Hop til indhold
Krathan

Hvorfor udenlandske piger?

Recommended Posts

Hej Folkens,

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at vide hvorfor der er så mange mænd herinde og andre steder i landet som foretrækker at besøge udenlandske piger fremfor de danske piger. Er det fordi det er billigere at besøge dem, må i nogle flere ting med dem seksuelt, er det på grund af kvaliteten/udseende eller noget helt andet?

Personligt har jeg ikke lyst til at besøge en udenlandsk pige da jeg føler at jeg støtter handel af kvinder så derfor vil jeg kun besøge danske piger som ikke har en bagmand som styre deres liv.

Jeg er spændt på at høre hvad i svare jer der besøger dem. :)

Mvh

Krathan

Redigeret af Krathan
Tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altså utroligt at skulle opleve en generalisering så massiv herinde, hvor en perlerække af udenlandske kvinder beriger København for tiden. Ingen nævnt, ingen glemt. Og de udenlandske kvinder jeg har besøgt det seneste år, har været dygtige og selvstændige forretningskvinder. Alt for smarte til at behøve en pimp. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Vil gerne lige dele mit synspunkt, på trods af at jeg er dansk pige og ikke mand. 

Jeg kan altså godt forstå at valget kan ryge på en udenlandsk pige, og det af flere årsager 

- ét er prisen. Jeg tager 2200kr i timen. Udenlandske har sjældent den basis pris, ofte nærmere det halve. Hvis lysten melder sig ofte, og man ikke sejler i penge, men gerne vil have mere end en quickie så er det klart et fristende valg 

- måske er der noget med diskretionen også? Tænk over det. Chancen for at du møder nogen du kender er altså mindre hos en polsk, fransk, iransk osv osv pige, som kun opholder sig i landet for at arbejde. 

- derudover kommer der nye udenlandske piger til hele tiden, det er sgu lige før jeg tror der er flere, langt flere, udenlandske piger der sælger sex i Danmark end danske :P så der er mange forskellige piger at gå på opdagelse i

- også tilbyder de altid blowjob uden gummi. Ej undskyld, men det virker som om det er super vigtigt for jer alle sammen, så det må jo være en af hovedårsagerne 

Redigeret af Emmalie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker danske piger. Men desværre er udbuddet for dårligt og priserne generelt for høje. Derfor vælger jeg for tiden oftere udenlandske piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 6 minutter siden:

Jeg foretrækker danske piger. Men desværre er udbuddet for dårligt og priserne generelt for høje. Derfor vælger jeg for tiden oftere udenlandske piger. 

Kan du uddybe hvorfor du mener at udbuddet er for dårligt? Hvorfor synes du danske piger for dyre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 10 minutter siden:

Vil gerne lige dele mit synspunkt, på trods af at jeg er dansk pige og ikke mand. 

Jeg kan altså godt forstå at valget kan ryge på en udenlandsk pige, og det af flere årsager 

- ét er prisen. Jeg tager 2200kr i timen. Udenlandske har sjældent den basis pris, ofte nærmere det halve. Hvis lysten melder sig ofte, og man ikke sejler i penge, men gerne vil have mere end en quickie så er det klart et fristende valg 

- måske er der noget med diskretionen også? Tænk over det. Chancen for at du møder nogen du kender er altså mindre hos en polsk, fransk, iransk osv osv pige, som kun opholder sig i landet for at arbejde. 

- derudover kommer der nye udenlandske piger til hele tiden, det er sgu lige før jeg tror der er flere, langt flere, udenlandske piger der sælger sex i Danmark end danske :P så der er mange forskellige piger at gå på opdagelse i

- også tilbyder de altid blowjob uden gummi. Ej undskyld, men det virker som om det er super vigtigt for jer alle sammen, så det må jo være en af hovedårsagerne 

Tak fordi du vælger at dele dit syn som pige på dette emne. Jeg ser det som et stort problem med de udenlandske piger da de danske mænd som besøger dem selv ville blive sure hvis en udenlandsk mand tog deres arbejde. Så jeg kan virkelig ikke forstå at de ønsker at støtte op om nogle som trækker pengene ud af landet og ødelægger markedet for de danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Krathan skrev, Lige nu:

Tak fordi du vælger at dele dit syn som pige på dette emne. Jeg ser det som et stort problem med de udenlandske piger da de danske mænd som besøger dem selv ville blive sure hvis en udenlandsk mand tog deres arbejde. Så jeg kan virkelig ikke forstå at de ønsker at støtte op om nogle som trækker pengene ud af landet og ødelægger markedet for de danske piger.

