. så fik tøjet på.. og ville væk derfra. Adspurgt hvorfor hun overhovedet gjorde dette, når hun tydeligvis afskyede det, var svaret at det var for at tjene penge til hendes voksne datter, der altid manglede penge. Det endte med en skrige scene, da jeg ville have pengene retur, for manglende levering af ydelsen. https://annoncelight.dk/showad/264292 Så hvis du leder efter drama, så er hun typen. Redigeret 17. December, 2019 af Keeper Billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 17. December, 2019 Forstår godt du synes det er en træls og surrealistisk oplevelse Kender hende godt fra da hun var i Brørup. Hun er lidt underlig og svær at læse. Havde en enkelt god oplevelse hos hende, det andet besøg var træls. Efterfølgende skrev hun tit og spurgte efter penge og andet. En gang skrev hun om jeg kunne køre til Brørup med æbler til hendes datter? Manglende realitetssans må man sige, har 40 km hver vej og hun boede selv lige ved siden af et supermarked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 17. December, 2019 (edited) MotionMan skrev, for 4 timer siden: Mødte en totalt fraværende kvinde, der ikke ville afklæde sig helt, og ikke tillod at man rørte ved hende. Værelset er i en alm. lejlighed, uden gardiner, og med indblik ind udefra. Fransk ville hun heller ikke, hun gjorde det kun med hendes kæreste, eller “med mænd med en kæmpe pik, der kneppede hende hele natten” Attitude og humør var direkte hæsligt... og yderst akavet.. så fik tøjet på.. og ville væk derfra. Adspurgt hvorfor hun overhovedet gjorde dette, når hun tydeligvis afskyede det, var svaret at det var for at tjene penge til hendes voksne datter, der altid manglede penge. Det endte med en skrige scene, da jeg ville have pengene retur, for manglende levering af ydelsen. https://annoncelight.dk/showad/264292 Så hvis du leder efter drama, så er hun typen. Fik du penge tilbage så? Redigeret 17. December, 2019 af Keeper Billde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MotionMan 89 Skrevet 17. December, 2019 Ja... men ikke uden et efterfølgende drama, efter hun fik tænkt sig om.. og mente hun alligevel skulle have pengene igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Odense2019 8 Skrevet 12. Januar, 2020 MotionMan skrev, den 17/12/2019 at 11:25: Mødte en totalt fraværende kvinde, der ikke ville afklæde sig helt, og ikke tillod at man rørte ved hende. Værelset er i en alm. lejlighed, uden gardiner, og med indblik ind udefra. Fransk ville hun heller ikke, hun gjorde det kun med hendes kæreste, eller “med mænd med en kæmpe pik, der kneppede hende hele natten” Attitude og humør var direkte hæsligt... og yderst akavet.. så fik tøjet på.. og ville væk derfra. Adspurgt hvorfor hun overhovedet gjorde dette, når hun tydeligvis afskyede det, var svaret at det var for at tjene penge til hendes voksne datter, der altid manglede penge. Det endte med en skrige scene, da jeg ville have pengene retur, for manglende levering af ydelsen. https://annoncelight.dk/showad/264292 Så hvis du leder efter drama, så er hun typen. Jeg mødte hende igår aftes i Hjallese i Odense lejligheden er som du beskriver og det er rigtigt at hun er meget speciel i opførsel jeg blev budt ind og hun startet med at sige hvorfor ringer du hele tiden (ringede 2 gange da jeg stod foran døren fordi det var koldt og jeg ikke fik et svar) og jeg forklarte så og vi kom ind og satte os på sofaen hun var lige kommet hjem så vi sad og snakket lidt og hun spurgte efter hjælp til billeder og annonce og om jeg kendte et sted hun kunne leje osv og jeg sad bare og ville Kneppe og gå igen men efter ca 20 min kom vi langt om længe til at snakke om sex og hvad jeg ville jeg sagde en halv time og betalte hende 800 og hun både suttet uden kondom og ville kneppes uden kondom. Og selvom jeg var lidt betænksom var jeg for liderlig til at kunne lade være og tog chancen. Og selvom hun var lidt speciel var hun sku meget fræk at Kneppe og havde en dejlig våd moden fisse. Så tror bare hun er lidt ustabil og det er afhængig af person og tidspunkt osv.. Jeg har ikke en kæmpe pik men er en alm ung mand med hygiejnen i orden. Så fra mig er det bare at sige prøv og se 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg