Hop til indhold
Victorsmil

Ny thai kvinde i Odense

Recommended Posts

most wanted skrev, for 22 timer siden:

Ved ikk hvor hun høre til, men hun vil ha 1200 for fuldpakke men sagde ikk hvor lang tid man fik

Det er rimelig pris, og ligger i centrum!!! :-).

Bossen 8,  kan jeg tillade mig at sige Dronningsgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pachamama skrev, for 7 timer siden:

Har du prøvet én time og hvis du har - hvordan var det?

Jeg skrev til nummeret og fik priser, tid og adresse tilsendt. 
Nej har ikke været på besøg endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 21 timer siden:

Jeg skrev til nummeret og fik priser, tid og adresse tilsendt. 
Nej har ikke været på besøg endnu.

Jeg spurgt dig om hun finder sig i Dronningsgades klinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 1 time siden:

Hvad er det for noget man får med: "selevibratorer og dildoer til fodfetish hænder og mere"

Selevibrator? Det lyder som noget lesbiske bruger.

Ja ved det ikke☺️det lyder lidt vildt må man sige.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt “Hidy” som hun kalder sig. Blev noget skuffet for det ligner godt nok ikke hende på billederne. 
Det var ejeren af butikken der tog imod, jeg blev ført til første rum, afklædte mig, Hidy kom derefter ind og min første tanke var skuffelse over hendes udseende, syntes nemlig billederne ser tiltagende ud. 
Nå, men pyt, jeg havde jo bestilt B2B, så hun gik igang med massage. Meget blød massage med lettere berøring af dilleren mens jeg lå på maven. Så startede hun at køre sine bryster hen over ryggen, spredte let mine baller og ben, hvorefter hendes bryster kildede bagerste hul, måske det bedste ved massagen. Blev bedt om at vende mig, hvorefter dilleren blev smurt ind i olie og hun kørte brysterne rundt om pikken og efter et stykke tid kom jeg mellem babserne, sluttelig lidt massage og så var den time gået. 
Kedede mig lidt undervejs, slet ikke den standard som hos Anna hos 123. 
Kommer igen igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 39 minutter siden:

Har besøgt “Hidy” som hun kalder sig. Blev noget skuffet for det ligner godt nok ikke hende på billederne. 
Det var ejeren af butikken der tog imod, jeg blev ført til første rum, afklædte mig, Hidy kom derefter ind og min første tanke var skuffelse over hendes udseende, syntes nemlig billederne ser tiltagende ud. 
Nå, men pyt, jeg havde jo bestilt B2B, så hun gik igang med massage. Meget blød massage med lettere berøring af dilleren mens jeg lå på maven. Så startede hun at køre sine bryster hen over ryggen, spredte let mine baller og ben, hvorefter hendes bryster kildede bagerste hul, måske det bedste ved massagen. Blev bedt om at vende mig, hvorefter dilleren blev smurt ind i olie og hun kørte brysterne rundt om pikken og efter et stykke tid kom jeg mellem babserne, sluttelig lidt massage og så var den time gået. 
Kedede mig lidt undervejs, slet ikke den standard som hos Anna hos 123. 
Kommer igen igen. 

Det er meget ærgerligt. jeg skriver hende på min no way liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 11 timer siden:

Ligefrem igen igen når det var så kedeligt? Hmmm...??? :D Men ja, kan da altid komme hos en anden...

der skulle stå: kommer IKKE igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 30.12.2019 at 17:17:

Har besøgt “Hidy” som hun kalder sig. Blev noget skuffet for det ligner godt nok ikke hende på billederne. 
Det var ejeren af butikken der tog imod, jeg blev ført til første rum, afklædte mig, Hidy kom derefter ind og min første tanke var skuffelse over hendes udseende, syntes nemlig billederne ser tiltagende ud. 
Nå, men pyt, jeg havde jo bestilt B2B, så hun gik igang med massage. Meget blød massage med lettere berøring af dilleren mens jeg lå på maven. Så startede hun at køre sine bryster hen over ryggen, spredte let mine baller og ben, hvorefter hendes bryster kildede bagerste hul, måske det bedste ved massagen. Blev bedt om at vende mig, hvorefter dilleren blev smurt ind i olie og hun kørte brysterne rundt om pikken og efter et stykke tid kom jeg mellem babserne, sluttelig lidt massage og så var den time gået. 
Kedede mig lidt undervejs, slet ikke den standard som hos Anna hos 123. 
Kommer igen igen. 

Næ , anna hun er absolut en stjerne , håber hun snart er tilbage fra thailand ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 11 timer siden:

Næ , anna hun er absolut en stjerne , håber hun snart er tilbage fra thailand ???

hidy er lige skiftet over til Fåborgvej ved 123 og Anna og Moni er kommet hjem og arbejder igen Så det er bare derud og få en god b2b

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...