Det er slet ikke de tanker der kommer i gennem deres hovede, når de vælger en udenlandsk GP frem for dansk, det er jeg næsten 100% sikker på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det først her i år jeg er sprunget ud som sex køber, og på mine indtil videre 10 besøg har det klart været hos de danske piger jeg har haft det allerbedst, mens det hos de udenlandske jeg har besøgt vel har været mellem nogenlunde og godt. Det er måske fordi jeg slet ikke kan lade være med at involvere mig følelsesmæssigt uanset hvad vi foretager os, og så er det sikkert bedst sammen med en jeg er lidt på bølgelængde med i forvejen.

De udenlandske piger jeg har besøgt har på ingen måde været billige. Der er bare mange af de ting de gør der er "extra", og så løber det jo hurtigt op. Jeg har altid (pånær et enkelt GB hvor jeg var eneste fremmødte fyr) skullet have 2 tussebasser+ op af lommen for en time uanset hvem jeg har været hos.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 21 minutter siden:

Dejligt at vide der stadig er mænd der foretrækker dansk. :) tanken strejfer mig tit omkring de udenlandske, da der bestemt foregår menneskehandel i DK, så kan slet ikke forstå man tør at risikere at bidrage til det. 

Jeg tror at mange af de mænd som besøger udenlandske kvinder er lidt ligeglad så længe de får deres pik suttet og må kneppe tøsen for billige penge. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

Banko! På fuld plade. 

Jeg magter ikke et BJ med kondom på. Og det er jeg hudløst ærlig omkring. Men du (for eksempel) er lige præcis den type pige jeg ellers sukker efter. Jeg respekterer din beslutning om at give et blæs med gummi på. Og det er en mere eller mindre gængs regel hos de petit danske piger jeg ellers ville hoppe på et ben for at besøge. Så hvis jeg vil have kabalen til at gå op, ligger jeg mine penge hos en petit balkanpige. 

Jeg synes nu jeg vælger mine besøg med omhu. Men jeg kan ikke med 100% sikkerhed sige at jeg aldrig har besøgt en pige som har været handlet. For det ved jeg simpelthen ikke nok om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personlig foretrækker jeg danske piger, og udenlandske, der arbejder på de danske steder, da jeg foretrækker at kunne tale dansk med dem. Jeg tænder ikke på de østeuropæiske piger overhovedet, de siger mig intet.

Men, som @Emmaliepåpeger er der selvfølgelig noget med prisen. Kr. 2.000,- for en time er mange penge at hive ud af budgettet, så for mit vedkommende bliver det ikke til mange besøg for tiden. Det er kun blevet til fire det sidste halve år. Sådan er det. Har man penge kan man få, har man ingen må man blive hjemme :D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

Banko! På fuld plade. 

Jeg magter ikke et BJ med kondom på. Og det er jeg hudløst ærlig omkring. Men du (for eksempel) er lige præcis den type pige jeg ellers sukker efter. Jeg respekterer din beslutning om at give et blæs med gummi på. Og det er en mere eller mindre gængs regel hos de petit danske piger jeg ellers ville hoppe på et ben for at besøge. Så hvis jeg vil have kabalen til at gå op, ligger jeg mine penge hos en petit balkanpige. 

Jeg synes nu jeg vælger mine besøg med omhu. Men jeg kan ikke med 100% sikkerhed sige at jeg aldrig har besøgt en pige som har været handlet. For det ved jeg simpelthen ikke nok om. 

Er du ikke bange for at få en kønssygdom når du får blowjob uden kondom? Der er jo så mange mænd som besøger den slags piger og ikke alle som fortæller at de har hiv eller aids som du så risikere at få når du besøger hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Krathan skrev, for 5 minutter siden:

Er du ikke bange for at få en kønssygdom når du får blowjob uden kondom? Der er jo så mange mænd som besøger den slags piger og ikke alle som fortæller at de har hiv eller aids som du så risikere at få når du besøger hende?

Det er næsten umuligt at blive smittet oralt. Forstå mig ret, pigen kan sagtens blive smittet af at sutte uden kondom, ligeså kan en mand ved at slikke en pige. Men smitten fra oralt til selve kønsorganet er nærmest ikke eksisterende. 

og de sygdomme du nævner, hiv og aids, er lidt sværere at “få”. Personen der giver oralsex har langt større chance for at få fx klamydia 

Redigeret af Emmalie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, for 8 minutter siden:

Det er vel ikke værre end at alle danskere kører her til Flensborg hvor jeg bor for at handle øl og alt andet skrammel til dagligdagen.

Om man sexer dansk, tysk eller hvad ellers tror jeg har nohet at gøre med størrelse på pengepung og hvad hver enkelt tænder på.

For mit eget vedkommende er jeg både til unge som gamle, danske som undenlanske piger og ja, jeg drikker både tyske og danske øl.

Jung

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror at mange af de mænd som besøger udenlandske kvinder er lidt ligeglad så længe de får deres pik suttet og må kneppe tøsen for billige penge. :(

Hvis du gad sætte dig en lille smule ind i de udenlandske pigers situation, så har de i mange tilfælde mere brug for pengene end de danske piger. 

Ja der er sikkert nogle der må aflevere en del af indtjeningen til folk der har hjulpet dem igang i DK, man mange af dem er også selvstændige, som kun har dem selv hvis de får besøg af en træls kunde. Nogle forlader ligfrem familie og børn i en periode for at skabe en indtjening her. 

Der kunne godt være lidt mere respekt om de udenlandske pigers situation, selv om jeg selvfølgelig også godt ved at der er dårlige sider ved det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 19 minutter siden:

Dejligt at vide der stadig er mænd der foretrækker dansk. :) tanken strejfer mig tit omkring de udenlandske, da der bestemt foregår menneskehandel i DK, så kan slet ikke forstå man tør at risikere at bidrage til det. 

Det skal jeg fortælle dig. Det er fordi der er rigig mange gode og pålidelige anmeldelser af udenlandske kvinder. Og selvfølgelig er der kvinder, der ikke trives med arbejdet. Men dem gør en udmærket platform ved navn Eroguide det muligt at undgå. Jeg kan sagtens forstå danske kvinders frustration over den ulige konkurrence på prisen. Som Emmalie formulerer det præcist: For mænd med få midler er det den eneste mulighed for købesex. Jeg hører selv til dem. Jeg har nået en alder, hvor jeg skal have mindst 45 minutter og helst en time. Og så er 2200 kr simpelthen for dyrt. For tiden er mine to yndlinge rumænere. Netop rumænere trækkes ofte frem som typiske ofre for trafficking. Men dem jeg kender er både intelligente og selvstændige. Det er altså en grov forsimpling at tro at alle udenlandske prostituerede er stakkels dumme bimboer, der er afhængige af en led alfons.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt danske gp og gør det da også stadigvæk - men ofte oplever jeg danske alt for dyre i pris. For ikke bedre service end ved de udlandske  Gp. 8 ud af 10 er for mit vedkommende udlandske.

Personligt, tænder piger fra Spanien,  Portugal, Italien og til dels Polen mig også mere end en dansk pige, desværre er mange af de danske piger “ lidt” tykke - men det er jo smag og behag.

og til dig Emmalie så sutter lige så mange danske gp pik uden gummi - og de sluger også med stor glæde - dette forstår jeg ikke at nogle gp ønsker - så der er der ingen forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nemt nok, det er lige som i supermarkedet, det der kigges mest på er prisskiltet. Det med at det ikke er danske produkter , at der ikke rigtig er styr på klima og miljø , går man ikke så højt op i, andet end når man skal fortælle omverdenen hvor god man er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 27 minutter siden:

Ja Angelina, du er absolut en skøn pige, jeg fortrækker også de danske piger af flere grund, jeg er bla en idiot til sprog.

Ikke at det har forhindret mig i at besøge et par udenlandske.

Og angelina, du giver blowjob som en drøm, selvom det er med regnfrakke på

Men det kan være lidt svært , når man ser den ene flotte pige efter hinanden komme til danmark og så få gode anmeldelser og til laver priser.

Måske skulle de danske piger skrue lidt ned for prisen, ikke at det har nogen betydning for mig, men det har det for rigtig mange.

Og som Emmalie siger 2200kr er mange penge. Så derfor er der mange der springer de danske piger over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Hvis du gad sætte dig en lille smule ind i de udenlandske pigers situation, så har de i mange tilfælde mere brug for pengene end de danske piger. 

Ja der er sikkert nogle der må aflevere en del af indtjeningen til folk der har hjulpet dem igang i DK, man mange af dem er også selvstændige, som kun har dem selv hvis de får besøg af en træls kunde. Nogle forlader ligfrem familie og børn i en periode for at skabe en indtjening her. 

Der kunne godt være lidt mere respekt om de udenlandske pigers situation, selv om jeg selvfølgelig også godt ved at der er dårlige sider ved det. 

Nu har jeg jo aldrig mødt eller er besøgt en udenlandsk pige så svært at forstå hendes situation men har læst meget om det. Har du selv personlig erfaring med udenlandske piger og deres liv som GB i Danmark? Hvis du har så vil jeg meget gerne høre hvad du ved så jeg kan blive klogere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, for 11 minutter siden:

Nej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 31 minutter siden:

Jeg skal kun have blowjob MED gummi. Jeg tungekysser IKKE og slikker heller ikke. Og jeg går stadig glad og tilfreds hjem..!

Del dette indlæg

Link til indlæg

De 2 udenlandske piger jeg har besøgt, tilbød også nogle ekstra ydelser, som jeg tror det er svært at få danske piger til. 

Begge piger var efter min bedste overbevisning ikke handlede piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
Krathan skrev, for 17 minutter siden:

Ja lad os støtte op omkring danske håndværkere ved og undlade, at købe og benytte byggeri hvor udenlandsk arbejdskraft har været involveret. Vi kan passende starte med metroen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...